Mies halusi lapsen jopa kovemmin kuin minä, nyt on jatkuvasti pahalla päällä kun viimein olen raskaana.
Tänä aamuna tuuppasin (vahingossa) miestä mahallani keittiössä, mies ärähti että "eihän täällä mahdu olemaan !" ja ryntäsi pois. Mies myös nukkuu sohvalla kun sänkyyn ei kuulemma "mahdu". Kun laitoin ultraäänikuvat jääkaapin oveen kysyi "noitako tässä pitää koko ajan tuijotella?!".
Kysyin eilen suoraan olisiko minun pitänyt tehdä abortti ja mies vastasi "no ei tietenkään !" Eikä halunnut enää keskustella vaan lähti lenkille.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kysynyt, mitä odotti lapsenhankinnasta ja odotusajasta?
Kun ei tunnu haluavan keskustella !!
Aloittaja
Täh? Ei tunnu haluavan keskustella? No ei asia ole mikään tunnekysymys, vaan asiasta on keskusteltava. Eli nokkaa auki vain ap ja puhut. Et syyttele, vaan pysyt faktoissa ja kuuntelet. Puhutte tasan niin kauan kunnes asiat ovat selvät ja jatkatte puhumista siitä eteenpäin.
Teillä kahdella on nyt iso ongelma ja teidän kahden tulee saada selvitettyä NYT. Ainakaan minulle ei olisi sellaista vaihtoehtoa, kuin että asiaa ei selvitettäisi ja homma jatkuisi noin. Se olisi jo sairasta ja lasta ajatellen todella kamalaa. Jos ette itse pärjää, niin teidän on haettava apua, se on vähintä mitä pystytte tekemään. Mitkään pirun kotityöt eivät ole nyt tärkeitä, vaan teidän vanhemmuus ja lapsi. Lapsi ei ole syyllinen teidän avuttomuuteen ja lapsellisuuteen.
Onneksi oma mies oikeasti halusi lapsen. Silitteli mahaa, puhui ja lauloi sille. Todella isyydelleen omistautunut mies. Omasi on mätä.
Haloatanaiset kirjoitti:
Miksi te naiset olette niin tyhmiä että katselette tuollaisia, siis oikeasti: ei ole saanut hipaistakaan mieheen 10 vuoteen,, mies ärähtää,,, tiuskii!! Vaatikaa puhumaan asioista suoraan, terapiassa tai sitten erotkaa vaikuttaa vaan siltä että osa miehistä haluaa vaan äidin/siskon/taloudenhoitajan, joka tyydyttää välillä tarpeet, monet käy huorissakin mut vaativat kuitenkin et kotona odottaisi pullantuoksuinen taloudenhoitaja
Jotkut naiset ja miehet ovat todella kyvyttömiä hoitamaan yhtään mitään asioita. Heidän ei ole tarvinnut ikinä ottaa vastuuta mistään ja he ovat täydellisen aivottomia idiootteja asioissaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma mies oikeasti halusi lapsen. Silitteli mahaa, puhui ja lauloi sille. Todella isyydelleen omistautunut mies. Omasi on mätä.
Jumankekka jos minun mies olisi alkanut laulelemaan vauva vatsalle, niin olisin varmaan potkaissut häntä. Tuollainen olisi jo teennäistä näyttelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap. Mun mieheni kanssa inhoaa kosketusta ja myös seksiä. Sänky on extra leveä, mahtuisi 3 nukkumaan. Nukun omassa reunassa, mies omassa. Jos vahingossa jalkani osuu häneen, hän potkaisee sen pois omalle puolelleni. Meillä pieni keittiö ja pitää aina väistää ettei hipaisekkaan häntä. Näin ollut varmaan jo kohta 10v.
"Näin ollut varmaan jo kohta 10v."... Ja sinä se vaan hymistelet ja luimistelet, etkä tee mitään. Sairasta.
Miksi te naiset olette niin tyhmiä että katselette tuollaisia, siis oikeasti: ei ole saanut hipaistakaan mieheen 10 vuoteen,, mies ärähtää,,, tiuskii!! Vaatikaa puhumaan asioista suoraan, terapiassa tai sitten erotkaa vaikuttaa vaan siltä että osa miehistä haluaa vaan äidin/siskon/taloudenhoitajan, joka tyydyttää välillä tarpeet, monet käy huorissakin mut vaativat kuitenkin et kotona odottaisi pullantuoksuinen taloudenhoitaja