Minkähän takia ulkomaalaiset, lähinnä itäisiltä suunnilta olevat, naiset pitävät minusta?
Siis olen kolmevitonen mies, melko ruma, lyhyehkö 174 cm, no lihaksia on vähän muttei riittävästi että kelpaisin lihaspullistelijoista pitäville naisille. Suomalaisten onneni on ollut huono, olen tullut jätetyksi/ petetyksi monta kertaa, ja viimevuosina en ole edes viitsinyt yrittää.
En ole ikinä yrittänyt mitään kaunottaria tai sosiaalisesti todella suosittuja naisia, vaan olen yrittänyt katsoa "omalta leveliltäni". Sekä niistä muutamasta suhteesta joita olen saanut, että lukemattomista pakkeihin päättyneistä yrityksistä on kaikista jäänyt kuva, että en vaan riitä suomalaiselle naiselle, vaikka mitä tekisin.
Nyt olen eräässä yhteydessä tutustunut joukkoon Suomessa asuvia ulkomaalaisia naisia, ja nämä flirttailevat minulle kovastikin, ja yrittävät oma-aloitteisesti tutustua. Pidän kyllä useimpia heistä liian kauniina minulle.
Olen töissä, eli tietenkin voi olla että kyse on siitä että kelpaisin lompakoksi. Työni ei ole kuitenkaan erityisen hyvin palkattua, enkä esittele rahojani ja vaikutan luultavasti vielä varattomammalta kuin mitä olen oikeasti.
Mikä tässä minua kiinnostaa, on kuulla naisten mielipiteitä asiaan. Täällä on luultavasti suomalaisia naisia edustamassa. Että minkä takia kaltaiseni mies ei kelpaa yhtään kenellekään suomalaiselle naiselle, siis ei edes ongelmaiselle sossupummille (kokemusta tästäkin), mutta kuitenkin Suomessa asuvalle, työssä käyvälle tai akateemista tutkintoa opiskelevalle venäläiselle, filippiiniläiselle tai puolalaiselle naiselle kelpaisin?
Ja tämä ei ole provo. Tämä on ihan aito ihmettely, että mikä niitä suomalaisten naisten vaatimuksia niin nostaa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämä urbaanilegenda naisten hyvästä yksinviihtyvyydestäkin on. Kyllä minä miehiä enemmän niitä läheisriippuvaisia naisia olen nähnyt jotka itkee ettei ole kiva olla yksin. Siksipä naiset hankkii sen koiran, että voi uskotella itselleen miten mainiosti pärjää "yksin". Sinkkumiehillä harvemmin on edes mitään lemmikkiä.
Minulla on koira, mutta eipä ole koskaan tullut mieleeni pitää sitä miehen korvikkeena.
Korkeat on standardit siksi, että itsellä on elämänhallinta kunnossa, älyä, hyvä sydän ja luonne, ystäviä, työ ja harrastuksia. Huono suhde laskisi elämänlaatua.
Ulkomaalaisia naisia eniten kiehtova piirre suomalaismiehessä on lompakko. Ulkomaalaiselle naiselle se sallitakoon, mutta auta armias jos suomalainen nainen käyttää samaa kriteeriä niin sehän on huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämä urbaanilegenda naisten hyvästä yksinviihtyvyydestäkin on. Kyllä minä miehiä enemmän niitä läheisriippuvaisia naisia olen nähnyt jotka itkee ettei ole kiva olla yksin. Siksipä naiset hankkii sen koiran, että voi uskotella itselleen miten mainiosti pärjää "yksin". Sinkkumiehillä harvemmin on edes mitään lemmikkiä.
Minulla on koira, mutta eipä ole koskaan tullut mieleeni pitää sitä miehen korvikkeena.
Korkeat on standardit siksi, että itsellä on elämänhallinta kunnossa, älyä, hyvä sydän ja luonne, ystäviä, työ ja harrastuksia. Huono suhde laskisi elämänlaatua.
