Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Suomessa on tuhansia naisia joita heidän miehensä kehuvat kauniiksi, joko hyvästä sydämestään tai vain siksi, että näkevät vaimonsa kauniina koska rakastavat häntä.
Samoin moni vaimo kehuu miestään komeaksi, puhumattakaan kuinka paljon miehet saavat kehuja rakastelutaidoistaan.
Riippumatta siitä minkä näköinen vaimo tai mies on tai mitkä ovat rakastelutaitonsa.
Se on taitolaji se, tuo parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys.
Miksi Oskarin olisi pitänyt sanoa Heidiä kauniiksi?
Jospa ei halua valehdella päin naamaa.
Meitä oli saunaillassa monta miestä joista kenenkään mielestä tämä Heidi ei ollut kaunis.
Päinvastoin.
Rehellisyys maan perii.
Olet siis sitä mieltä, että vain ne miehet voivat ja saavat kehua vaimoaan kauniiksi kun vaimo täyttää vaaditut kauneuskriteerit?
Tai että kaikilla niillä miehillä jotka kuitenkin kehuvat vaimoaan kauniiksi on aina todellisuudessa kaunis vaimo?
Entä kuinka rehellisiä naiset saavat olla?
Kestäisitkö kuulla aina totuuden itsestäsi jos vaimo niitä laukoisi ja sanoisi sitten, jos loukkaantuisit, että rehellisyys maan perii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys.
Meitä oli saunaillassa monta miestä joista kenenkään mielestä tämä Heidi ei ollut kaunis.
Päinvastoin.
Rehellisyys maan perii.Olet siis sitä mieltä, että vain ne miehet voivat ja saavat kehua vaimoaan kauniiksi kun vaimo täyttää vaaditut kauneuskriteerit?
Tai että kaikilla niillä miehillä jotka kuitenkin kehuvat vaimoaan kauniiksi on aina todellisuudessa kaunis vaimo?Entä kuinka rehellisiä naiset saavat olla?
Kestäisitkö kuulla aina totuuden itsestäsi jos vaimo niitä laukoisi ja sanoisi sitten, jos loukkaantuisit, että rehellisyys maan perii.
Ohis, mutta minäkin kehun miestäni usein komeaksi vaikka hän on aivan tavallisen näköinen. Rakkaalle haluaa silti hyvän mielen ja kohottaa hänen itsetuntoa. Hän jopa välillä näyttääkin komeammalta, silloin kun itsetunto on parempi.
Katsoin Tuttu Jutun kakkosjakson ja pam! tajusin tämän: Heidi = kuin Saara Aalto!!
Vierailija kirjoitti:
Heidi on ugly sekä sisältä, että ulkoapäin.
Komppaan👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Tuttu Jutun kakkosjakson ja pam! tajusin tämän: Heidi = kuin Saara Aalto!!
Tuskin Heidillä on yhtä upea ääni kuin Saaralla. Heidillähän on aivan järkyttävän ruma jo pelkkä puheääni.
Jollakuilla on kyllä paha mieli, joka purkautuu Heidiin mielivaltaisesti. Heidi ei missään tapauksessa ansaitse tätä kaikkea sontaa.
Glitteristä enkä pinkistä voi olla monta mieltä, mutta H. kantaa tyylinsä kivasti muuten. Eikä ainakaan äijäile, sellaisiakin on tässä tuotannossa nähty vaimon paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi on ugly sekä sisältä, että ulkoapäin.
Komppaan👍
Ja teistä sisäinen kauneus oikein huokuu näihin kommentteihin?
Vierailija kirjoitti:
Minua alkaa nyt ihan tosissani ärsyttää ja suututtaa tuo alituinen ilkeämielinen vihjailu, että ne jotka puolustavat täällä Heidiä olisivat kaikki hänen ystäviään tai jotain hänen sisäpiiriään.
Itse kirjoitin myönteisesti ja juuri myös myönteisesti prinsessa-nimityksestä ja EN todellakaan tunne yhtään ketään tästä EA-ohjelmasta. EN Heidiä enkä muita.
Eikä varmaan moni muukaan myönteisesti kirjoittava.
