Minkä ikäinen äitisi oli synnyttäessään sinut?
Kommentit (54)
26. Hullua että olin itse tuon ikäisenä vielä neitsyt. Ei olisi tullut mieleenkään hankkia lapsia. Tosin ei tule mieleen vieläkään vaikka olen jo 31 v.
29-vuotias, täytti 30v parin viikon kuluttua synnytyksestä. Olin ensimmäinen lapsi.
Veljeni syntyivät äidin ollessa 36 ja 39v.
37v, olen esikoinen sekä kuopus ;)
Omani sain 26-vuotiaana.
Äiti oli 33 v kun synnytti tyttären, siis minut ja minä sain tyttären myös 33 v. Olenkin vitsillä painostanut tytärtäni, että hänen pitää saada tytär myös 33 v :D Isäni olikin 43, kun synnyin, 10 v äitiäni vanhempi :)
28. Olen esikoinen. Jos hän eläisi, olisi nyt 84 vuotias.
Äiti oli 19v. ja Isä 18v. Teinejähän noi oli, mutta on ollut mahtava rikkaus kun on nuoret vanhemmat.
28v. Hän elättelee toiveita lapsenlapsesta vaikka lähestyn uhkaavasti hänen synnytysikäänsä, enkä ole edes naista suudellut. Ehkäpä joku neitseellinen raskautuminen vielä tapahtuukin, ja tutkimuksissa selviää, että lapsi onkin minun aikaansaannokseni. On sitä kai kummempiakin tapahtunut.
Terveisin Naispelko26
Äitini oli 34v kun sai minut vuonna -69. Olen ainut lapsi.
Itse sain 1.lapseni 27v ja 2.lapsen 32v.
Vierailija kirjoitti:
juuri täyttänyt 21
ja olin siis esikoinen. Pikkusisareni syntyi äitini ollessa 22. toinen sisar äidin ollessa 25 ja veli äidin ollessa 26 ja kuopus äidin ollessa 28.
Asuimme silloin Kööpenhaminassa isäni työn vuoksi ja äiti ole kotona. Aika hulinaa varmasti viiden pienen lapsen kanssa. Olemme kaikki syntyneet seitsemän vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei yli 35 vuotiaan enää nykypäivänä anneta viedä raskautta loppuun.
Se on hirveä rikos lasta kohtaan riskeerata ihmiselämä.
Sinut olisi pitänyt jättää tekemättä.
22 esikoinen myös