Miehet on ihan hirveän läheisriippuvaisia. Tuskin on yksi suhde loppunut niin otetaan kuka vaan siihen ilmaantuu ja heti suhde vakituiseksi ja naimisiin että ei vaan joudu olemaan yksin. Suhteiden välillä myös pitää olla jokin semivakituinen vakihoito tai useampi, kunhan ei ikinä vaan ole vahingossakaan yksin. Aina eron tullessa nämä ylimenonaiset kaivetaan esiin kun joutuu olemaan sen 4 viikkoa sinkkuna.
Itänaiset tykkää miehen näköisestä miehestä. Miehen pitää olla karvainen, roteva ja pikku hiki pitää olla päällä.
Näytät varmaan siltä, että sinulla olisi fyrkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan hirveän läheisriippuvaisia. Tuskin on yksi suhde loppunut niin otetaan kuka vaan siihen ilmaantuu ja heti suhde vakituiseksi ja naimisiin että ei vaan joudu olemaan yksin. Suhteiden välillä myös pitää olla jokin semivakituinen vakihoito tai useampi, kunhan ei ikinä vaan ole vahingossakaan yksin. Aina eron tullessa nämä ylimenonaiset kaivetaan esiin kun joutuu olemaan sen 4 viikkoa sinkkuna.
Kyllä ja ainakaan minun kanssani suhde ei toimi, jos minun kanssani on vain siksi, että olen nainen eikä siksi, että haluaa olla juuri minun kanssani. Säästän molempia huonolta suhteelta pidättäytymällä moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän te koiraihmiset olette aina vertaamassa koirianne ihmisiin. Ihmiset pettää ja on muutenkin paskoja, mutta koira on aina iloinen minut nähdessään yms. yms. Joten kyllä se jonkinlainen ihmiskorvike näyttää monilla olevan.
Asiaan on hyvin yksinkertainen selitys. Sen tyypin naiset haistaa porukan heikoimmat ja helpoimmin hyväksikäytettävät. Sen takia tahdottomat ja helposti manipuloitavat miehet saavat huomiota näiltä naisilta. Eikä todellakaan syy ole siinä että olisit mielenkiintoinen tai viehättävä xDD
Jos se yhtään helpottaa niin sama pätee myös naisiin, toiset vaan kerää tiettyä ainesta josta olisi terveellisempää pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän te koiraihmiset olette aina vertaamassa koirianne ihmisiin. Ihmiset pettää ja on muutenkin paskoja, mutta koira on aina iloinen minut nähdessään yms. yms. Joten kyllä se jonkinlainen ihmiskorvike näyttää monilla olevan.
Meidän kulmilla koiraihmisistä suurin osa on perheellisiä ja muutenkin mukavia ja tasapainoisia ihmisiä. En tiedä missä sinä liikut, jos valtaosa koiranulkoiluttajista siellä on katkeria ihisvihaajia.
Ulkomaalainen ei osaa lukea statustasi samalla tavalla kuin oman ympäristösi jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muu maa mustikka, ja tukiaismaiden ulkopuolella naiset tarvitsevat miehen suoraan elättämään itsensä kun verojen kautta se ei onnistu.
Suomessa nämä naiset kuitenkin saavat kuitenkin erilaisia sosiaalitukia, jos niitä tarvitsevat, ja lisäksi osa tosiaan käy töissä. Jotkut jopa ihan sellaisissa töissä, joissa saattaa ansaita enemmän kuin minä ansaitsen. Esimerkiksi yksi noista naisista on rakennusalalla insinöörinä.
Sitten on tietenkin se kansailaisuusjuttu, joka varmasti saattaa mm. venäläisiä houkuttaa. Mutta se ei selitä puolalaisen naisen kiinnostusta, koska puolalaiset ovat EU-kansalaisia valmiiksi.
t. AP
Ono noi puolalais naiset niitä joilla on isot tissit? jokuhan täällä sitä aina yhteen aikaan hehkutti.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin tuon nuorena jo maailmalla. Ehkä suomalaismiehissä on joku piirre joka heitä viehättää. Minulla on ollut aina hyvä flaksi +200 Suomisutturaa. Työskentelen paljon Aasiassa ja eurooppalaiset ja pohjois-amerikkalaiset kollegat on vuosia nauranut tälle piirteelle, jos asiaan liittyy nainen niin homma lankeaa minulle. Tykkään naisista ja hymyilen. Ammatti geologi, ansiot palstan mittakaavassa käsittämättömät...
