Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku kertoa, miten joku poistaa minulta hänen viestit pois Whatsappistä?

Vierailija
31.08.2019 |

Ne hävisivät ja tuli ympyrä missä viiva ja teksti, Tämä viesti on poistettu. Eli kaikki mihin olin vastannut. Siinä oli myös kellon aika eli n.3 minuuttia kun lopetettiin. Eka kerta minulla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko ilkeitä, en vaan osaa käyttää kännyä js whatsappia kunnolla.ap

Vierailija
22/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne poistuu minulta?? Hänen känny on vielä vanhempi kun minun. Mä poistan vanhoja viestejä painamalla viestiä hetken aikaa ja sillon siinä kohta että poistetaanko viesti. Ei mutsi ymmärrä tollasta. Miksi se näkyy mulla??ap

Koska se nyt vaan on WAn ominaisus et jos kirjoittaja poistaa viestin niin se poistuu kaikilta jotka siinä keskustelussa on. Toisin kuin tekstareissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne poistuu minulta?? Hänen känny on vielä vanhempi kun minun. Mä poistan vanhoja viestejä painamalla viestiä hetken aikaa ja sillon siinä kohta että poistetaanko viesti. Ei mutsi ymmärrä tollasta. Miksi se näkyy mulla??ap

Kyllä ne viestit saa poistettua sekä lähettäjältä että vastaanottajalta. Painaa vaan sen viestin kohtaa minkä haluaa poistaa. Ja ainakin jos oman lähettämäsi viestin poistat (tai äitisi poistaa) niin se varmasti poistuu sitten vastaanottajaltakin. Eikä vaadi mitään tekniikkaosaamista.

Vierailija
24/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

poista itseltäni

kumoa

poista kaikilta

ja joo,sieltä oikeasta yläreunasta missä on ne kolme pallukkaa,siellä on toimintoja

sitte kun laitat että poista itseltäni, se poistuu sulta mutta jää sille toiselle.

niin ja ei mun puhelimesta ole koskaan tarvinnut poistaa whatsapp viestejä,eikä se mitenkään hidastu jos on mika liikaa viestejä.

En tiedä sitte karvalakkimalleista

Vierailija
25/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niiden 3pallon kohdalla poistat keskustelut kohta, luulin että poistaa kaikki! Kai hän sitten näkee, kun minä tyhjennän omaa muistiani. Ei ole täynnä. Käytän harvoin. Ap

Vierailija
26/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun painan viestiäini pohjaan se tummeneen ja yläkentää tulee roskis kuvake ja teksti poistetaanko viesti. Jääkö ne mulle muistiin johonkin ton takia. Ap

Vierailija
27/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toimi, niin ehkä sinulla ei ole pitkään aikaan päivitetty uusin versio whatsapista.

Jos on android niin google play avaa ja sieltä omat sovellukset vasen yläpalkki navigoimalla ja päivitä kaikki sovellukset sitten.

Uudet ominaisuudet ei tule jos ei ole päivittänyt äppiä.

Vierailija
28/28 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap