Minkähän takia ulkomaalaiset, lähinnä itäisiltä suunnilta olevat, naiset pitävät minusta?
Siis olen kolmevitonen mies, melko ruma, lyhyehkö 174 cm, no lihaksia on vähän muttei riittävästi että kelpaisin lihaspullistelijoista pitäville naisille. Suomalaisten onneni on ollut huono, olen tullut jätetyksi/ petetyksi monta kertaa, ja viimevuosina en ole edes viitsinyt yrittää.
En ole ikinä yrittänyt mitään kaunottaria tai sosiaalisesti todella suosittuja naisia, vaan olen yrittänyt katsoa "omalta leveliltäni". Sekä niistä muutamasta suhteesta joita olen saanut, että lukemattomista pakkeihin päättyneistä yrityksistä on kaikista jäänyt kuva, että en vaan riitä suomalaiselle naiselle, vaikka mitä tekisin.
Nyt olen eräässä yhteydessä tutustunut joukkoon Suomessa asuvia ulkomaalaisia naisia, ja nämä flirttailevat minulle kovastikin, ja yrittävät oma-aloitteisesti tutustua. Pidän kyllä useimpia heistä liian kauniina minulle.
Olen töissä, eli tietenkin voi olla että kyse on siitä että kelpaisin lompakoksi. Työni ei ole kuitenkaan erityisen hyvin palkattua, enkä esittele rahojani ja vaikutan luultavasti vielä varattomammalta kuin mitä olen oikeasti.
Mikä tässä minua kiinnostaa, on kuulla naisten mielipiteitä asiaan. Täällä on luultavasti suomalaisia naisia edustamassa. Että minkä takia kaltaiseni mies ei kelpaa yhtään kenellekään suomalaiselle naiselle, siis ei edes ongelmaiselle sossupummille (kokemusta tästäkin), mutta kuitenkin Suomessa asuvalle, työssä käyvälle tai akateemista tutkintoa opiskelevalle venäläiselle, filippiiniläiselle tai puolalaiselle naiselle kelpaisin?
Ja tämä ei ole provo. Tämä on ihan aito ihmettely, että mikä niitä suomalaisten naisten vaatimuksia niin nostaa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisten yhteiskuntien tuotoksia. Turvatut olot -> nainen hakee miehestä jännitystä. Vähemmän turvatut olot -> naista kiinnostaa kunnon mies, joka osaa ilmaista itseään, tekee töitä eikä ole heti kuolemassa viinaan. Tämä näkyy aika lailla kaikissa yhteiskunnissa, joissa sosiaaliturva on parantunut vuosien saatossa
Tutkimusten perusteella se menee just päinvastoin.
https://www.livescience.com/28242-macho-dudes-preferred-less-developed-…
Eiköhän tää selitys ap:lle ole se perinteinen, eli suominaisille ei kelpaa komeakaan suomalainen mies mutta ruma ja lihavakin ulkkari kelpaa. Tässäkin ketjussa sen huomaa, eihän mammojen edes ap:stä kuvaa ole tarvineet nähdä kun ilmankin tietävät että se on ruma luuseri palstauli.
Itse huomasin tämän ilmiön jenkeissä ollessani vaihto-oppilaana. Jostain syystä olin siellä komea ja suosittu naisten kanssa (myös sinisilmä blondien kanssa) mutta suomessa eivät luokan tytöt edes minua tervehtineet saatikka sitten mitään puhuneet kanssani.
En ihan ymmärtänyt tätä postausta enkä linkkiä, mutta ilmeisesti naiset mukavina aikoina hakevat summanmutikassa mitä sattuu huvittamaan ja kriisiaikoina luotettavaa ja vahvaa kumppania. Linkin Paul Newman on sinänsä todella pee esimerkki, että hän oli oikeasti todella rakastunut vaimoonsa ja niin poispäin, mikä ei ole suurimmalle osalle palstasta normi. Hei alaklikatkaa nyt ihan kympillä, luuserit! Jes!
Todellakin huomaa tästä ketjusta miten simppeli suomalainen nainen on. Hän ajattelee silleen ylestäen että suomalainen mies -> ruma, ulkomaalainen mies -> komea, ihana, haluttu ja ulkomaalainen nainen -> lom pakkoloinen, onn enonkija joka sekin oikeasti pitää suomalaista miestä rumana.
Ei edes mieleen juolahda että muunmalaiset naiset eivät ehkä kärsi samasta vääristyneestä miesmausta ja voisivat ehkä pitää suomalaisia miehiä komeina.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämä urbaanilegenda naisten hyvästä yksinviihtyvyydestäkin on. Kyllä minä miehiä enemmän niitä läheisriippuvaisia naisia olen nähnyt jotka itkee ettei ole kiva olla yksin. Siksipä naiset hankkii sen koiran, että voi uskotella itselleen miten mainiosti pärjää "yksin". Sinkkumiehillä harvemmin on edes mitään lemmikkiä.
