Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Vähänkään inhimillisyyttä omaava henkilö (nyt Heidi) olisi Provinssirock-casesta puhuttaessa todellakin pahoitellut tilanteen laitaa, jotka johtivat Oskarin pois jääntiin festareilta.
MITÄ Heidi oikeasti luulee, kun ylipäänsä Kehtaa näyttää kuvia sieltä ja hehkuttaa. Ei sanaakaan, ei kysymystäkään, ei äänensävyäkään, mikä osoittaisi hänen olevan kiinnostunut miltä Oskarista mahtaa nyt tuntua!!! Ja vielä narisee kameralle, kuinka Oskari ei nyt lausunut oikeita repliikkejä eikä ilmeillyt hurmaantuneena...Voi pyhä itsekkyys : O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi oletakaan Oskarin olevan kiinnostunut hänen Provinssibailaamisestaan. Tuo kaikki on Heidin puolelta teatteria, jolla hän yrittää nostaa itsensä keinotekoisesti Oskarin yläpuolelle. Kun muutoin ei kykene asiaa käsittelemään
Hän haluaa loukata Oskaria. Vaikkakin Oskari on sen verran aikuinen ja tunne-elämältään kehittynyt, että hän ei loukkaannu noista sekopääjutuista, vaan ymmärtää että tuossa nyt kohkaa nainen, jolla on itsensä kanssa paha olla. Oskaria lähinnä huvittaa naisen käsittämätön tuuliviirimäisyys ja yhtäkkiä esiin pompsahtanut mojitokannu-bilehirmu -rooli.
Pisteet tosiaan Oskarille siitä miten coolisti ja fiksusti hoiti sen provinssi-video-tilanteen.
Lakoninen tai lähinnä lannistunut "niin" oli vakiokommentti Heidin höpötyksiin. Oskari-raukka vaan myötäilee kiltisti ettei syntyisi lisää konflikteja. .
Mua surettaa Oskarin puolesta. Sille olisi toiminut vaimoksi esim. edellisten kausien Samulin Tiina tai Markuksen johanna. Miksei Violakin. Ehkä jopa Mikon Heidi.
Ei kuitenkaan Rosa eikä Petrin Mari.
Katjan ja Ollin löydettyä yhteisen kaverisävelen on ollut tosi kiva seurata heidän järkeviä keskustelujaan ja yhdessä olemista. He ovat selvästi oppineet jotain itsestään ja toisistaan matkan varrella. Toivottavasti pysyvät ystävinä ohjelmankin jälkeen. Hienoa, että pystyvät nyt olemaan avoimia ja puhumaan kaikista asioista. Hieno kasvutarina mielestäni kuitenkin.
Hyvä muistutus siitä, miten oma asenne vaikuttaa siihen miten toista ihmistä ja tilanteita tulkitsee.
Todella mukavaa varmasti Oskarille katsoa pätkä provinssista, jonne piti mennä yhdessä pariskuntana :(
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolle Anniinalle oli aivan mahdotonta jättää höhöttäminen hetkeksi ja keskittyä annettuun tehtävään. Vai oliko niin epämukavuusalueella/hermostunut että sen takia onnistui vain hihittämään ja laittamaan homman leikiksi. Jotenkin ei jaksa noita kahta mutta onneksi riittääkin että itse jaksavat.
Koska tuollaiset tehtävät yhdistettynä lässyttävään terapiaääneen nyt vaan ovat koomisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden pelimuseos käyntiä on ihana seurata! Treffailu ois ollu jo aluks parempi ku kotileikki
Etenkin kun pelasivat tuota ihanaista "tennispeliä" (kaksi tikkua ja pallo) Saloran ruudulta :D nimim. museokamaa 80-luvulta
Meilläkin oli tuo peli! Muistan elävästi sen boing äänen kun pallo osui mailaan. Mustavalkoinen peli mutta pallon nopeutta sai säädettyä, wow.
Ei saa.
Terveisin
Eero "Epe" Pennanen
Asiantuntija
Minusta tuntuu jotenkin väärältä, että Oskari sai vaimokseen tuollaisen täysin epätasapainoisen mentaalitapauksen. Olis vähintäänkin kohtuullista, että ohjelmassa toisilleen naitettavat ihmiset olisivat tasapainossa itsensä kanssa, mieleltään terveitä ja henkisesti hyvinvoivia. Eikös nää tyypit käy kuitenkin kaikenlaiset testit läpi? Ei kukaan noin rikki oleva kuin Heidi, voi rakentaa parisuhdetta toisen ihmisen kanssa, kun menneisyyden haamut huhuilevat koko ajan jostain. Minusta se on väärin Oskaria kohtaan. Ei ole hänen tehtävänsä olla kenenkään terapeutti.
Villestä ja Anniinasta taas näkee, miten kaksi tasapainoista ja itsetunnoltaan tervettä aikuista saa kovin helposti ja mutkattomasti rakennettua yhteistä elämää.