Sama. Jokin myös suomalaisissa naisissa viehättää ulkomailla. Olen työskennellyt vuosia ulkomailla ja aina saa ensin tehdä työyhteisössä miehille selväksi, että tulin tekemään töitä, en etsimään miestä. Mutta kyllä niitä miehiä voi työasioissa pyörittää miten vaan haluaa. Myös kotimaassa on aina ollut hyvä flaksi (hienona naisena lukuja en ilmoittele). Suomessa miehet ovat jotenkin sellaisia perässävedettäviä.
Itä eurooppalaiset naiset ei ole niin ulkonäön tai miehen statuksen perään kuin suomalaiset naiset. Niille riittää mies mikä on kiltti, maskuliininen, ei juo ja tykkäväävät jos miehellä on vähän lihasta. Taidat olla tuollainen mies? Mä saan eniten flirttailua venäläisiltä naisilta ja olen köyhähkö mies.
Vierailija kirjoitti:
Itä eurooppalaiset naiset ei ole niin ulkonäön tai miehen statuksen perään kuin suomalaiset naiset. Niille riittää mies mikä on kiltti, maskuliininen, ei juo ja tykkäväävät jos miehellä on vähän lihasta. Taidat olla tuollainen mies? Mä saan eniten flirttailua venäläisiltä naisilta ja olen köyhähkö mies.
Kyllä ne todellakin ovat statuksen perään. Mutta koska elintaso on alempi, köyhempikin mies on riittävä statuksentuoja verrattuna keskipalkkaiseen venäläiseen vodkanjuojaan.
Ihmiset ovat erilaisten yhteiskuntien tuotoksia. Turvatut olot -> nainen hakee miehestä jännitystä. Vähemmän turvatut olot -> naista kiinnostaa kunnon mies, joka osaa ilmaista itseään, tekee töitä eikä ole heti kuolemassa viinaan. Tämä näkyy aika lailla kaikissa yhteiskunnissa, joissa sosiaaliturva on parantunut vuosien saatossa
Vierailija kirjoitti:
Iso osa sinkkumiehistä ei saa edes viherkasvia pidettyä hengissä, lemmikistä tai ihmissuhteesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisten yhteiskuntien tuotoksia. Turvatut olot -> nainen hakee miehestä jännitystä. Vähemmän turvatut olot -> naista kiinnostaa kunnon mies, joka osaa ilmaista itseään, tekee töitä eikä ole heti kuolemassa viinaan. Tämä näkyy aika lailla kaikissa yhteiskunnissa, joissa sosiaaliturva on parantunut vuosien saatossa
En tiedä missä yhteisössä sinä asut, mutta tässä omassa keskiluokkaisessa turvallisessa kuplassani lähes jokaisella on työssäkäyvä insinööri tai ekonomi miehenä ja sitten on sinkkuja, joilla on omistusasunnot ja autot yksin hankittuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat läheisriippuvaisuuden lisäksi äärimmäisen omistushaluisia. Siitä kertoo surulliset uutiset yrityksistä keinolla millä hyvänsä estää exää löytämästä uutta kumppania. Sitähän ei kukaan saa, kun en minäkään!
Kuten itse sanoit, muista maista tuleville olet tosiaan lompakko. Elävät nimittäin paljon matalammalla elintasolla siellä. Sinun pitää itseksesi miettiä, millaisen naisen haluat itsellesi. Jonkun joka pitää sinusta itsestäsi, vai jonkun joka tykkää sinusta huomattavan elintasoeron takia.
+200? :-D
Ai sulla on oikein lista niin kuin Don Giovannilla. "Madamina, un catalogo è questo..."
Taidat kuitenkin olla ylila_udan jonneja ja syvällisimmät suhteet on olleet oman käden kanssa. Ei se mitään, se on rakkaan kanssa lempimistä, kuten Woody Allen sanoi.