Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi lapsen jopa kovemmin kuin minä, nyt on jatkuvasti pahalla päällä kun viimein olen raskaana.

Surulintu
30.08.2019 |

Tänä aamuna tuuppasin (vahingossa) miestä mahallani keittiössä, mies ärähti että "eihän täällä mahdu olemaan !" ja ryntäsi pois. Mies myös nukkuu sohvalla kun sänkyyn ei kuulemma "mahdu". Kun laitoin ultraäänikuvat jääkaapin oveen kysyi "noitako tässä pitää koko ajan tuijotella?!".

Kysyin eilen suoraan olisiko minun pitänyt tehdä abortti ja mies vastasi "no ei tietenkään !" Eikä halunnut enää keskustella vaan lähti lenkille.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon saa lukea täältä tuollaista, että ihme kun kukaan nainen uskaltaa hankkia lapsia.

Onneksi oma mieheni ei ollut tuollainen.

Vierailija
2/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysynyt, mitä odotti lapsenhankinnasta ja odotusajasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea äijä. Paljaalla oli kiva painaa, mutta kun täytys alkaa kantaan vastuuta siitä, paljastuu sikanainen luonne.

Vierailija
4/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sikamainen 🙈

Vierailija
5/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kysynyt, mitä odotti lapsenhankinnasta ja odotusajasta?

Kun ei tunnu haluavan keskustella !!

Aloittaja

Vierailija
6/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Mun mieheni kanssa inhoaa kosketusta ja myös seksiä. Sänky on extra leveä, mahtuisi 3 nukkumaan. Nukun omassa reunassa, mies omassa. Jos vahingossa jalkani osuu häneen, hän potkaisee sen pois omalle puolelleni. Meillä pieni keittiö ja pitää aina väistää ettei hipaisekkaan häntä. Näin ollut varmaan jo kohta 10v.

Vierailija
7/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisi puhekyvyttömiä metsäläisiä oikein löydätte? Kantiksen karaokesta? (Ja sori mehtäläiset, ei ollut tarkoitua loukata).

Puhu miehen kanssa ja jos ei tunnusta mikä mieltä painaa niin perheneuvolaan ja ero jos ei muutosta parempaan ala näkyä. Tietenkin ero suuren elämänmuutoksen keskellä on hirveä koettelemus, mutta ovat siitä muutkin selvinneet. Mutta nyt ihan ensiksi istutat ukkosi alas ja kysyt, että mistä se haaveilee.

Vierailija
8/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen raskaus&lapsi -ansa.

Mies on normaali, kunnes tulee lapsi, sitten voikin jo näyttää todellisen karvansa kun nainen on saatu nalkkiin.

Vierailija
9/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ootte olleet yhdessä? Onko miehesi aiemmin ollut millään tapaa noin töykeä?

Kuulostaa kyllä aivan kamalalta. Raskaana ollessa muutenkin herkkä hormonimyrskyn takia, tommoset kommentit sattuu ihan taatusti. Tsemppiä. ❤️

Vierailija
10/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä, mikä siinä raskaudessa ärsyttää häntä.

Vierailija
11/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy häneltä, mikä siinä raskaudessa ärsyttää häntä.

Jep, varsinkin, kun kerta oli se enemmän lasta haluava osapuoli. Kuvitteliko mies, että se vauva tupsahtaa tupaan haikaran nokasta?

Vierailija
12/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap. Mun mieheni kanssa inhoaa kosketusta ja myös seksiä. Sänky on extra leveä, mahtuisi 3 nukkumaan. Nukun omassa reunassa, mies omassa. Jos vahingossa jalkani osuu häneen, hän potkaisee sen pois omalle puolelleni. Meillä pieni keittiö ja pitää aina väistää ettei hipaisekkaan häntä. Näin ollut varmaan jo kohta 10v.

Miksi et lähde?

Vierailija
13/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja lasta  yrittäneet 6 vuotta, tuntuu että väärät hälytykset ovat olleet miehelle raskaampi pettymys kuin minulle. Kun viimein  plussasin toi prinsessakakun ja soitti äidilleen eli oli innoissaan ja onnellinen, muuttui kylmäksi ja äreäksi lähes yhdessä yössä . En tiedä mitä odotti, luulisi  nyt kuitenkin ettei mahan kanssa päälle tuleva väsynyt vaimo  olisi mikään yllätys aikuiselle miehelle .

En makaa sohvalla  kaiket päivät  huutamassa että  "tuo jätskii!" vaan kävin töissä niin pitkään kuin mahdollista ja teen nyt äityslomalla kotitöitä sekä kokkaan kun mies on töissä.

Aloittaja

Vierailija
14/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja lasta  yrittäneet 6 vuotta, tuntuu että väärät hälytykset ovat olleet miehelle raskaampi pettymys kuin minulle. Kun viimein  plussasin toi prinsessakakun ja soitti äidilleen eli oli innoissaan ja onnellinen, muuttui kylmäksi ja äreäksi lähes yhdessä yössä . En tiedä mitä odotti, luulisi  nyt kuitenkin ettei mahan kanssa päälle tuleva väsynyt vaimo  olisi mikään yllätys aikuiselle miehelle .

En makaa sohvalla  kaiket päivät  huutamassa että  "tuo jätskii!" vaan kävin töissä niin pitkään kuin mahdollista ja teen nyt äityslomalla kotitöitä sekä kokkaan kun mies on töissä.

Aloittaja

Millaiset välit sulla on anopin kanssa?

Vierailija
15/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Millaiset välit sulla on anopin kanssa?

Olemme tavanneet vain kerran, hän asuu Espanjassa.

Aloittaja

Vierailija
16/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se stressaa uusi tuleva elämäntilanne. Oletteko käyneet niissä vanhemmille suunnatuissa "koulutuksissa"? Menkää yhdessä sinne, voi stressikin laantua.

Vierailija
17/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lähde?

Pelkään jäädä vajaakuntoisena yhteiskunnan tuille. Mulla ei ole ystäviä, vanhempia tai sukulaisia ketkä auttaisivat.

Vierailija
18/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on stessiä uudessa elämäntilanteessa. Ihan normaalia, mieskin käy paljon läpi, vaikka ei fyysisesti.

Sinänsä hyvä merkki että miettii asioita ja reagoi jotenkin. Sitten on todennäköisesti luotettavampi ja parempi isä, kuin jos ei olisi mitään huolta huomisesta.

Vierailija
19/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies, menkää perheneuvolaan.

Vierailija
20/26 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä itselle tuli vaikka mitä tuntemuksia raskaana, niin varmaan miehilläkin vaikka olisi haluttu lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi