Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa oleva - ajatteletko että olette yhdessä loppuelämänne?

Vierailija
30.08.2019 |

Vai että kaikkea voi sattua eikä suhteenne välttämättä kestä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu näkökulmasta. Yleensä parisuhteessa tietysti on tarkoituksena, että yhdessä pysytään. Toisaalta sen tietää, ettei yhdessä pysyminen ole varmaa. Eli vähän sama juttu kuin elämässä yleensä: En voi tietää olenko huomenna elossa, mutta toivon niin.

Vierailija
62/63 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en! Nyt olen huonossa suhteessa ja eron partaalla. Onneksi tavallaan, sillä tykkään enemmän ajatuksesta että elämä koostuu jaksoista joissa kumppani on välillä vaihtunut. En ole kovin parisuheorientoitunut. Teininä oli ensimmäinen, nyt on tämä ja seuraavat ehdokkaat ovat jo rivissä ja jos se ei ole se yksi niistä niin olen ilman. Ei siis joka vuosi vaihtuisi, mutta niin että nyt nykyisen suhteen jälkeen tulisi vielä yksi tai kaksi vakavaa, pitkää suhdetta. Vanhapiikuuskin on erittäin tervetullut vaihtoehto. Olen 3-kymppinen. Naimisiin en halua. Pari lasta vois vielä tehä tuon yhden lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Nyt 15 vuotta suhdetta takana ja lasten takia vielä yhdessä. Kunhan ne vähän kasvaa niin lusikat jakoon. Ei sinänsä mitään vikaa mutta ei mitään muutakaan. Seksiä koko kesänä kerran. Yksi pikapano aamulla. Siinä se. En halua tällaista viettää lopun elämääni joten kun aika on kypsä niin morjens...

Ymmärrän sinua todella hyvin, vaikka olen se 50 v yhdessä nainen.

Jos mulla olisi sama tilanne ollut kuin sinulla, niin en olisi pysynyt mieheni kanssa.

Meillä on ollut vaikka mitä vaiheita 50 vuoden aikana, mutta hyvä seksi on ollut se liima, jokapitää meidät edelleen yhdessä.

Jaksamista sinulle.