Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset motkottavat toisten naisten meikkaamisesta?

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä he yrittävät sillä saavuttaa? Sekö on niin kova uhka omalle minäkuvalle, kun muut meikkaa? Tällä palstalla, netissä, joka paikassa samaa valitusta, kuinka MUUT NAISET eivät meikkaa niin kuin motkottaja haluaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse ei jakseta/viitsitä/osata meikata tai ollaan rautaisella itsetunnolla ja/tai hyvillä geeneillä siunattuja.

Vierailija
2/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen nainen päivästä toiseen ilmestyy oranssina naamasi eteen, kyllähän se päivän pilaa. Miettiä saa että onko näössä vikaa kun meikkivoiteet ja kaikki persiillään. Muuten en jaksa valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se pakkelointi kertoo huonosta itsetunnosta ja epäaidosta, pinnallisesta luonteesta. Eikö niin? Se on paljon parempi ihminen, joka uskaltaa olla oma itsensä. (Kunnon) miehetkin tykkäävät luonnollisista, raikkaista naisista. Vai miten se olikaan?

Vierailija
4/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen nainen päivästä toiseen ilmestyy oranssina naamasi eteen, kyllähän se päivän pilaa. Miettiä saa että onko näössä vikaa kun meikkivoiteet ja kaikki persiillään. Muuten en jaksa valittaa.

Tietysti olisit voinut perustella miksi jonkun naama pilaa päiväsi, mutta sehän olisi sinulta liikaa vaadittu. Eikö nin? Meikkailemisiin!

Vierailija
5/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nähty miten kateellisia jotkut naiset on toisten naisten ulkonäölle. Usein ovat niitä "feministejä" värjättyine hiuksineen ja kolminumeroisine kiloineen.

Vierailija
6/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset saavat kilpailuetua, jos ovat hoikkia, meikkaavat tai pitävät pitkiä hiuksia. Koska minä en välitä ulkonäöstäni, ei muutkaan saa.

Vierailija
7/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ilmeistyä. Eihän se kuulu sinulle mitenkään miten joku toinen meikkaa.

Vierailija
8/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole ihan makuasia. Kaikki eivät vain pidä ylipakkeloiduista naamoista, toiset tykkää. Makuasioita, niistä on aivan turha kiistellä.

Vierailija
9/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt ole ihan makuasia. Kaikki eivät vain pidä ylipakkeloiduista naamoista, toiset tykkää. Makuasioita, niistä on aivan turha kiistellä.

Mikä on ylipakkeloitu? Voitko perustella?

Vierailija
10/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisen suurin esineellistäjä on nainen itse tai toinen nainen. Kuka ne fashion lehdet omistaa? Joku nainen tai homomies eli naismies.

Vierailija
11/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naama ärsyttää varmaan useimpia, sillä käyn kasvohoidoissa ja meikkaan. ;)

Rentoudun kasvohoidoissa, tehokkaat laitehoidot saavat ihoni tasaiseksi sävyltään ja hehkumaan (nuorena ja varhaisemmassa aikuisiässä kärsin aknesta ja vasta nyt ihoni on vähäjuonteinen ja rakenne lähes täydellinen melkein nelikymppisenä, huom) ja pääsen sillä rentoutuksella stressistä, ja stressittömille kasvoille on mukava laittaa siisti päivämeikki.

Joten kai monien on vaikea katsoa minun iloisia, rentoutuneita, stressittömiä, huoliteltuja kasvoja ja siksi motkotetaan :) Vaikka tunnen olevani mukavampi ja rennompi ihminen ihan kaikkia kohtaan, kun pystyn huollattamaan ja huolittelemaan itseäni. Harmi että moni väärinarvioi sen pinnalliseksi.

Vierailija
12/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on YLIPAKKELOITU?

Kevyt päivämeikki/arkimeikki muka YLIpakkeloitu?

Tarkoittanet vahvempaa iltameikkiä?

Vierailija
13/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ylipakkeloitu? Voitko perustella?

Sellainen, josta paistaa kilometrin päähän, että on paksu meikkivoidekerros, lisänä hyvin voimakas silmämeikki. Kyllä se on minun mielestäni ylipakkeloitu. Kuten sanoin, makuasia, niistä on turha kiistellä. Kaunis kantajalleen sopiva meikki on ihan nätti, mutta kun yritetään pudottaa niitä vuosia laittamalla mahdollisimman paksu kerros meikkiä, niin minä en pidä kauniina kenelläkään. Ihan samoin en pidä crocseja kauniina kenenkään jalassa. Makuasia sekin. Tosin minä en arvostele ääneen kenenkään puketumisia tai meikkaamisia.

Vierailija
14/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse ei jakseta/viitsitä/osata meikata tai ollaan rautaisella itsetunnolla ja/tai hyvillä geeneillä siunattuja.

Ei kai kukaan rautaisella itsetunnolla siunattu hauku toisten ulkonäköä ja valintoja ulkonäkönsä ehostuksen suhteen?

Vierailija
15/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilaa päivän? Ei mun päivä ainakaan pilaannu mitenkään, vaikka joku tulis pellemaskissa joka päivä nokan eteen, jos ihminen on tyytyväinen siihen lookkiin niin selvä, mitäpä tuo minua kaihertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän