Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos 169 cm ja vaatekoko 40

Vierailija
13.05.2008 |

onko sillon lihava?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain löysyyttä tms voi tietysti olla, mutta lihava et ole. 40 on ihan normaali koko, varsinkin synnyttäneelle. Ole tyytyväinen itseesi. Minä olen kokoa 46 nykyään, ja minä olen hiukan lihava.

Vierailija
2/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidoissa koko yleensä 38 mut alaosassa toi 40.

t ap

Omasta mielestäni olen "suht hoikka", sellainen sopusuhtainen mutta en laiha. En myöskään ole lintumaisen siro, vaan minulla on luustonkin puolesta muotoja. :) Varsinaista ylimääräistä (=läskiä) minulla ei ole juurikaan.

Tämä siis oma mielipiteeni. Kaverieni mielestä olen hoikka ja hyväkroppainen.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärini sanoi minua hoikaksi, kun kopeloi sisäelimiä vatsan päältä. Sanoi, että on helppo tunnustella, kun olen niin hoikka.

Vierailija
4/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun vaatekokosi olisi vaikka 50, niin silloin olisit tuolla pituudella lihava. Mutta koko 40 on ihan NORMAALI koko.

Onko teillä mammoilla niin huono itsetunto, että pitää oikein AV-palstalta hakea tukea ja toivoa, että joku vakuuttaa: "Et ole lihava, et ole lihava, et ole lihava..."

Vierailija
5/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä painoindeksisi on? jos se on yli 25, olet lievästi ylipainoinen, et vielä silloinkaan lihava.

Monet tuntevat olevansa lihavia, jos vyötärönympärys kasvaa. Mikä vyötärönympäryksesi on? Jos se on alle 80, et mitenkään voi olla lihava. Olen saman pituinen kuin sinä ja vyötäröni on 85 cm, enkä siltikään pidä itseäni lihavana.

Vierailija
6/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168cm ja enimmäkseen kokoa 40. En ole lihava mutta ylimääräistä kyllä on yhden vaatekoon verran...

Vierailija
7/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli normaalin rajoissa mennään, mutta aika lähellä ylärajaa.

Vierailija
8/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mammoilla niin huono itsetunto, että pitää oikein AV-palstalta hakea tukea ja toivoa, että joku vakuuttaa: "Et ole lihava, et ole lihava, et ole lihava..."

Vierailija
9/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hartioistani niin tolkuton, että en kerta kaikkiaan mahdu osaan nykyisistä vaatteista vaikka koko olisi 46. Jos kangas ei jousta ja malli on kapea niin mikään ei mene päälle, vaan lapluiden kohdalla kangas soi.

Vierailija
10/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatekoko 40. Olen kai suht normaali, hoikka en missään tapauksessa. Raskauskiloja edelleen lähes kymmenen pudottamatta...

Vierailija
11/11 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omasta mielestäni en ole lihava mutta toi vaatekoko tuntuu jotenkin isolta:) paidoissa koko yleensä 38 mut alaosassa toi 40. kai tää on vaan mun omassa päässäni joku typerä juttu:)

synnytyksestä puoli vuotta ja painan muutaman kilon vähemmän ku ennen raskautta eli ihan tyytyväinen pitäis olla.

t ap