Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monelle orgasmi toimii unilääkkeenä?

Vierailija
31.08.2019 |

Luin amerikkalaisen tutkimuksen, jossa oli vertailtu itsetyydytystä nukahtamislääkkeisiin. Tulos oli se, että iltaorkku toi 70 % koehenkilöiden unen yhtä hyvin kuin keskivoimakas nukahtamislääke. Pidemmässä juoksussa unen laatu myös parani, tätä selitettiin parantuneen yleisenä mielialan. Havaittiin myös se, että masennuslääkkeiden käyttäjillä tämä ei toiminut, koska ko. Lääkkeet muuttaa libidoa ja orgasmin saanti voi olla vaikeaa.
Mielenkiintoista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein oon käyttänyt tietoisesti unilääkkeenä.

Vierailija
2/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimii. Jos seksiä enkä laukea, voi unen saaminen olla vaikeaa. Laukeamisen jälkeen nukahdan ja nukun hyvin.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiassa on vinha perä. Itselläni on orkku lähes joka yö ja siihen sitä nukahtaa.

Vierailija
4/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toimii

Vierailija
5/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Usein oon käyttänyt tietoisesti unilääkkeenä.

Nussittuna nukut paremmin😊T.17.4

Vierailija
6/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii täälläkin.

Pari ystävääni on myös joskus yökylässä minun luona ollessaan käyneet illalla masturboimassa toisessa huoneessa (nukkuneet siis minun vieressäni parisängyssä), kun uni ei ole meinannut tulla, että on vissiin yleistä.

Syyksi siis sanoivat nimenomaan tuon, että ”tiiätkö ku uni ei joskus tuu ilman orkkua”.

Vierailija
7/8 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin parhaista nuoruuden seksikokemuksistani - ja painaudun vaimon kylkeen jos tunnelma hyvä. Uni tulee - ja aamulla panettaa hyvän  tai kohtalaisen yöunen jälkeen. Ja aamupano onnistuu kun kumppani vierellä. 

Petosta - ehkä pieniltä osin? Mutta valkoinen valhe joka toimii. Vieraissa on hyvä käydä tiheästi - mielikuvituksessa. Se piristää avioelämää. 

Vierailija
8/8 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle toimii. Jos seksiä enkä laukea, voi unen saaminen olla vaikeaa. Laukeamisen jälkeen nukahdan ja nukun hyvin.

N40

Täysin samaa mieltä. Mikäpä onkaan parempaa "unilääkettä" kuin nautinnollinen rakastelu?

N50-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan