Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olet seurannut vauva.fi-palstaa?

Vierailija
31.08.2019 |

Ja miksi? Jos olet seurannut pitkään niin mikä täällä on se juttu joka saa avaamaan keskustelupalstan uudestaan ja uudestaan :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta. 

Vierailija
2/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapseni 2002, siitä alkaen. Palsta on toki muuttunut niistä ajoista eikä välttämättä parempaan suuntaan. Koukuttaa silti.

Vierailija
4/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohtaa vuonna 2000 se oli, kun ensimmäisen kerran kävin vauva.fi keskustelupalstalla. Kovasti on palsta muuttunut aikojen saatossa. Välillä on ollut vuosienkin taukoja, etten ole täällä käynyt. Olen ollut aktiivinen muilla palstoilla, jotka ovat keskittyneet johonkin minulle ajankohtaiseen aiheeseen. Ja kun tämä toinen palsta on jostain syystä hiljentynyt tai oma elämäntilanteeni on muuttunut, olen eksynyt takaisin tänne.

Alun perin päädyin palstalle etsiessäni paikkaa, missä on muita pienten lasten vanhempia keskustelemassa. Silloin alkuaikoina täällä ei muita ollutkaan. Myöhemmin olen tullut vain tappamaan aikaa.

Vierailija
5/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saakka, kun kuulin Kalevauvaa Kaustisilla muutama vuosi sitten. Hulvattomia lauluja. Pakko oli tarkistaa, mistä innoitus syntyy.

Vierailija
6/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2001, kun aloin odottaa kuopusta.

Vierailija
7/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta 2001, kun aloin odottaa kuopusta.

Jotain noilla main. Kuopuksista ei tosin ollut tietoakaan.

Vierailija
8/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 5 vuotta suunnilleen.

Vierailija
9/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkään. Vuodesta 2012.

Vierailija
10/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun Iltalehden keskustelupalsta suljettiin enkä muista milloin. Syy: onpahan ees jotain muutakin joskus kun yksin asustelen ja tylsää on

Vierailija
11/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 1998

Vierailija
12/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2001 saakka. Välillä on tosin ollut pitkiäkin taukoja etten ole palstalla käynytkään.

Vierailija
13/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain 2010 ehkä.

Vierailija
14/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V 2001, kun esikoinen oli noin puolivuotias. Silloin netin käyttö oli vielä niin hinnoissaan, että ihan vaan muutaman minuutin päivässä pystyi kuluttamaan moiseen turhuuteen.

Vierailija
15/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta minäkin, eli vuodesta 2002 kun aloin esikoista odottamaan. Välillä ollut taukoja, pisimmillään vuoden tauko, mutta täällä ollaan taas.. tosin nykyään itse teen avauksia enää harvoin. Nuorempana sai avauksiinsa asiallisia ja hyviä neuvoja, kun muut olivat minua vanhempia ja "viisaampia", nyt olen itse sellainen (hehe) ja palstalla todella paljon typeriä, kypsymättömiä, itsekeskeisiä vastauksia ja asennekin mitä lie..

Vierailija
16/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkkaan parisen vuotta, sitä ennen hain kokemuksia mielialalääkkeistä kun kaipasin vertaistukea, turun (kielletty sana) kosketti ja olin masis jaksolla, joten päädyin tänne aiheesta keskustelemaan.

nyt pitäisi päästä pois pahasta tavasta, harvemmin piristää, ajan voisi käyttää paremminkin ja huomaan itsessäni puolia niitä negatiivisiä mitä palsta tuo esille.

Sain myös häirikön tätä kautta, joten täällä käyminen tulisi lopettaa, vääristää ihmiskuvaa, toisaalta olen nähnyt sen ihmisen raadollisen puolen ja en ole niin sinisilmäinen läheisriippuvainen kaiketi palstan ansiosta.

Ristiriitaista.

Masis jaksoon ok, säilyy joku kontakti ihmisiin, mutta onko tämä oikea tapa, niin epäilen.

Vierailija
17/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisesti n. vuodesta 2017.

Vierailija
18/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tarkkaan parisen vuotta, sitä ennen hain kokemuksia mielialalääkkeistä kun kaipasin vertaistukea, turun (kielletty sana) kosketti ja olin masis jaksolla, joten päädyin tänne aiheesta keskustelemaan.

nyt pitäisi päästä pois pahasta tavasta, harvemmin piristää, ajan voisi käyttää paremminkin ja huomaan itsessäni puolia niitä negatiivisiä mitä palsta tuo esille.

Sain myös häirikön tätä kautta, joten täällä käyminen tulisi lopettaa, vääristää ihmiskuvaa, toisaalta olen nähnyt sen ihmisen raadollisen puolen ja en ole niin sinisilmäinen läheisriippuvainen kaiketi palstan ansiosta.

Ristiriitaista.

Masis jaksoon ok, säilyy joku kontakti ihmisiin, mutta onko tämä oikea tapa, niin epäilen.

Häirikön?

Vierailija
19/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitaista.

Häirikön?

kyllä klikkasin kai väärää linkkiä. . .

Vierailija
20/25 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitaista.

Häirikön?

kyllä klikkasin kai väärää linkkiä. . .[/quot

ja huonosti kävi. kyllä siitä poliisi juttu aikanaan tulee nyt ei ole voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi