Mies halusi lapsen jopa kovemmin kuin minä, nyt on jatkuvasti pahalla päällä kun viimein olen raskaana.
Tänä aamuna tuuppasin (vahingossa) miestä mahallani keittiössä, mies ärähti että "eihän täällä mahdu olemaan !" ja ryntäsi pois. Mies myös nukkuu sohvalla kun sänkyyn ei kuulemma "mahdu". Kun laitoin ultraäänikuvat jääkaapin oveen kysyi "noitako tässä pitää koko ajan tuijotella?!".
Kysyin eilen suoraan olisiko minun pitänyt tehdä abortti ja mies vastasi "no ei tietenkään !" Eikä halunnut enää keskustella vaan lähti lenkille.
Kommentit (26)
Ootko kysynyt, mitä odotti lapsenhankinnasta ja odotusajasta?
Karsea äijä. Paljaalla oli kiva painaa, mutta kun täytys alkaa kantaan vastuuta siitä, paljastuu sikanainen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kysynyt, mitä odotti lapsenhankinnasta ja odotusajasta?
Kun ei tunnu haluavan keskustella !!
Aloittaja
Tsemppiä ap. Mun mieheni kanssa inhoaa kosketusta ja myös seksiä. Sänky on extra leveä, mahtuisi 3 nukkumaan. Nukun omassa reunassa, mies omassa. Jos vahingossa jalkani osuu häneen, hän potkaisee sen pois omalle puolelleni. Meillä pieni keittiö ja pitää aina väistää ettei hipaisekkaan häntä. Näin ollut varmaan jo kohta 10v.
Mistä tuollaisi puhekyvyttömiä metsäläisiä oikein löydätte? Kantiksen karaokesta? (Ja sori mehtäläiset, ei ollut tarkoitua loukata).
Puhu miehen kanssa ja jos ei tunnusta mikä mieltä painaa niin perheneuvolaan ja ero jos ei muutosta parempaan ala näkyä. Tietenkin ero suuren elämänmuutoksen keskellä on hirveä koettelemus, mutta ovat siitä muutkin selvinneet. Mutta nyt ihan ensiksi istutat ukkosi alas ja kysyt, että mistä se haaveilee.
Klassinen raskaus&lapsi -ansa.
Mies on normaali, kunnes tulee lapsi, sitten voikin jo näyttää todellisen karvansa kun nainen on saatu nalkkiin.
Kauanko ootte olleet yhdessä? Onko miehesi aiemmin ollut millään tapaa noin töykeä?
Kuulostaa kyllä aivan kamalalta. Raskaana ollessa muutenkin herkkä hormonimyrskyn takia, tommoset kommentit sattuu ihan taatusti. Tsemppiä. ❤️
Kysy häneltä, mikä siinä raskaudessa ärsyttää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä, mikä siinä raskaudessa ärsyttää häntä.
Jep, varsinkin, kun kerta oli se enemmän lasta haluava osapuoli. Kuvitteliko mies, että se vauva tupsahtaa tupaan haikaran nokasta?
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap. Mun mieheni kanssa inhoaa kosketusta ja myös seksiä. Sänky on extra leveä, mahtuisi 3 nukkumaan. Nukun omassa reunassa, mies omassa. Jos vahingossa jalkani osuu häneen, hän potkaisee sen pois omalle puolelleni. Meillä pieni keittiö ja pitää aina väistää ettei hipaisekkaan häntä. Näin ollut varmaan jo kohta 10v.
Miksi et lähde?
Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja lasta yrittäneet 6 vuotta, tuntuu että väärät hälytykset ovat olleet miehelle raskaampi pettymys kuin minulle. Kun viimein plussasin toi prinsessakakun ja soitti äidilleen eli oli innoissaan ja onnellinen, muuttui kylmäksi ja äreäksi lähes yhdessä yössä . En tiedä mitä odotti, luulisi nyt kuitenkin ettei mahan kanssa päälle tuleva väsynyt vaimo olisi mikään yllätys aikuiselle miehelle .
En makaa sohvalla kaiket päivät huutamassa että "tuo jätskii!" vaan kävin töissä niin pitkään kuin mahdollista ja teen nyt äityslomalla kotitöitä sekä kokkaan kun mies on töissä.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja lasta yrittäneet 6 vuotta, tuntuu että väärät hälytykset ovat olleet miehelle raskaampi pettymys kuin minulle. Kun viimein plussasin toi prinsessakakun ja soitti äidilleen eli oli innoissaan ja onnellinen, muuttui kylmäksi ja äreäksi lähes yhdessä yössä . En tiedä mitä odotti, luulisi nyt kuitenkin ettei mahan kanssa päälle tuleva väsynyt vaimo olisi mikään yllätys aikuiselle miehelle .
En makaa sohvalla kaiket päivät huutamassa että "tuo jätskii!" vaan kävin töissä niin pitkään kuin mahdollista ja teen nyt äityslomalla kotitöitä sekä kokkaan kun mies on töissä.
Aloittaja
Millaiset välit sulla on anopin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja
Millaiset välit sulla on anopin kanssa?
Olemme tavanneet vain kerran, hän asuu Espanjassa.
Aloittaja
Se stressaa uusi tuleva elämäntilanne. Oletteko käyneet niissä vanhemmille suunnatuissa "koulutuksissa"? Menkää yhdessä sinne, voi stressikin laantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lähde?
Pelkään jäädä vajaakuntoisena yhteiskunnan tuille. Mulla ei ole ystäviä, vanhempia tai sukulaisia ketkä auttaisivat.
Sillä on stessiä uudessa elämäntilanteessa. Ihan normaalia, mieskin käy paljon läpi, vaikka ei fyysisesti.
Sinänsä hyvä merkki että miettii asioita ja reagoi jotenkin. Sitten on todennäköisesti luotettavampi ja parempi isä, kuin jos ei olisi mitään huolta huomisesta.
Outo mies, menkää perheneuvolaan.
Kyllä sitä itselle tuli vaikka mitä tuntemuksia raskaana, niin varmaan miehilläkin vaikka olisi haluttu lapsi.
Niin paljon saa lukea täältä tuollaista, että ihme kun kukaan nainen uskaltaa hankkia lapsia.
Onneksi oma mieheni ei ollut tuollainen.