Olen tosi pieniluinen mies. Ikää 28v. Onko kuntosalitreenistä mitään apua!? Haluaisin rotevuutta ja leveyttä !
Olen lyhyt 168cm pitkä.
Painoa en tarkkaan tiedä, mutta se on aikuisikäni aikana vaihdellut 55-60kilon välillä .
Olen hirveän siro luustoltani ja olen hatteiltani yhtä leveä kuin äitini (hän ei ole naiseksi edes iso)
Jopa monia muita isohkoja naisia kapeampi.
Harvoin tulee miehiä vastaan jolla on näin kapeat hartiat kuin mulla.
Monet yläasteikäiset pojatkin ovat minua isompia..
Mietinkin, että onko lihasmassan kasvatuksesta hyötyä?
Jotenkin veikkaan, että jos saan lihaksia niin minusta varmaan tulee vqin huvittavan näköinen bodari äijän pienoismalli :D
Eli miten on? Vaimo mulla on ja jolle kepaan näinkin jotenka en tee tätä naisten saannin takia vaan ihan oman itseni vuoksi..
Kommentit (12)
No salilta saat rotevuutta ja leveyttä, että on siitä se apu. Toki sinun pitää osata myös syödä kasvaaksesi.
Leveys on luustossa, ei lihaksistossa.
Ala treenaa mut tee se kunnon vuoksi älä siksi, että yrittäisit muokata itseäsi joksikin muuksi
On apua ja jopa järkevää kunhan et rupea ottamaan troppia.
Kyllä varmasti voit muokata vartaloasi treenillä. Sinun pitäää muokata ruokavaliosi niin, että syöt yli sen mitä kulutat plus kovatehoinen treeni. Suosittelen syömään hiilaria paljon, jolloin kroppasi muodostaa insuliinia ja näin rasva ns. "jää tehokkaammin kiinni kroppaa". Rasvalla saa myös lisää muotoa kroppaan. :)
Valitettavan usein pienemmät miehet näyttävät melko naurettavilta kun ovat bodanneet itsensä sellaisiksi bullmentuloiksi. (Oma, lahjomaton mielipiteeni kyllä on, että pituudesta ja ruumiinrakenteesta riippumatta todella lihaksikkaat miehet ovat melkein pelkästään hölmön näköisiä...) Jos olet luonnostasi hoikka ja notkea, kannattaa ihan rohkeasti olla sitä. :) Ala harrastaa vaikka uintia tai jotain taistelulajia, niin saat hyvännäköiset ja sopusuhtaiset lihakset!
Salilla et ainakaan pienene, jollet sitten treenaa ja syö todella väärin. Miksi tulisit huvittavan näköiseksi saatuasi lisää lihasmassaa?
Ei, rotevaksi, leveäksi ja isoksi synnytään. Pieni ruipelo vaikka kuinka treenaa salilla, niin ikinä hänestä ei tule rotevaa, leveää ja isoa. Tämä on taivaan tosi! Pientä pattia sieltä voi saada, mutta siinä kaikki.
Kuntosalitreeni kannattaa ja tottakai lihakset tuovat esim.hartioihin leveyttä. Kiinnitä huomio myös oikeanlaiseen ravintoon.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan usein pienemmät miehet näyttävät melko naurettavilta kun ovat bodanneet itsensä sellaisiksi bullmentuloiksi. (Oma, lahjomaton mielipiteeni kyllä on, että pituudesta ja ruumiinrakenteesta riippumatta todella lihaksikkaat miehet ovat melkein pelkästään hölmön näköisiä...) Jos olet luonnostasi hoikka ja notkea, kannattaa ihan rohkeasti olla sitä. :) Ala harrastaa vaikka uintia tai jotain taistelulajia, niin saat hyvännäköiset ja sopusuhtaiset lihakset!
Salilla ei tulla bullmentulaksi ilman suurta määrää dopingaineita. Myös uimarit ja taistelulajien harrastajat käyvät salilla treenaamassa. Ainakin jos ovat lähelläkään huipputasoa.
Vierailija kirjoitti:
Leveys on luustossa, ei lihaksistossa.
On totta, että luusto määrittää leveyden aika pitkälle, mutta kyllä lihaksilla on myös vaikutusta asiaan.
Aloin pari vuotta sitten käydä kuntosalilla, ja sen seurauksena suurin osa paidoistani ja jakuistani alkoi kiristää hartioista.
Ei ne lihakset vahingossa tule. Etkä tule bodarin näköiseksi vaikka haluaisinkin..
Mutta vastaus on Kyllä, lihasmassan kasvattaminen kannattaa ihan jo oman terveyden takia