Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen nainen jumppatunnilla

Vierailija
31.08.2019 |

Mikä on tämä keski-ikäistynyt naistyyppi, joka käy nuorten naisten jumppatunnilla, tekee liikkeet nopeammin, kovempaa, tehokkaammin, eri tahdissa kuin muut, koska haluaa tehdä mahdollisimman monta liikettä toisia mulkoillen eikä edes silloin pydähdy, kun ohjaaja neuvoo seuraavaa liikettä/ sarjaa, vaan jumppailee menemään. Vastatkaa hyvät keski-ikäiset, koska teitä on yllättävän paljon. Onko se egon pönkitystä, keskittymisvaikeus, pakkomielle vai mikä ihme?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä tulee mieleen ihan joku kommunistivaltio :D Kaikki rivissä tekemässä samaa ja poikkeavat lynkataan.

Minä olen keski-ikäinen. En reuhdo tuplatempoon mutta saatan jättää liikkeitä väliin vaikka flunssan jälkeen uudestaan jumpalle tullessani, ja teen liikkeitä ja venytyksiä välillä sen mukaan, mikä omassa kehossani kaipaa sillä hetkellä toimia tai kuuntelua. Eri päivät ovat erilaisia. Alle 30-v:nä tuntui itsellekin olevan se ja sama, keho tuntui aina aika samalta joten samahan se silloin oli rytkyttää kaikki ryhmän mukana.

"Miksi pitää sitten tulla ryhmätunnille"

No teen kuitenkin 90% aikaa samat liikkeet, ryhmässä on helpompaa saada itsensä liikkeelle kuin yksin, ja aika kuluu nopeammin.

Vierailija
62/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on vähän noloa ja epäkunnioittavaa sitä ohjaajaakin kohtaan, jos mamma ei lopeta liikkeiden tekemistä edes siksi pieneksi hetkeksi kun ohjaaja puhuu.

Käyn sisäpyöräilytunneilla.S siellä käy yksi nelikymppinen äijä.Se on niin ärsyttävä, kun se tekee juuri päinvastoin, kun ohjaaja sanoo.En ymmärrä, miksi se käy niillä tunneilla, jos ei voi noudattaa ohjeita?

Minä Käyn erään seuran ruhmäliikuntatunneilla

Siellä käy yksi keski-ikäinen äijä.Se luulee olevansa toisi cool.ja hyvä, ja että kaikki naiset ihailee sitä, kun se käy naisten jumpassa."Sätkii" ja"potkii" ihan omiaan.Mutta Tämä äijä käykin siellä tuijottamassa lähinnä naisten perseitä, joten varmaan ihan sama, osaako vai ei, ja miten hyvin....

Aika epäreilu kommentti tämäkin. Mistä hänen motiivinsa tiedät? Voi olla sosiaalisesta kanssakäymisestä vieroittunut omaishoitaja, jolle tuo on ainoa viikon ihmiskontakti. Tai vaikka etsii omaa seksuaali-identiteettiään. Jollet ole palveluntarjoaja, et määrittele jumpan kohderyhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä, että ihmiset liikkuvat!!!!!

Liikkumattomuus on yksi aikamme suurista ongelmista.Ä lä siis välitä muista jumppaajista, keskity vain omaan liikkumiseniloosi

Vierailija
64/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on vähän noloa ja epäkunnioittavaa sitä ohjaajaakin kohtaan, jos mamma ei lopeta liikkeiden tekemistä edes siksi pieneksi hetkeksi kun ohjaaja puhuu.

Käyn sisäpyöräilytunneilla.S siellä käy yksi nelikymppinen äijä.Se on niin ärsyttävä, kun se tekee juuri päinvastoin, kun ohjaaja sanoo.En ymmärrä, miksi se käy niillä tunneilla, jos ei voi noudattaa ohjeita?

