Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin juuri etten pidä mieheni siskosta

Vierailija
31.08.2019 |

Ihan hemmetin ärsyttävä! Ja näin käy yleensä kaikkien ihmisten kohdalla joiden kanssa joudun olemaan joskus tekemisissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheesi et ole vielä ärsyyntynyt?

Vierailija
2/7 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heureka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä että olet lihava ja köyhä. Sisko on timmi,erittäin kaunis ja hävyttömän rikas. Sinä olet vain läski rapa

Vierailija
4/7 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää mieheni toisesta siskosta. Anoppi, appi ja miehen vanhempi sisko ovat ihania ihmisiä, mutta miehen nuorempi sisko on aina vain ilkeä minulle.

Vierailija
5/7 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko tarrasi veljeensä kiinni ja olisi halunnut pitää hänet itsellään apu- ja juoksupoikana. Ei ilahtunut ollenkaan kun menimme naimisiin. Vaikka olemme olleet onnellisesti mieheni kanssa jo kauan kertoilee hän muille sukulaisille kuinka ole pilannut veljensä elämän ja veli ei ole onnellinen kun on niin muuttunutkin. No kukapa ei vuosien saatossa muuttuisi ja kehittyisi eli veli ei halua pitää mitään yhteyttä typerään narsisti siskoonsa. Hääpäivänä tuli kirjoitus veljelle että voimia avioliittoon. Hupsuja on monenlaisia.

Vierailija
6/7 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kauheasti arvosta miehen siskoa. Hoidattanut aina lapsensa isovanhemmillaan ja itsekin röhnöttänyt siellä kaikki lomat puhelin kädessä. Jos tulen samaan huoneeseen, ei vaivaudu edes tervehtimään ennen kuin olen itse tehnyt aloitteen.

Vierailija
7/7 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin inhoan kaikkia muita ihmisiä. Johtuu siitä, että olen kaunein ja viisain.