Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko ihan tyhmää lopettaa opinnot vikana vuonna?

Vierailija
01.09.2019 |

Hoitoalan opinnot siis.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tyhmää vaan rohkeaa!

Vierailija
2/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olisi ja sitä katuisit itse eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ!!!

Vierailija
4/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olisi ja sitä katuisit itse eniten.

Mun kaveri lopetti vikana vuonna ja sanoi että se oli hänen elämänsä parhaimpia päätöksiä :D

Vierailija
5/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi. Suorita opinot loppuun vain, muuten jadut myöhemmin.

Vierailija
6/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhmää lopettaa tuossa vaiheessa. Teet nyt loppuun sen tutkinnon, ja katsot sitten, mitä suunnitelmia seuraavaksi. Aina parempi, että on jotain tehtynä valmiiksi. Kertoo työnhaussakin sinusta.

Vierailija
7/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Haluatko tehdä hoitoalan töitä? Opiskeletko amishoitajaksi vai kunnon hoitajaksi? Mitä haluat myöhemmin tehdä

Vierailija
8/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoalalla tutkinto on siinä mielessä tärkeä että se tuo muodollisen pätevyyden toimia alalla. Jos suunnitelmat jatkon suhteen ei ole selvillä, kävisin koulun loppuun. Katsoo sitten sen jälkeen uusia kuvioita, tutkinto on taustalla, jos mieli muuttuu myöhemmin.

Vierailija
9/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Haluatko tehdä hoitoalan töitä? Opiskeletko amishoitajaksi vai kunnon hoitajaksi? Mitä haluat myöhemmin tehdä

Ihan sama, mitä haluaa tulevaisuudessa tehdä. Loppusuoralla oleva tutkinto on järkevää tehdä valmiiksi.

Vierailija
10/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Seuraava kysymys!

Vierailija
11/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miettiä tuollaisia. Jos ei halua kyseistä työtä tehdä, niin aivan turha jatkaa koulussa. 

Vierailija
12/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi. Vuosi on todella lyhyt aika ihmisen elämässä, etkä koskaan tiedä, vaikka tutkinto vaikuttaisi myöhempään työnsaantiisi positiivisesti ihan muun alan hommissa. Sitäpaitsi tutkinnon loppuun saattaminen antaa kuvan pitkäjänteisestä ihmisestä, joka työskentelee päämääränsä saavuttamiseksi.

Vierailija
13/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mitä haluaa tulevaisuudessa tehdä. Loppusuoralla oleva tutkinto on järkevää tehdä valmiiksi.

Miksi olisi, jos kyseistä työtä ei halua tehdä? Jos ap haluaisikin opiskella esim. dippainssiksi, mitä hyötyä hänelle olisi sh-papereista?

Vierailija
14/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tuossa vaiheessa lopetta se mitä aloitti.

Sinnittele loppuun - muuten vaikutat drop-outilta.

Vierailija
15/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua tehdä sh työtä, on suorastaan hullua suorittaa tutkinto valmiiksi. Silloin ainakin työkkäri voi painostaa ottamaan sh paikan.

Vierailija
16/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi, jos kyseistä työtä ei halua tehdä? Jos ap haluaisikin opiskella esim. dippainssiksi, mitä hyötyä hänelle olisi sh-papereista?

Dippainssin ja sairaanhoitajatutkinnon yhdistelmä voi poikia hienoja työtilaisuuksia.

Vierailija
17/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan suuntaus: Lopetan koulun kesken, kun ei ollut mun juttu. Haen toiseen koulutukseen, olen siellä jonkin aikaa, mutta sekään ei ollut mun juttu. Jne. Jne. Ei ole eduksi työnhaussa, jos taustalla on kasa keskeytettyjä opintoja. Joku täällä jo sanoikin, että tutkinnon tekeminen loppuun kertoo tavoitteellisuudesta ja pitkäjänteisyydestä. Nimimerkki omassa työssään läheltä näitä nähnyt.

Vierailija
18/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos lopettaisit? Saat 3kk karenssin työkkäristä, eikä niitä töitäkään saa sormia napsauttamalla.

Vierailija
19/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajana ajattelisin, että jos on keskeyttänyt opintonsa, ei ole hyvä suunnittelemaan ja toteuttamaan tehtäviä eikä ehkä pysty viemään projektejakaan loppuun. Siis ei määrätietoinen ihminen. Ei jatkoon.

Jos opiskelisi uudenkin tutkinnon tuon jälkeen, on kai mahdollista hyödyntää kumpaakin tutkintoaan. Esimerkiksi itse olen saanut kaupallisen koulutuksen ICT-kakkosaineena. Leipäni olen tienannut mm. taloushallinnon systeemityössä ja tarkastustehtävissä, joissa on ollut hyötyä sekä laskentatoimen että ICT:n osaamisesta. Toki olen saanut paljon jatkokoulutusta, jotta olen pysynyt kehityksessä mukana.

Vierailija
20/31 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dippainssin ja sairaanhoitajatutkinnon yhdistelmä voi poikia hienoja työtilaisuuksia.

Se nopea verikoe (analyysi), jota joku sairaanhoitaja-yrittäjä kehitteli, osoittautui huonoksi, joten sekin on vielä kehittämättä. Nainen sai miljardeja rahaa, mutta hänen tuotteensa osoittautui toimimattomaksi. Tilausta olisi ollut edulliselle nopealle testille.