Helmirannekoru naiselle lahjaksi?
Edessä on rakkaan tyttöystäväni nimipäivä. Hankin lahjaksi helmirannekorun (makean veden helmet, hopeinen lukko jne), kun tykkää koruista eikä semmoista korurasiasta löytynyt. Työkaveri (nainen) näki rasian ja asiasta kuultuaan torppasi lahjani tyystin. Helmet kuulemma symboloivat itkua ja epäonnea. Miten on? Vienkö helmet takaisin liikkeeseen ja hankin uuden korun? Vastauksista kiittäen,
M27
Kommentit (30)
Minä olen saanut mieheltäni todella mieleisiä koruja.
Hän tietää, etten tykkää krumeluureista, vaan tyylikkään yksinkertaisesta.
En tiedä mitä helmet symboloi, mutta ne on sellainen koru, että täytyy sopia tyyliin muuten. Kulta- ja hopeakoruja voi käyttää kuka tahansa, mutta helmiä ainoastaan sellainen, jonka tyyliin ja persoonaan ne oikeasti sopii.
Tyttöystäväni tyyli on erittäin naisellinen, pukeutuu mekkoihin ja natsaaviin asusteisiin. Ajattelin helmirannekorun olevan nappivalinta, tuo symboliikka laittoi vaan mietityttämään. No, hän voi toki vaihtaa sen myöhemmin, mikäli niin päättää.
M27
Ihana lahja ja varmasti sopii tyttöystäväsi naiselliseen tyyliin.
Olet ihana, kun noin huomioit tyttöystävääsi. Nimimerkillä kateellinen; puolisoni oli varannut meille pöydän ravintolasta tälle päivälle, mutta perui varauksen hetki sitten koska ei krapulaltaan pysty poistumaan kotoa.
Itsw tykkäisin myös.
Sitäpaitsi. Jos tyttis on yhtään järkevä ihminen niin ei suutu, miksi suuttuisi? Toinen ostaa kauniin korun, miksi suuttuisi vaikkei sattuisi kohdalle? Olettaisin naisellisen naisen pitävän rannekorusts. Nimenomaan rannekoru, kaulanauha vois olla eri.
Ja kun sanot, että jos ei ole hänen juttu niin voi vaihtaa niin mikä on ongelma mammoilla?
Kummallisia av mammat täällä kun pitää SUUTTUA jos toinen ei ole just sitä oikeaa metalliseoskorua, tiettyä merkkiä ja tietyllä kuviolla hankkinut. Toinen on pistänyt parastaan ja ostanut kauniin lahjan puolisolle.
Eriasia on suuttua, jos mies tuo kerroskattilan (itse en suuttuisi edes siitä jos se tulis tarpeeseen)
Jopa Anna Ystävämme -sarjassa Anna halusi kihlasormukseensa helmen. Totesi jotain sellaista että helmet symboloivat kyyneleitä, mutta hän on aina itkenyt ollessaan onnellisimmillaan.
Ihana lahja, itse tykkäisin tosi, tosi paljon. Onnekas tyttöystävä sulla!
kaikista tulee tätejä kirjoitti:
Ihana lahja, itse tykkäisin tosi, tosi paljon. Onnekas tyttöystävä sulla!
Joo tulee, ainakin helmikoruilla.
Onko simpukat joutuneet kärsimään , kun ne helmet on niistä otettu.