Minä olen nuori naikkonen eikä minulla ole koskaan mitään ongelmia automyyjien kanssa
Ikinä ei ole suhtauduttu väheksyvästi. Johtuu varmaan siitä että tiedän termit, kerron aina heti kättelyssä auton merkin ja mallin, vuosimallin, kilometrit, korimallin ja sitä rataa. Näkevät heti että tajuan asioista.
Kommentit (34)
Tuntuu melkein absurdilta ajatella tilanne, että minuun suhtauduttaisiin kuin vajaaälyiseen vain koska olen nainen. Ehkä olen sitten henkisesti miekkonen.
ei ihme jos olet naikkonen,tarkastappa sanakirjasta mitä se tarkoittaa
Miksi olen trolli, jos osaan keskustella automyyjien kanssa??? :'D
Kiva kuulla. oisaala luulisi, että se olsi hyvin pienen pieni joukko naisia jota jouuisvat kokemaan huonoa ja vähätelevää kohtelua käydessään auokaupassa (, tai ylipääään missään kaupassa/ paövelupisteessä). - Tylsää toisalta myöskään oletaa ja uskoa, että jokainen mies olisi erityisen kiinnostunut autoista. Itse olen hieman; lähinnä niin, että sillä pääsee tarvittaessa liikkumaan. Tarpeen ja tilanteen mukaan valitsen apani liikkua osinaan se voi olla oma auo mutta yhtä hyvin polkupyörä, lentokone, juna,.... Nykyisiten autoja en itse osaa juurikaan huolaa tai korjata muta en koe tämän vuoksi "miehisyyteni" saavan kolausta.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä.
Öööö niin? Olen ostanut yhden auton ja nyt olen vaihtamassa sitä. Aika monista pitää ottaa yhteyttä ja neuvotella hintaa ennen kuin kaupat lopulta toteutuu jonkun kohdalla. Huoh. Ap
Ei minullakaan ole ollut nuorena, keski-ikäisenä tai vanhana naikkosena. Aina on riittänyt kun olen lyönyt rahat tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. oisaala luulisi, että se olsi hyvin pienen pieni joukko naisia jota jouuisvat kokemaan huonoa ja vähätelevää kohtelua käydessään auokaupassa (, tai ylipääään missään kaupassa/ paövelupisteessä). - Tylsää toisalta myöskään oletaa ja uskoa, että jokainen mies olisi erityisen kiinnostunut autoista. Itse olen hieman; lähinnä niin, että sillä pääsee tarvittaessa liikkumaan. Tarpeen ja tilanteen mukaan valitsen apani liikkua osinaan se voi olla oma auo mutta yhtä hyvin polkupyörä, lentokone, juna,.... Nykyisiten autoja en itse osaa juurikaan huolaa tai korjata muta en koe tämän vuoksi "miehisyyteni" saavan kolausta.
Vosit ehkä opetella kirjotamaan ennekuin lähetelet viestejä tämme.
Miksi solvaat itseäsi? Naikkonen on haukkumasana.
Tutki, mitä sana naikkonen tarkoittaa.
Onneksi meillä naisilla (ja miehillä) on muitakin ominaisuuksia kuin autoista tajuaminen. Ainakin itse 28-vuotiaana lääkärinaisena tajuan paljon asioita mutta autohommat ei kuulu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä naisilla (ja miehillä) on muitakin ominaisuuksia kuin autoista tajuaminen. Ainakin itse 28-vuotiaana lääkärinaisena tajuan paljon asioita mutta autohommat ei kuulu niihin.
Ööö ok? Siistiä. Minusta on ihan kivaa, että voin käydä autokauppaa niin että minuun suhtaudutaan hyvin ja että hommat hoituvat. Automyyjistä suurin osa ottaa todella nopeasti yhteyttä ja heidän kanssaan on tosi helppoa hoitaa hommat. Siitä iso kiitos heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. - Jäikö sinulla edellä paljonkin ymmärtämättä?
Äskenkin laitoin soittopyynnön kauppaan, joka on jo sulkeutunut. Meni muutama minuutti niin sieltä soitettiin :)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. - Jäikö sinulla edellä paljonkin ymmärtämättä?
Jäi kaki tmmärtämättäm
Kyllä naisen kuin naisen (toki miehenkin) kuuluisi saada asiallista palvelua autokaupoilla, ymmärsi hän autoista jotain tai ei. Valitettavasti näin ei ole.
Kyllä minä oletan, että saan asiallista palvelua autokaupassa, vaikka en tiedä autoista mitään. Sehän on sitten ammattilaisten asia auttaa, sitä varten siellä kai töissä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen trolli, jos osaan keskustella automyyjien kanssa??? :'D
Se, että osaat keskustella automyyjien kanssa ei tee sinusta mitenkään ylivertaista. Mutta se että pankinjohtaja-naista (joka ei siis ymmärrä just autoista) käsitellään autokaupoilla kuin mitään-tajuamatonta-idioottia on se todellinen autokaupan ongelma. Vai miksi luulet että autokauppa sakkaa just nyt kun naisillakin on kuluttajapotentiaalia?
0/5