Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, koetko painetta oman porukkasi taholta? Siis koetko että kuplassasi ei hyväksytä töitä hakevaa?

Vierailija
31.08.2019 |

Mitä tavallinen työtön ajattelet näistä elämäntapaloisista joilla ainakin osalla tuntuu olevan haaveena asua jossain muualla meidän suomalaisten verorahoilla? Ovatko he noita kaikkein katkerointuneimpia pas kanheittäjiä, tiedän noiden saavuttamattomien aasia-haaveiden olevan ehkä se viimeinen toivonkipinä heidän elämässään mutta miten heidän ulostulonsa vaikuttavat työnhakuun tavallisella työttömällä, uskallattako esim kantapubissa tai kerrostalon pihatalkoissa menneenne vapaaehtoisesti jollekkin kurssille tai hakeneenne työtä vapaaehtoisesti?
Muistakaa siellä omissa porukoissa tuoda oma äänenne esiin koska äänekkäimpien mukaan me normaalit kuitenkin kuva työttömistä muodostetaan

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit, joista suurimmalla osalla on niin paha päihdeongelma, että vain harvalle tulee enää ikinä kyseeseen korkeintaan kuntouttava työtoiminta, jos edes se, onnittelee ja on iloisia mun puolesta, kun pääsin töihin. Osa kyllä odottaa siksikin, että pääsee pummaamaan.

Vierailija
2/3 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYöttömyys ahdistaa ihan kaikissa porukoissa ja hävettää. En puhu asiasta ellei ole pakko. Onneksi olen pian opiskelija, se kuulostaa niin hyvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muistakaa siellä omissa porukoissa tuoda oma äänenne esiin koska äänekkäimpien mukaan me NORMAALIT kuitenkin kuva työttömistä muodostetaan"

Mitkä ihmeen normaalit? Eivätkö työttömät ole normaaleja? Tällaista provoamista taas kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi