Tiesittekö että on vulgaaria pyytää ketsuppia ravintolassa.
Kommentit (74)
En ole koskaan eläessäni käyttänyt ketsuppia enkä tule käyttämään.
totta,kokki saa hepnaadin kun hänen maustamasa ruoka pilataan ketsupilla ja sinapilla. Hienoissa ravintoloissa niitä ei edes ole pöydissä,suolaa ja pippuria vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen maksava asiakas, käyn missä haluan, tilan, mitä haluan ja pyydän, mitä haluan. Siinä ei jonkun palstamamman jupina paina yhtään.
Olet kouluja käymätön juntti.
Isä on ruokasnobi ja käydään Palacessa, Olossa jne. ja kyllä vaan ne rikkaat vanhat oikeistopatriarkatkin ottaa ketsuppia lihan tai lisukkeiden kylkeen vuosi toisensa jälkeen vaikka annoksessa olisi kastike.
Ei kerro ihmisestä mitään.
Eikai kukaan sitä varsinaiseen ruokaan laitakaan vaan kuivien tikkuperunoiden/lohkoperunoiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maksava asiakas, käyn missä haluan, tilan, mitä haluan ja pyydän, mitä haluan. Siinä ei jonkun palstamamman jupina paina yhtään.
Sanoo ketsuppikoulun käynyt mamma, jonka palkka ei riitä ravintolassa käymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo ketsuppikoulun käynyt mamma, jonka palkka ei riitä ravintolassa käymiseen.
Donald Trump on sinua 8000 kertaa rikkaampi ja silti vetää big mac-aterian ranskalaisten ja ketsupin kera päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Isä on ruokasnobi ja käydään Palacessa, Olossa jne. ja kyllä vaan ne rikkaat vanhat oikeistopatriarkatkin ottaa ketsuppia lihan tai lisukkeiden kylkeen vuosi toisensa jälkeen vaikka annoksessa olisi kastike.
Valehtelet
ketsupiton on hauska sanana :) Ketsupiton!
Mikä kaikki muu on ap:n mielestä vulgaaria? Nyt kun sanainen arkku on auennut. Kerro kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki muu on ap:n mielestä vulgaaria? Nyt kun sanainen arkku on auennut. Kerro kaikki.
En nyt ehdi. Kerron sitten illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ehdi. Kerron sitten illalla.
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?
Tiedän, mutta olenkin vulgaari juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet
Miksi tekisin niin? En edes tykkää ketsupista. Pihvinkin kanssa koska tahansa mielummin esim. punaviinikastike tai pippurikermakastike.
Kunhan mainitsin että olen nähnyt aivan kaikenlaisten ihmisten tykkäävän siitä. Se ei katso taustaa, etnisyyttä, ikää, varallisuutta tai sukupuolta.
Ja kuten yllä sanottiin niin jopa Yhdysvaltain presidentti mättää sitä kitaansa joidenkin hampurilaisten kanssa.
Olin 90-luvulla pari vuotta töissä tarjoilijana Helsingin luksusravintolassa.
Ohjeistettiin, että jos joku pyytää ketsuppia, niin ohjataan pois :D
Sitä ei edes olisi ollut.
Ei kukaan koskaan kyllä pyytänyt. Jos ketsuppia haluaa, niin johonkin huoltoasemalle. Näin oli silloin ja ei kai kukaan fikus tule valkoisille liinoille syömään ja vaatimaan Felixiä pöytään.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan eläessäni käyttänyt ketsuppia enkä tule käyttämään.
En oo ikinä juonu maitoa. Enkä juo. :D
Ketsuppi pitäisi tarjota tiskin alta, ettei asiakkaalle tule nolo olo.
80-luku soitti ja haluaa snobbailun aiheensa takaisin. Tämä "ketsuppi on junttia" oli ehkä cool silloin kun Suomessa vielä asuttiin maakuopissa. Nykyään on cool syödä ihan mistä sattuu tykkäämään.