Siellä käy yksi keski-ikäinen äijä.Se luulee olevansa toisi cool.ja hyvä, ja että kaikki naiset ihailee sitä, kun se käy naisten jumpassa."Sätkii" ja"potkii" ihan omiaan.Mutta Tämä äijä käykin siellä tuijottamassa lähinnä naisten perseitä, joten varmaan ihan sama, osaako vai ei, ja miten hyvin....

Aika epäreilu kommentti tämäkin. Mistä hänen motiivinsa tiedät? Voi olla sosiaalisesta kanssakäymisestä vieroittunut omaishoitaja, jolle tuo on ainoa viikon ihmiskontakti. Tai vaikka etsii omaa seksuaali-identiteettiään. Jollet ole palveluntarjoaja, et määrittele jumpan kohderyhmää.

Voi voi.Kun äijä on ihan korkeassa asemassa oleva virkamies, joka on laittanut omaiset hoitokotiin , vaimon pihalle ja ihan itse julkisesti kehuskelee toisille miehille miten käy jumpassa katsomassa naisten perseitä ja etsinnässä "säälistä" , joten ihan tavallinen limanuljasjaukko on

Vierailija
65/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus näitä keski-ikäiset sitä ja tätä-juttuja lukiessa tulee mieleen, että eivätkö nämä ilmeisesti parikymppiset kirjoittajat ymmärrä olevansa itsekin jonkin ajan kuluttua näitä kamalia keski-ikäisiä ja että nämä kamalat keski-ikäisetkin ovat olleet aikaisemmin samanlaisia parikymppisiä kuin kirjoittajatkin?

Ilmeisesti eivät vaan joillakin (monilla) on käsitys, että he ovat aina parikymppisiä ja keski-ikäiset ovat syntyneet keski-ikäisinä.[/quote

En voi sille mitään, et ne on yleensä keski-ikäiset, jotka on jotenkin outoja.

Niinpä. Elämä menee loppujenlopuksi äkkiä ja ennen kuin huomaatkaan, olet itse se outo keski-ikäinen. 

Nuorena on kyllä sellainen olo, ettei itse koskaan vanhene. Ne muut on vanhoja ja keski-ikäisiä, mutta minä en.  Muistan tunteen, kun itse olin nuori. Nyt vanhana tajuan, että aika aikaansa kutakin, ja meille kaikille tulee se keski-ikä ja vanhuus, jos kerran elinpäiviä riittää.

Vierailija
66/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn vesi juoksemassa.Siellä käy papoaporukka ja pari nelikymppiset äijää, jotka tukkivat radan niin, että muut eivät mahdu ohi, vaikka ohjeissa seinällä sanotaan selvästi, että pitää antaa tietä.

Keskustelu on näille tärkeämpää kuin vrsijuoksu.Mikäs siinä, mutta täytyykö muiden liikkujien siitä kärsiä, eli tukkia koko rata, eikä päästää muita ohi? Pitäisi kunnioittaa myös muita eikä vain itsekkäästi ajatella itseään

Vierailija
67/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teistä tulee mieleen ihan joku kommunistivaltio :D Kaikki rivissä tekemässä samaa ja poikkeavat lynkataan.

Minä olen keski-ikäinen. En reuhdo tuplatempoon mutta saatan jättää liikkeitä väliin vaikka flunssan jälkeen uudestaan jumpalle tullessani, ja teen liikkeitä ja venytyksiä välillä sen mukaan, mikä omassa kehossani kaipaa sillä hetkellä toimia tai kuuntelua. Eri päivät ovat erilaisia. Alle 30-v:nä tuntui itsellekin olevan se ja sama, keho tuntui aina aika samalta joten samahan se silloin oli rytkyttää kaikki ryhmän mukana.

"Miksi pitää sitten tulla ryhmätunnille"

No teen kuitenkin 90% aikaa samat liikkeet, ryhmässä on helpompaa saada itsensä liikkeelle kuin yksin, ja aika kuluu nopeammin.

