Keski-ikäinen nainen jumppatunnilla
Mikä on tämä keski-ikäistynyt naistyyppi, joka käy nuorten naisten jumppatunnilla, tekee liikkeet nopeammin, kovempaa, tehokkaammin, eri tahdissa kuin muut, koska haluaa tehdä mahdollisimman monta liikettä toisia mulkoillen eikä edes silloin pydähdy, kun ohjaaja neuvoo seuraavaa liikettä/ sarjaa, vaan jumppailee menemään. Vastatkaa hyvät keski-ikäiset, koska teitä on yllättävän paljon. Onko se egon pönkitystä, keskittymisvaikeus, pakkomielle vai mikä ihme?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on naispuolinen vastine sukkahousupyöräijöille, joillakin se keski-ikä saa toimimaan noin. Siis tapahtuu sekoaminen.
Joo.Nämä keski-ikäiset setämies pyöräilijät....hohoijaaa.Vimpan päälle pyörä ja varusteet.Naama hiessä painetaan, ja ei anneta tietä ja siitutaan, jos joku ohittaa.Ka sitten ne sukkahousut....ne on nau-ret-ta-vat N AUTTAVAT...menee Just ja Just jonkun nuoren komean, lihaksikkaan sporttinen miehen päällä, mutta +35 setämies on naurettavan näköinen niissä
Kamalat.Ihan Pellen näköisiä on miehet niissä "sukkiksissaan"
Mielestäni ne miesten "sukkahousut" pitäisi polttaa kaikki.Maailman epäseksikkäin vaate...hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on naispuolinen vastine sukkahousupyöräijöille, joillakin se keski-ikä saa toimimaan noin. Siis tapahtuu sekoaminen.
Joo.Nämä keski-ikäiset setämies pyöräilijät....hohoijaaa.Vimpan päälle pyörä ja varusteet.Naama hiessä painetaan, ja ei anneta tietä ja siitutaan, jos joku ohittaa.Ka sitten ne sukkahousut....ne on nau-ret-ta-vat N AUTTAVAT...menee Just ja Just jonkun nuoren komean, lihaksikkaan sporttinen miehen päällä, mutta +35 setämies on naurettavan näköinen niissä
Kamalat.Ihan Pellen näköisiä on miehet niissä "sukkiksissaan"
Mielestäni ne miesten "sukkahousut" pitäisi polttaa kaikki.Maailman epäseksikkäin vaate...hyi
Kyllä. Miesten täytyy pukeutua aina mahdollisimman seksikkäästi, kuten meidän naistenkin.
Luin aloituksen tarkkaan, mutta tuo että mulkoilisi muita..?
Kun lähtee päästämään höyryjä, keskittyy tekemiseen. Jos "keski-ikäinen" on maksanut tunnista, hän saa tulkita ohjauksen kehollaan kuten häntä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuolen nauruun :D Tunnistan myös tuon naistyypin!
Ehtoopuolen naisten erityispiirre, kun on enää niin vähän jäljellä. Eikä tullut nuorempana nussittua tarpeeksi, kun olisi vielä ollut kenties mahkuja. "Ei seisahdu aika", kaikki vaan on niin over.
Siinä voi olla se karsea sosiaalisen vuorovaikutuksen mitä järkyttävin ongelma kyseessä, ettei se keksi-ikäinen pösilö tajua miten pitäisi huomoida häntä aikansa kuluksi toljottavia nuorempia naisia. Tehdä juuri niin kuin muut tahtovat ja muistaa koko ajan, että voi ärsyttää jotakin tai joitakin. Ohjaaja tuskin itkee illalla tyynyynsä, miten se yksi keski-ikäinen taas hillui ihan liikaa ja päivä meni täysin pilalle. Todennäköisesti on vain tyytyväinen, että pystyy vetämään eri ikäisistä koostuvaa ryhmää ja kokea onnistumisen iloa ohjaajana.
Mun tarttekin varoittaa 87 vuotta täyttänyttä jumppahullua isoäitiäni, että kun hyörii niissä jumppaporukoissa tarkistaa ettei vain intoile liikaa. Voitte vaan kuvitella, miten tahti pahenee iän myötä ja sitten se sätkiminen vasta alkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on vähän noloa ja epäkunnioittavaa sitä ohjaajaakin kohtaan, jos mamma ei lopeta liikkeiden tekemistä edes siksi pieneksi hetkeksi kun ohjaaja puhuu.
Käyn sisäpyöräilytunneilla.S siellä käy yksi nelikymppinen äijä.Se on niin ärsyttävä, kun se tekee juuri päinvastoin, kun ohjaaja sanoo.En ymmärrä, miksi se käy niillä tunneilla, jos ei voi noudattaa ohjeita?
Yliopistoliikunnassako? Mitä ihmettä se muille kuuluu, vaikka tulisi tunnille tekemään haarahyppyjä? Olet vain niin epävarma, ettet kestä nolostumatta, kun joku toimii erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole ihan hyvä, jos keski-ikäisetkin jaksavat urheilla.
