Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin treffeillä, en tuntenut seksuaalista kemiaa tai kipinöintiä, mies laittelee viestiä!

Vierailija
01.09.2019 |

Mies oli objektiivisesti ajatellen komea, mutta en vaan tuntenut mitään. Ajattelin häntä kaverina, ja kavereina meillä synkkasikin ihan hyvin ja juttelu oli ihan luontevaa. Nyt hän laittaa kaksimielisiä vihjailuviestejä. Mietin myös sitä, että sekoittaakohan kuukautiskierto päätäni. Menkkani ovat alkamassa ja minun ei tee mieli seksiä YHTÄÄN. Että liittyyköhän vain tuohon, että toisena hetkenä pitäisinkin miestä haluttavana...

Apua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuitenkin antaa miehelle hieman vaginaa?

Vierailija
2/5 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten laitat vaan reilusti kerrasta poikki ja toteat, kiitti mutta ei kiitos. Hänkin tietää sitten siirtyä seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuukautiskierto mulla ole koskaan vaikuttanut siihen, KENEEN tunnen vetoa, vain siihen, kuinka paljon tekee seksiä mieli ylipäätään.

Ja kemian kyllä huomaa heti alussa jo, onko sitä vai ei.

Joku muu on psrempi sinulle ja tuo mies on Se Oikea jollekulle toiselle.

Vierailija
4/5 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miäään syytä, miksei komeille meihille ai kauniille naisille voisi anaa myös pakit, jos isesä sille tuntuu. Iselleni minä ainakin olen kumppania hakemassa, enkä mitään näyttely esinettä, jossa merkittävinä olisi se, että objektiivisesi arvioiden muu pitäisivät häntä puoleensa vetävän näköisenä. - Useiden kaksimielisten viestien saaminen  häneltä, tuskin ainakaan lisäisi kiinnostustani.       

Vierailija
5/5 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai sitten laitat vaan reilusti kerrasta poikki ja toteat, kiitti mutta ei kiitos. Hänkin tietää sitten siirtyä seuraavaan.

Suosittelen tätä.