No niin: kaveri möläytti että olen ihastukseni alainen
Mitä tässä pitäisi nyt tehdä?
Olin kaverillani käymässä jossa myös flirtti-ihastukseni tytär oli kylässä (pitkä juttu, sukua kaverilleni). Tuli sitten ilmi että tunnen tyttären isän, en kertonut mistä vaan sanoin vaan että ollaan tuttuja.
No, lähdettyäni tämä tytär oli kysynyt mistä tunnen isänsä ja kaverini oli kertonut että olen hänen isänsä alainen: alalla jossa ei tod.katsota hyvällä minkäänlaista peliä työntekijöiden kesken - varsinkaan jos on hierarkiaa.
Se meni nyt tässä sitten?!
Ko. mies ei tiedä koko tapahtumasta (vielä) mitään.
Voi vee.
Kommentit (33)
Se flirtti-ihastuskin on siis sukua kaverillesi?
Vierailija kirjoitti:
Se flirtti-ihastuskin on siis sukua kaverillesi?
Joo.
Ap
Tytär nyt tuskin arvottaa isänsä seurustelukumppaneita tämän työpaikan kirjoittamattomien sääntöjen pohjalta.
Jos mies niin tekee, kuten ilmeisesti sinäkin, niin hommasta ei taida muutenkaan tulla mitään.
Nyt taidat vaan itse saada kiksejä tuosta pomo-alainen - asetelmasta. Se on omassa mielessäsi jännittävää ja vaarallista. Älä anna koko jutulle niin suurta painoarvoa. Saahan sitä aikuiset ihmiset seurustella.
Eli on ok että kaveri = flirtin sukulainen tietää teidän hommista mutta tytär ei saa tietää. Kuitenkin ongelmasi jossain viestissä oli "muut tietää". Ristiriitaista.
Miksi tytärtä kiinnostaa iskän työkuviot? Tai että iskä panee työkaveria?
Jep, jotenkin pelkään että ”ympärillä olevat tuomitsee”... tästä jutusta ei tiedä juuri kun tuo kaverini joka on siis miehen kaukaista sukua. Hekin siis kavereita (sukua) keskenään.
Ehkä ei pitäis ajatella näin paljon, :D
Ap
Tuskin sitä tytärtä hirveästi kiinnostaa tai pitää flirttiä minään. Paitsi jos isänsä on naimisissa äitinsä kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sitä tytärtä hirveästi kiinnostaa tai pitää flirttiä minään. Paitsi jos isänsä on naimisissa äitinsä kanssa..
:D
Tuskin tyttö edes tietää mitään työpaikan sääntöjä. Rauhoitu hyvä ihminen ja oo niin kuin ennenkin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei ole, ovat eronneet jo aikaa sitten!
Ap
Vitsit kun ihmiset pelkää ihan liikaa - minäkin. Rohkeudella olisi monta hommaa jo voitettu.
Aika vainoharhaista settiä.