Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista tykkäätte valittaa eniten?

Vierailija
30.08.2019 |

Ruoka ja omaani sekä toisten painon liittyvät asiat ja sukulaiset ovat intohimojani palstalla ja sen ulkopuolella.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten tyhmyys, ylipäätään muut ihmiset. Työ.

Vierailija
2/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä, jotka eivät ole paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitan vain, jos jostain en tykkää. Sen takia en myöskään tykkää itse valittamisesta.

Vierailija
4/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten huonosti kasvatetuista koirista. Aikuisia koiria näkee, jotka kiskovat remmissä tukehtumispisteessä, räyhäävät toisille koirille, jopa ihmisille. 

Omani on kuin enkeli!

Näille ulkoiluttajille valitan joka kerta. Eivät voi mitenkään puolustautua edes, kun koiran häiriintynyt luonne on siinä kaikkien nähtävillä. 

Moni näistä väistääkin johonkin puskaan, kun minä tulen koirani kanssa. Hyvä tulos, ei tarvitse sitä aggressiivista räkytystä kuunnella. Oma koira ei siihen siis reagoi mitenkään, mutta voihan sitäkin sisimmässään harmittaa. 

Vierailija
5/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä.

Vierailija
6/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyydestä, onneksi mieheni on tottunut. En ole oikein valittajatyyppiä joten vaikea keksiä muuta.

Vierailija
7/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni huonoista puolista. Tyhmistä asiakkaista. En kuitenkaan omista elämääni valitukselle.

Nuo asiat nyt vaan ei tule muuttumaan, joten välillä on paikallaan valittaa.

Vierailija
8/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittamisesta ;) :D

Vierailija
9/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan kaikesta. Ihan fiiliksen mukaan.

Vierailija
10/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kasvatetuista lapsista. Olen lapseton eli kukaan ei pääse sanomaan omistani mitään. 

En mitenkään inhoa lapsia yleisesti. Mutta joka paikassa metelin nostavat itsekkäät rääkyjät ottavat hermoon. Koska katson, että häiriökäyttäytyminen ei ole lapsen vika, kohdistan valituksen vanhempiin. 

En nyt ihan pienestä jossain kaupassa, mutta esim. ravintolassa, juhlissa, teatterissa, missä on tarkoitus viihtyä ja siitä maksaakin. 

Mikään "adhd" ei kelpaa selitykseksi minulle. 

Vierailija
11/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan naapurini puolesta: säästä. 

Oli sitten helle tai pakkanen ja kaikki siltä väliltä niin marmatusta riittää. Lunta on liian paljon tai vähän, on pimeä tai liian valoisa. On liian kostea ja hautova ilma, on liian kuivaa, on liukasta, on kurjan pilvistä, aurinko porottaa ikävästi. 

Kerran kypsyin ja sanoin, että mikä nyt olisi se hyvä ilma.

-öh, no jossain Espanjassa on. 

-muuta sitten sinne, mikä estää. 

-hiljaisuus

On hyväpalkkkainen ihminen, jolla koulutuskysyntää myös siellä. Perheetönkin. 

12/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti tykkää valittaa mistään, mutta todennäköisimmin valitan arkisista pikkuvelvollisuuksista, jotka ärsyttävät. Isoista asioista, joista olisi ymmärrettävämpää valittaa, en valita oikeastaan koskaan.

Arkisten pikkuasioiden valittamisessa (esim. "ei millään jaksaisi lähteä kauppaan, mutta pakko kai se on, ei voi mitään...") on humoristista asennetta mukana, koska tiedän itsekin, että niistä on typerää valittaa.

Vierailija
13/13 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä. En oikeastaan muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi