Haluaisin lapsen, mutta en välttämättä miestä
Mulla on traumoja miehistä, joita olen yrittänyt käsitellä. En silti usko, että pystyisin normaaliin suhteeseen koskaan, ellen nyt oikeasti tapaisi jotain elämäni rakkautta. Olen 26v ja sen ”oikean” löytäminen/tapaaminen alkaa tuntua haaveajattelulta.
Mietin, että jos olen vielä 29-vuotiaana sinkku, haluan lapsen yksin. Onko täällä ketään, jolla olisi oma tarina jaettavanaan?
Tai sitten musta tuleekin lopulta jokin hullu kissanainen :)
Kommentit (24)
Kun kerran on tiedossa se tilastollinen fakta, että YH-äitien lapset pärjäävät keskimäärin elämässä huonommin, on ihan älyttömän itsekäs temppu tieten tahtoen hankkia lapsi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran on tiedossa se tilastollinen fakta, että YH-äitien lapset pärjäävät keskimäärin elämässä huonommin, on ihan älyttömän itsekäs temppu tieten tahtoen hankkia lapsi yksin.
Tai hankkia lapsi liian nuorena tai vanhana tai ylipäätään hankkia lapsi koska afrikassa jo hankittiin. Palstalta ei saa siunausta millekään.
T. Onnellisesti naimisissa ja lapsia kolme.
Olen myös tämän kannalla. Mitä kaverien perhejuttuja seuratessa on tullut selväksi, että edelleen suurimmasta osasta miehiä ei ole apua, vaan yksin pärjäisi helpommalla .
Lisääntykää kaikki "traumaattiset" ja mieskammoiset impi umpilammet jakautumalla.