Keskity omaan suoritukseesi.
Vaikea keskittyä, kun tällainen yksi erikoisnainen on aina eturivissä tekemässä, eri tahdissa ja "tehokkaammin" kuin muut
Ja sinun on pakko katsoa sitä eritahdissa tekevää????? Hei kamoon! Vielä sinuakin "nuori nainen" elämä opettaa ja tajuat, että siellä jumpassa käy moneen tahtiin jumppaavia. Minä taas olen käynyt jumpassa, jossa eräs nuori nainen tekee huomattavasti hitaammin, kuin mitä ohjaaja näyttää.
Parasta on pitää katse siinä jumpan ohjaajassa ja jättää ne kanssajumppajat rauhaa/huomiotta.
Ap se vasta tyhmä on. Ei ole mitään nuorten naisten jumppia. Ihan itse olet keksinyt.
Myötähäpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa, joko setämies ei tajua näyttävänsä naurettavalta, tai sitten tajuaa kyllä, muttei sillä ole hevon pas-kaakaan merkitystä setämiehelle koska on lähtenyt pyöräilemään eikä näyttäytymään, ja ne sukkikset on käytännölliset.
Kun susta tulee tarpeeksi vanha saatat alkaa tiedostaa kummasta todennäköisemmin on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole ihan hyvä, jos keski-ikäisetkin jaksavat urheilla.
Keskity omaan suoritukseesi.
Vaikea keskittyä, kun tällainen yksi erikoisnainen on aina eturivissä tekemässä, eri tahdissa ja "tehokkaammin" kuin muut
Voi muru 😂 elämäsi on haastavaa.
Mä ihmettelen enennän heitä jotka pysähtyy kesken liikesarjan odottamaan ettei vahingossa mene väärään suuntaa tms.
Oikeasti käyn siel jumpas vaan kunnon kohottamiseksi ja useinkaan en pääse niin usein kuin haluaisin. En mene myöskään näyttäytymään joten ei oikeastaan kiinnosta mitä joku varovainen jumppari ajattelee. Kuitenkaan en häiritse muita ja sinne takariviinkin suuntaan ainna kun siellä on tilaa.
Eihän se hyödytä, jos kekittyy ympäristöönsä, eikä tekemiseen.
T.18
Onko tämä AP sama, joka törmäsi karkkihyllyn luona vanhukseen joka osasi puhua englantia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on vähän noloa ja epäkunnioittavaa sitä ohjaajaakin kohtaan, jos mamma ei lopeta liikkeiden tekemistä edes siksi pieneksi hetkeksi kun ohjaaja puhuu.
Käyn sisäpyöräilytunneilla.S siellä käy yksi nelikymppinen äijä.Se on niin ärsyttävä, kun se tekee juuri päinvastoin, kun ohjaaja sanoo.En ymmärrä, miksi se käy niillä tunneilla, jos ei voi noudattaa ohjeita?
Minä Käyn erään seuran ruhmäliikuntatunneilla
Siellä käy yksi keski-ikäinen äijä.Se luulee olevansa toisi cool.ja hyvä, ja että kaikki naiset ihailee sitä, kun se käy naisten jumpassa."Sätkii" ja"potkii" ihan omiaan.Mutta Tämä äijä käykin siellä tuijottamassa lähinnä naisten perseitä, joten varmaan ihan sama, osaako vai ei, ja miten hyvin....
Tämä ei toisaalta liene ikäkysymys, vaan liittyy persoonalliseen ylisuorittamiseen ja se mikä siinä ärsyttää, on pätemisen tarve.
Vähemmälläkin huhkimisella pärjää. Ylihuhkiminen työelämässäkin on ikävä ilmiö, jos siihen liittyy työkavereiden piikittely.
54/54. Oot ihan oikeassa. Pääasia, että käy jumpassa. Ei tartte tuijottaa toisten tekemisiä, oma hyvinvointi on tärkeintä. Jos nyt välillä menee toiseen suuntaan, kun muut, niin so what. Jatkaa sitten siitä vaan taas eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä AP sama, joka törmäsi karkkihyllyn luona vanhukseen joka osasi puhua englantia?
On.Yksi vaki palsta-Geijo/Yonn€ .Nämä ketjut ovat aina ja poikkeuksetta naisvihaketjuja.Ja yleensäkohdistuvat keski-ikäisiin tai vanhempiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vanhukset ja keski-ikäiset! Olette vihdoin onnistuneet kasvattamaan sukupolven joka haluaa noudattaa sääntöjä! Mahtavaa!
Itse harrastan talviuimista.
Siellä on ongelma nämä +40 ukkelit, jotka a)eivät anna muille tilaa uida b)saunassa lyövät niin kovat löylyt, että siellä ei viihdy kukaan muu kuin nämä kaksi setää.
Tosi itsekkäitä, minä minä