Minusta Olli on omalla tavallaan hirmu söpö ja liikuttava, mutta en minäkään häntä puolisona jaksaisi. Myöskään Ollin fyysinen olemus ei Katjaa miellytä, eikä sille mitään mahda. Kiva kuitenkin, että pystyvät nyt juttelemaan ja touhuamaan yhdessä ilman jatkuvaa nokittelua ja naljailua. Katjaa selvästi helpotti, kun sai Ollin ymmärtämään, ettei suhteesta koskaan tule mitään syvempää.
Olen alun perin jäänyt luukku auki ihmettelemään sitä Heidin Napakymppikonahtamista. Siinä oli niin outo käytöskaavio.
Heidi siis epäili, että Oskari on nyt tässä heidän Hää-ohjelmassa jostain syystä: XY. Siis tätä Heidi oli mieltä. Heidi LUULI että Oskari XY.
Jos hän niin mielessään ajatteli ja luuli ja se ajatus teki hänelle kurjan olon, niin miksi hän ei kysynyt Oskrarilta siellä mökillä, et hei Oskari istutaan nyt vähän alas ja jutellaan ja oletko kiltti ja kerrot mulle, miksi olet osallistunut Napakymppiin? Ja Oskari olisi kertonut...että toivoo perhettä ja oikeaa aitoa ihmissuhdetta... jne.
Jos mä luulen, että mun mies tekee jotaikin, syystä DX ja se DX pelottaa, ahdistaa tai tekee mun olon epävarmaksi tai surulliseksi. Niin eikö se ole reilua, että mä menen ja KYSYN mun mieheltä, että onko syy mikä, kun teet niin. Ja mies vastaa, että syy oli MSÖ.
Eli mun mörköluulo (DX) ei jatkanut matkaa ahdistamaan mun sielua, kun se ei ollut totta ja tuon keskustelun johdosta mulle ei tullut tarvetta rankaista mun miestä omalla ylimielisellä, nokkavalla ja kylmällä harhaluuloisella motiivikäytökselläni. Vaan asia selvisi kysymällä!
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus:
Anniina kyllä, Ville kyllä.
Olli kyllä, Katja kyllä (tämän jakson jälkeen)
Oskari ei, Heidi kyllä
Oskarihan sanoi tehneensä päätöksen mutta jännittävänsä lopputulosta. Kai se sitten haluaa jatkaa, ei kai siinä muuten jännättävää olisi.
Olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan, miksi Heidi ja myös Katja lähtivät mukaan tähän ohjelmaan. Mitkä olivat heidän todelliset motiivinsa? Tosi-tv vaatii avointa, rohkeaa ja sopeutuvaa mieltä, ainakin kuvausten ajaksi. Katja "kylmeminen" jo ihan alussa ja Heidin "mielialan heittelyt" veivät katsojiltakin ilon arvailla suhteiden etenemistä edes tätä kuutta viikkoa.
Mahtava formaatti! Nämä pariskunnat voisi arpoa joka kaudelle lottokoneella ja onnistumisprosentti ei olisi yhtään huonompi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus:
Oskari ei, Heidi kyllä
Oskarihan sanoi tehneensä päätöksen mutta jännittävänsä lopputulosta. Kai se sitten haluaa jatkaa, ei kai siinä muuten jännättävää olisi.
Veikkaan, että Oskari on tehnyt päätöksen ettei jatka, mutta toivoo kuitenkin vielä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus:
Oskari ei, Heidi kyllä
Oskua jännittää miten kaveri kilahtaa lopuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus:
Oskari ei, Heidi kyllä
Minä just ajattelin päinvastoin, että Olli on tehnyt päätöksensä ettei halua ja pohtii Heidin reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan, miksi Heidi ja myös Katja lähtivät mukaan tähän ohjelmaan. Mitkä olivat heidän todelliset motiivinsa? Tosi-tv vaatii avointa, rohkeaa ja sopeutuvaa mieltä, ainakin kuvausten ajaksi. Katja "kylmeminen" jo ihan alussa ja Heidin "mielialan heittelyt" veivät katsojiltakin ilon arvailla suhteiden etenemistä edes tätä kuutta viikkoa.
Yhtälailla voi toki kysyä, että mitkä oli Rosan ja Mikon motiivit. Mutta luulen, että monen motiivi on se, että tässä ihmiselle tavallaan annetaan parisuhde, annetaan avioliitto. Niitä ei tarvitse itse rakentaa nollasta, vaan ne tulee valmiina. Se houkuttelee monta, jolla on ollut vaikeuksia saada rakennettua pidempää parisuhdetta. Tietää itsestään, että ei ole kovin hyvä pitkän parisuhteen rakentamisessa, joten yrittää nyt sitten niin, että josko se annettaisiin valmiina. (Vaikka tietenkään oikeasti ohjelmassa ei saa parisuhdetta valmiina, mutta sitä ei moni ehkä ennakkoon ajattele).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus:
Oskari ei, Heidi kyllä
Oskaria jännittää, miten Heidi ottaa päätöksen, ettei O halua jatkaa enää yhdessä. Pelkää siis kilahtamista
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus:
Oskari ei, Heidi kyllä
Siis häh? Eiköhän se mene näin:
Olli ei, Katja ei
Oskari ei, Heidi ei
Oma veikkaus:
Oskari ei, Heidi kyllä