Tunnen monia sinkkumiehiä, joilla on kissa tai koira tai useampi. Tokihan osa miehistä on kyvyttömiä ottamaan vastuuta edes eläimestä ja sitoutumaan sen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin huomaa tästä ketjusta miten simppeli suomalainen nainen on. Hän ajattelee silleen ylestäen että suomalainen mies -> ruma, ulkomaalainen mies -> komea, ihana, haluttu ja ulkomaalainen nainen -> lom pakkoloinen, onn enonkija joka sekin oikeasti pitää suomalaista miestä rumana.
Ei edes mieleen juolahda että muunmalaiset naiset eivät ehkä kärsi samasta vääristyneestä miesmausta ja voisivat ehkä pitää suomalaisia miehiä komeina.
Jos itänainen haluaa kohottaa elintasoaan ottamalla suomalaisen miehen niin siinä ei henkilökohtainen mielipide tämän miehen ulkonäöstä vaikuta. Ihan sama minkä näköisessä lompsassa ne rahat ja pääsy Suomen sosiaaliturvan piiriin tulee. Erokin on näissä ulkkarisuhteissa paljon todennäköisempi kuin suomalaisten keskinäisissä suhteissa. Muutaman vuoden kärvistelee niin pystyy hakemaan kansalaisuutta ja lähtemään läpsimään.
Ehkä sä vaikutat rauhalliselta ja turvalliselta. Eikös venäläisistä miehistä moni ole väkivaltainen? Niin kyllä suomalaisistakin, mutta ehkä he eivät tiedä sitä.
Miehille ei tunnu menevän jakeluun, että miehen ulkonäkö on toissijaisempi tekijä muiden tekijöiden rinnalla, niin suomalaisten kuin ulkomaistenkin naisten keskuudessa. Sinä et jää ilman naista Suomessa siksi, ettet olisi tarpeeksi komea etkä muutu yhtäkkiä komeaksi ulkomailla. Naiset ovat liian käytännöllisiä ottaakseen komean miehen välittämättä muista seikoista.
Jokainen valitsee itselleen ja omaan elämään sopivan puolison. Minun puolisoni on huomaavainen, mukava , älykäs ja hyvää seuraa ja innokas petipuuhiin. Tärkein ominaisuus oli se, että hän haluaa olla juuri minun kanssani ja on kiinnostunut juuri minusta. En tarvinnut elättäjää- olen koulutettu ja omillani toimeentuleva. Samoin kuin mieheni.
Itänaisella kriteerit ovat toiset. Suomalaisen elintaso köyhänäkin vaikuttaa varteenotettavalta ja se , että olet ihminen riittää noin muuten.
Sanoisin että moni nainen flirttailee miesten kanssa vain nähdäkseen miten reagoivat ja saadakseen ihailua ja huomiota.
Its en flirttaile, mutta jos joku mies päätyy mun kanssa juttusille, niin ehkä silloin vähän, enkä tahallanikaan kerro olevani varattu kuin vasta silloin jos mies pyytää treffeille tai vastaavaa. Ilkeää, mutta siinä tarkoituksena testata miten pitkälle mies olisi kanssani valmis menemään. Toisia ei haittaa sekään vaikka sanoisin olevani varattu.
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei tunnu menevän jakeluun, että miehen ulkonäkö on toissijaisempi tekijä muiden tekijöiden rinnalla, niin suomalaisten kuin ulkomaistenkin naisten keskuudessa. Sinä et jää ilman naista Suomessa siksi, ettet olisi tarpeeksi komea etkä muutu yhtäkkiä komeaksi ulkomailla. Naiset ovat liian käytännöllisiä ottaakseen komean miehen välittämättä muista seikoista.
Mikä sitten on parempi selitys AP:n havaintoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on parempi selitys AP:n havaintoon?
Suomen elintaso ja köyhäkin suomalainen on varakkaampi kuin köyhä itämainen. Onko tätä kovasti vaikea käsittää? Raha, elintaso, sosiaaliturva.
Tutkimusten perusteella se menee just päinvastoin.
https://www.livescience.com/28242-macho-dudes-preferred-less-developed-…
Eiköhän tää selitys ap:lle ole se perinteinen, eli suominaisille ei kelpaa komeakaan suomalainen mies mutta ruma ja lihavakin ulkkari kelpaa. Tässäkin ketjussa sen huomaa, eihän mammojen edes ap:stä kuvaa ole tarvineet nähdä kun ilmankin tietävät että se on ruma luuseri palstauli.
Itse huomasin tämän ilmiön jenkeissä ollessani vaihto-oppilaana. Jostain syystä olin siellä komea ja suosittu naisten kanssa (myös sinisilmä blondien kanssa) mutta suomessa eivät luokan tytöt edes minua tervehtineet saatikka sitten mitään puhuneet kanssani.