Mitä mä syön tänään? Ehdottakaa ruokia -Sinccis
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Syö arsenikkia
Kiitoksia.
Mutta vain nostosta.
Sinccis
Mä voin kertoa, mitä meillä syödään. Jääkaapissa on eilistä kalakeittoa (perunaa, porkkanaa, sipulia, varsiselleriä, ahventa, kaurakermaa, tilliä), ja sitä syön varmasti itse lounaalla ruisleivän ja voin kanssa. Teen miehelleni pastaa, jossa on pannulla pitkään haudutettuja kasviksia (porkkana, varsiselleri, herne, sipuli) ja vihreitä linssejä sekä tuoretta persiljaa ja parmesania.
Ihanaa aloittaa aamu nauramalla mahamakkarat hyllyen.
Rullakebab tuplalihalla, väkevällä kastikkeella. Jälkkäriksi pussi sipsejä ja 500g irtokarkkeja. Juoman saat valita itse.
Tämä tänään minun ruokalistallani. Tankkauspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Rullakebab tuplalihalla, väkevällä kastikkeella. Jälkkäriksi pussi sipsejä ja 500g irtokarkkeja. Juoman saat valita itse.
Tämä tänään minun ruokalistallani. Tankkauspäivä.
Mä olen pohtinut kebabin upgreidausta, joskos tekis jostain riistasiivuista ne lihat.
Sinccis
En oo vielä jaksanut saada aikaiseksi, enkä varmaan saa tänäänkään, mutta joku kerta.
Miksi syödä kun voi juodakin? Gambinaa, jos rahat eivät riitä calvadokseen.
T: Jännis
Ruusukaalit ovat nyt kausivihannes.
Hauduta ruusukaaleja kauan alhaisessa lämmössä voissa ja oliiviöljyssä, ehkä jopa pekonin kera paistinpannussa kansi kiinni.
Ison ruusukaaliläjän kylkeen voit vaikka syödä kananmunia tai sardiinipurkin.
Juomaksi kamomillateetä, niin nukut illalla hyvin. Älä mene perjantai-illan rähinöihin vaan kunnolla unta hyvällä ravinnolla niin huomenna sinulla on loistava olotila.
Jaa, ise suosittelen nestemäistä linjaa esim. punaviini käy hyvin. Amarone della valpolicella on oikein oiva ravinto esimerkiksi. Tosin, jos et viinistä pidä, niin käyhän se tapio pullokin ravinnoksi.
syö jotain sellaista mikä estää sinua tekemästä näitä idioottimaisia aloituksia pastalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syödä kun voi juodakin? Gambinaa, jos rahat eivät riitä calvadokseen.
T: Jännis
Mitä se calvados on ? Aina siitä puhutaan, mutta aloitetaan nyt perusteista.
Mitä se o ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Ruusukaalit ovat nyt kausivihannes.
Hauduta ruusukaaleja kauan alhaisessa lämmössä voissa ja oliiviöljyssä, ehkä jopa pekonin kera paistinpannussa kansi kiinni.
Ison ruusukaaliläjän kylkeen voit vaikka syödä kananmunia tai sardiinipurkin.
Juomaksi kamomillateetä, niin nukut illalla hyvin. Älä mene perjantai-illan rähinöihin vaan kunnolla unta hyvällä ravinnolla niin huomenna sinulla on loistava olotila.
Kiitoksia vinkeistä.
Sinccis
Eihän tuo calvados maksanut mitään. 25e pullo. Luulin, että se on jotain arvokkaampaa Dom Perignonia, kun siitä niin paljon puhutaan.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ise suosittelen nestemäistä linjaa esim. punaviini käy hyvin. Amarone della valpolicella on oikein oiva ravinto esimerkiksi. Tosin, jos et viinistä pidä, niin käyhän se tapio pullokin ravinnoksi.
Plan B:tä olisi. Käykö se ? On portviiniä ynnä muita kans ..
Sinccis
Syö arsenikkia