Täsmälleen oikea asenne. Ite olen joskus aikoinani vetänyt ryhmäjumppaa ja tarkoitus on, että jokainen tekee sen minkä pystyy tai improvisoi, jos ei pysty jotakin tekemään. Myös jumpan tahti saa olla eri, kuin vetäjällä.  Ei ole tarkoituskaan, että kaikki vetää yhteen muottiin, koska jokainen ihminen on omanlaisensa, eikä kaikki voi mitenkään passata kaikille. 

Ryhmissä on aina kaiken tasoisia ja ikäisiä jumppaajia. Jokainen tekee, niin kuin parhaakseen näkee/pystyy tekemään. 

Jos jotakin häiritsee muut jumppajat, kannattaa keskittyä vain ohjaajan katsomiseen.

Vierailija
68/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn vesi juoksemassa.Siellä käy papoaporukka ja pari nelikymppiset äijää, jotka tukkivat radan niin, että muut eivät mahdu ohi, vaikka ohjeissa seinällä sanotaan selvästi, että pitää antaa tietä.

Keskustelu on näille tärkeämpää kuin vrsijuoksu.Mikäs siinä, mutta täytyykö muiden liikkujien siitä kärsiä, eli tukkia koko rata, eikä päästää muita ohi? Pitäisi kunnioittaa myös muita eikä vain itsekkäästi ajatella itseään

Minä taas harrastan kuntouintia.Ne on nimenomaan nämä keski-ikäiset ja siitä vanhemmat äijät, jotka ovat niitä itsekkäitä minä minä uimaradn tukkijoita uimahallissa....ketään ei päästetä ohi tai uidaan 2x rinnakkain

Vierailija
69/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään keski-ikäisten tapa, tiedät sen hyvin itsekin. Olen itse asiassa ollut ryhmäliikuntatunnilla, jossa nuori nainen toimi juuri noin, eli teki jotain omiaan eikä lopettanut. 

Typerä olet.

Vierailija
70/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun seudulla tätä tekee jumpissa silmiinpistävän paljon myös vanhoillislestadiolaiset muijat...

Pakko tehä vähän nopeammin ja tehokkaammin kuin myös. Meinasin revetä kun yksi tällänen teki pallojumpassa koko ajan nopeemmassa tahdissa kuin ryhmä ja ohjaaja. No, se kostautui ja pallo heitti hulluna hyppivän muijan kyydistä XD

Vierailija
71/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikkeet ehtii tehdä nopeammin kuin on tarkoitus, on ihmisellä liian pienet painot. Itse olen ihmetellyt, miksi naiset käyvät jossain lihaskuntotreeneissä ja tekevät aina liian kevyillä painoilla. Ei siinä kehity mikään lihasryhmä.

Vierailija
72/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen kuntosalilla näitä nuoria naisia joista näkee ettei sitä kroppaa nyt hirveästi rääkätä siellä salilla. Poljetaan pari askelta, muutama "harjoitus" ja sit hörpätään vettä ja päivitetään varmaan status somessa, varataan kuitenkin se laite niin ettei jkukaan muu joka oikeasti treenaisi, voi sitä käyttää. Juoksumatolla nää samat kermaprseet KÄVELEE hidasta tahtia (eikö ne osaa kävellä ulkona?) ja räplää kännykkää samalla!

Et joo, ärsyttää ihan suunnattomasti kun itse on pienestä asti aktiivisesti urheillut, harrastanut tanssia ym niin ei jaksais katsoa noita maleksijoita ja turhanpäivisiä mukamas kuntoilijoita.

Vierailija
73/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat nuorten naisten jumppatunnit, jotain satujumppaa vai?

Sellaiset liikuntatunnit, joissa on yleensä 20 nuorta naista ja yksi 50-vuotias.

