Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen nuori naikkonen eikä minulla ole koskaan mitään ongelmia automyyjien kanssa

Vierailija
30.08.2019 |

Ikinä ei ole suhtauduttu väheksyvästi. Johtuu varmaan siitä että tiedän termit, kerron aina heti kättelyssä auton merkin ja mallin, vuosimallin, kilometrit, korimallin ja sitä rataa. Näkevät heti että tajuan asioista.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä oletan, että saan asiallista palvelua autokaupassa, vaikka en tiedä autoista mitään. Sehän on sitten ammattilaisten asia auttaa, sitä varten siellä kai töissä ollaan.

Voi huoh. Juurihan sanoin että itsestäni tuntuisi absurdilta, jos en saisi hyvää kohtelua vain koska olen nainen. Mutta ainahan myyjienkin on kivempi käydä kauppaa sellaisen kanssa, joka ymmärtää mitä on tekemässä ja osaa kertoa autosta muutakin kuin että "ihan siisti ja toimiva."

Vierailija
22/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä oletan, että saan asiallista palvelua autokaupassa, vaikka en tiedä autoista mitään. Sehän on sitten ammattilaisten asia auttaa, sitä varten siellä kai töissä ollaan.

Voi huoh. Juurihan sanoin että itsestäni tuntuisi absurdilta, jos en saisi hyvää kohtelua vain koska olen nainen. Mutta ainahan myyjienkin on kivempi käydä kauppaa sellaisen kanssa, joka ymmärtää mitä on tekemässä ja osaa kertoa autosta muutakin kuin että "ihan siisti ja toimiva."

Siis siitä omasta autostaan, jos on vaihtamassa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen trolli, jos osaan keskustella automyyjien kanssa??? :'D

Et siksi, vaan koska esiinnyt naisena miestyypillisen sanastosi kanssa, Jonne 14 vee.

Minäkin olen ihan itse autoni ostanut ja huollattanut ja rakentanut vieläpä talonkin. Eikä mihinkään niistä mulkkua tarvittu. Naikkoseksi jos joku nimittelisi, vetäisin tunkilla turpiin.

Vierailija
24/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt trolli. En ole koskaan kuullut, että kukaan nuori nainen puhusi itsestään tosissaan "nuorena naikkosena". Kertoo aloittajasta kyllä kun käyttää naisista kyseistä sanaa.

Vierailija
25/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti automyyjät näkevät kyllä aika hyvin jo lyhyellä vilkaisulla, minkä arvoinen vaihtajan kärry on, vaikka vaihtaja itse ei autosta mitään tietäisi. Vaihtaja voi kyllä käydä näyttämässä autoaan useammassa liikkeessä ja valita sen, jolta parhaan tarjouksen saa. Sitä varten ei tarvitse autoista mitään tietää.

Vierailija
26/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen trolli, jos osaan keskustella automyyjien kanssa??? :'D

Et siksi, vaan koska esiinnyt naisena miestyypillisen sanastosi kanssa, Jonne 14 vee.

Minäkin olen ihan itse autoni ostanut ja huollattanut ja rakentanut vieläpä talonkin. Eikä mihinkään niistä mulkkua tarvittu. Naikkoseksi jos joku nimittelisi, vetäisin tunkilla turpiin.

Ööö No ihan nainen olen :DDD

Vierailija
27/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti automyyjät näkevät kyllä aika hyvin jo lyhyellä vilkaisulla, minkä arvoinen vaihtajan kärry on, vaikka vaihtaja itse ei autosta mitään tietäisi. Vaihtaja voi kyllä käydä näyttämässä autoaan useammassa liikkeessä ja valita sen, jolta parhaan tarjouksen saa. Sitä varten ei tarvitse autoista mitään tietää.

No tuskinpa näkevät puhelimen välityksellä yhtään mitään. Puhelimessa olen kertonut autoni tiedot ja lähettänyt perään pari kuvaa.

Ja joo olen kyllä nainen enkä mikään 14-v jonne, mutta on suorastaan IHME, jos minua ei epäillä mieheksi tai jonneksi netissä :Dd ihan outoa. Aina sama juttu.

Vierailija
28/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteko sisään etu- vai takapenkillä?

Vierailija
29/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt trolli. En ole koskaan kuullut, että kukaan nuori nainen puhusi itsestään tosissaan "nuorena naikkosena". Kertoo aloittajasta kyllä kun käyttää naisista kyseistä sanaa.

Minkä takia jauhatte trolleista?? Huoh. Ihan normaalisti kerroin että saan aina hyvää palvelua autokaupassa?

Joo ja sattumoisin niitä kauppoja on ympäri Suomea, että ei sinne noin vain mennä käymään. Minäkin olen nyt kiinnostunut autosta, joka sijaitsee 77 km päässä kotoa. Olen melko varma että se on seuraava autoni :)

Vierailija
30/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuo mitä nyt tarkoitin, sijaitsee 141 km päässä. 77 km päässä oleva on myös kiva. Mutta kauempana oleva on se jonka haluan ehkä eniten. Ap

Vierailija
31/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen oma käytös vaikuttaa kohteluun, vaikka ei saisi.

Jos fiksusti omin sanoin kertoo mitä haluaa autolta niin varmasti saa hyvää palvelua. Sen sijaan jos hihittelee tyhmänoloisesti ja joka välissä toitottaa kuinka ei ymmärrä autoista mitään koska on nainen niin miten sellaista ottaa vakavasti.

En myy autoja mutta teknisiä laitteita kuitenkin. Suurin osa naisasiakkaista on asiallisia, mutta joukkoon mahtuu niitä jotka tuntuvat antavan itsestään typerämmän kuvan kuin oikeasti ovatkaan.

Mihinkään ei keskitytä jos vaikka kysyy tarkentavoa kysymyksiä tuotteen tarvittavista ominaisuuksista vaan selitetään vaan että "en minä näistä mitään ymmärrä ukko käski tulla ostoksille".

Jos asenne on tuollainen niin silloin on tosi vaikea palvella.

Vierailija
32/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kepin haltuun ja ajatte sisään ;-)

Vierailija
33/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään korimallista ja kilometreistä puhuminen on tosi miesmäistä :DDD Ihan sairaan outoa että minut leimataan AINA miespuoliseksi netissä.

Vierailija
34/34 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en autoista tiedä juuri mitään niin on kyllä autonmyyjät jokainen kerta kohdelleet minua hyvin asiallisesti. Olen nainen, en mikään naikkonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä