Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helmirannekoru naiselle lahjaksi?

Vierailija
31.08.2019 |

Edessä on rakkaan tyttöystäväni nimipäivä. Hankin lahjaksi helmirannekorun (makean veden helmet, hopeinen lukko jne), kun tykkää koruista eikä semmoista korurasiasta löytynyt. Työkaveri (nainen) näki rasian ja asiasta kuultuaan torppasi lahjani tyystin. Helmet kuulemma symboloivat itkua ja epäonnea. Miten on? Vienkö helmet takaisin liikkeeseen ja hankin uuden korun? Vastauksista kiittäen,

M27

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko simpukat joutuneet kärsimään , kun ne helmet on niistä otettu.

Vierailija
22/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut mieheltäni todella mieleisiä koruja.

Hän tietää, etten tykkää krumeluureista, vaan tyylikkään yksinkertaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä helmet symboloi, mutta ne on sellainen koru, että täytyy sopia tyyliin muuten. Kulta- ja hopeakoruja voi käyttää kuka tahansa, mutta helmiä ainoastaan sellainen, jonka tyyliin ja persoonaan ne oikeasti sopii.

Vierailija
24/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni tyyli on erittäin naisellinen, pukeutuu mekkoihin ja natsaaviin asusteisiin. Ajattelin helmirannekorun olevan nappivalinta, tuo symboliikka laittoi vaan mietityttämään. No, hän voi toki vaihtaa sen myöhemmin, mikäli niin päättää.

M27

Vierailija
25/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja ja varmasti sopii tyttöystäväsi naiselliseen tyyliin.

Vierailija
26/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana, kun noin huomioit tyttöystävääsi. Nimimerkillä kateellinen; puolisoni oli varannut meille pöydän ravintolasta tälle päivälle, mutta perui varauksen hetki sitten koska ei krapulaltaan pysty poistumaan kotoa.

Vierailija
27/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsw tykkäisin myös.

Sitäpaitsi. Jos tyttis on yhtään järkevä ihminen niin ei suutu, miksi suuttuisi? Toinen ostaa kauniin korun, miksi suuttuisi vaikkei sattuisi kohdalle? Olettaisin naisellisen naisen pitävän rannekorusts. Nimenomaan rannekoru, kaulanauha vois olla eri.

Ja kun sanot, että jos ei ole hänen juttu niin voi vaihtaa niin mikä on ongelma mammoilla?

Kummallisia av mammat täällä kun pitää SUUTTUA jos toinen ei ole just sitä oikeaa metalliseoskorua, tiettyä merkkiä ja tietyllä kuviolla hankkinut. Toinen on pistänyt parastaan ja ostanut kauniin lahjan puolisolle.

Eriasia on suuttua, jos mies tuo kerroskattilan (itse en suuttuisi edes siitä jos se tulis tarpeeseen)

Vierailija
28/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Anna Ystävämme -sarjassa Anna halusi kihlasormukseensa helmen. Totesi jotain sellaista että helmet symboloivat kyyneleitä, mutta hän on aina itkenyt ollessaan onnellisimmillaan.

Vierailija
29/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja, itse tykkäisin tosi, tosi paljon. Onnekas tyttöystävä sulla!

Vierailija
30/30 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista tulee tätejä kirjoitti:

Ihana lahja, itse tykkäisin tosi, tosi paljon. Onnekas tyttöystävä sulla!

Joo tulee, ainakin helmikoruilla.