Ap. Tämä 50v on käynyt 30v noilla jumpilla ja kunto varmasti aika kova. Lisäksi hän ei välitä meneekö meikit pilalle ja hiki saa tulla.

Vierailija
74/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ihmettelen kuntosalilla näitä nuoria naisia joista näkee ettei sitä kroppaa nyt hirveästi rääkätä siellä salilla. Poljetaan pari askelta, muutama "harjoitus" ja sit hörpätään vettä ja päivitetään varmaan status somessa, varataan kuitenkin se laite niin ettei jkukaan muu joka oikeasti treenaisi, voi sitä käyttää. Juoksumatolla nää samat kermaprseet KÄVELEE hidasta tahtia (eikö ne osaa kävellä ulkona?) ja räplää kännykkää samalla!

Et joo, ärsyttää ihan suunnattomasti kun itse on pienestä asti aktiivisesti urheillut, harrastanut tanssia ym niin ei jaksais katsoa noita maleksijoita ja turhanpäivisiä mukamas kuntoilijoita.

Ne kuvaa itteään instaan, minä edestä, minä takaa.... Ja muokkaa kuvia samalla... Hohhoijaa

Vierailija
75/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paljon uimassa. Lähden rivakalla rintauinnilla lämmitellen. Satunnaisia miesuimareita ottaa päähän kun täti menee ohi, roiskivat kroolia naama punaisena. Lepäävät sitten aina altaan päädyssä tientukkona. Eli miehistä olen huomannut tuota.

Vertailu on turhaa sillä aina on parempia ja huonompia.

Ryhmäliikunnassa, nuoremmissa naisissa säälittää epävarmuus, päät pyörii toisia kytäten. Keskittykää vaan siihen omaan treeniin, niin vahvistutte.

Vierailija
76/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni muukin sekoaa välillä, mutta joku taitaa vain tuijottaa yhtä tyyppiä. Tässä se todistetaan. Ei voi mennä tunnille, kun toiset tuijottaa. Kai se mulkoilee takaisin mollotukseen.

Vierailija
77/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat nuorten naisten jumppatunnit, jotain satujumppaa vai?

Olisko jotakin sellaista että seisotaan jumppatrikoissa peilin edessä huulet törröllään ottamassa selfieitä. Tarkoitus ei ole oikeasti jumpata, vaan vain näyttää siltä. Tärkeintä on kuvata oma pärstää ja p.ers.että. Sitten ihmetellään kun joku ihan oikeasti jumppaa 😳

Vierailija
78/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin muistan, kun oltiin kersoina jumpassa ja keskityttiin tarkkailemaan iäkkäämpiä ja naurettiin, kun ne oli ni tosissaan.

Ihan perus alle 20 kesäisten tyttölasten touhuja tuo kikattelu ja arvostelu. Kasvat vielä aikuiseksi ja opit miksi jumpassa käydään.

Vierailija
79/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin saa*ana, kaikki yli nelikymppiset keinutuoliin odottamaan kuolemaa! Saa nuoremmat ja kaiken täydellisesti osaavat nuoret tilaa omille jumppatunneilleen!

Rauhallisille jumppatunneille, joissa meikki ei leviä, näyttää hyvältä jos joku sattuis kurkkaan, ehtii ottaa instaan kuvia 😏[

Kyllä keski-ikäiset naiset enemmän räplää puhelintaan kuin me alle kolmekymppiset!

Täh? Minulla keski-ikäisellä ei ikinä ole puhelinta jumppatunnilla! Mitä minä sillä siellä tekisin?

Vierailija
80/83 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole itse törmännyt. Niitä outoja hiihtäjiä tai rytmitajuttomia pomppijoita löytyy kyllä joka ikäryhmästä.

Juuri tuollaisten arvostelijoiden vuoksi osa ihmisistä ei voi sietää ryhmäliikuntaa ja tietäisipä se arvostelija, mitä muut hänestä ajattelevat.🤣