Jos ette kestä, että Heidin puolta joku pitää, niin keksikää jotain muuta!
Yksinkertaiset ihmiset ajattelevat noin. Se, joka on eri mieltä kirjoittajan kanssa, on tietenkin automaattisesti läheinen. Ne, jotka ovat samaa mieltä kirjoittajan kanssa ... ovat sitten tavallisia tv:n katsojia, jotka eivät tunne ketään. Onha tuo tietysti aika liikuttavakin ajatustapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Heidillä on yhtä upea ääni kuin Saaralla. Heidillähän on aivan järkyttävän ruma jo pelkkä puheääni.
Jollakuilla on kyllä paha mieli, joka purkautuu Heidiin mielivaltaisesti. Heidi ei missään tapauksessa ansaitse tätä kaikkea sontaa.
Glitteristä enkä pinkistä voi olla monta mieltä, mutta H. kantaa tyylinsä kivasti muuten. Eikä ainakaan äijäile, sellaisiakin on tässä tuotannossa nähty vaimon paikalla.
Niin että Oskarinko ulkonäköä, ulosantia ja ties mitä ja ihan kaikkeako Heidin porukat eivät täällä ole törkeasti haukkuneet.
Kyllä ovat. Olen eri kuin tuo jolle vastasit, mutta oikeudenmukaisuuden vuoksi tähän pakko puuttua.
Mielestäni myös nämä ulkonäköasiat ainakin voisi jo lopettaa.
Näille ominaisuuksille kukaan ei mitään voi.
Kummatkin ihan ok ulkonäöltään mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuukin nyt siltä, että joidenkin miesten koulutus parisuhdetaitoisiksi vaatii koirakoulua.
Onko siinä enää sitten mitään erotiikkaa tai jännitettä mukana jos suhde on joku tyyliin emäntä antaa sitten palkinnon hyvin opitusta tempusta.
Itsellä ei kyllä tunteet kuumenisi jos mies tulisi innokkaana häntäänsä 😁 heiluttaa pyytämään makupalaa, kun mä olen nyt niin hyvin kerta oppinut kaikki mitä olet tänään opettanut.Samaa mieltä, ei se toimi niin, että jos nainen haluaa saada esim. kukkia niin täytyy sanoa miehelle. Ainakaan joka ikinen kerta.
Tai jos haluaa halauksen, lohdutuksen tms. Että ensin pitää sanoa, että nyt haluan sitä tai tätä ja sitten mies sanoo, ai jaa, hyvä kun sanoit ja velvollisuudentuntoisesti sitten halaa.
Samoin jos suunnitellaan esimerkiksi matkaa, niin molemmathan sitä suunnittelevat yhdessä. Eikä niin, että vaimo katsoo kaiken valmiiksi ja sitten näennäisesti ehdottaa.
Kyllä nämä monet asiat pitäisi olla sellaisia spontaaneja tilanteeseen liittyviä eleitä jotka tulisivat ihan sen miehen sydämestä ja omasta halusta olla hyvä vaimolleen eikä siitä, että ai niin, mitäs se vaimo taas tästä on sanonut. Juu, onneksi muistin, tän täytyy kyllä nyt olla kohta C. Vai oliko se sittenkin D...Jos suhde ei automaattisesti toimi, sitä voi joko pyrkiä parantamaan tai sitten voi erota. Jos on eronnut jo esim. viisi kertaa putkeen nopealla syklillä, voi olla syytä pohtia olisiko sittenkin parempi yrittää vähän tehdä töitäkin oman parisuhteen eteen, sen sijaan että olettaa kumppania vaihtamalla lopulta saavansa sellaisen, joka osaa lukea omat ajatukset.
No mulla on sitten käynyt aika hyvä tuuri miesten suhteen kun en ole pahasti törmännyt näihin koulutettettaviin yksilöihin, en olisi uskonutkaan.
Tai sitten kun olen niin laiska kouluttamaan olen luovuttanut ne koulutusta vaativat persoonat ahkerimmille naisille.
Mutta ei tarvita viittä eroa välttämättä, että se koulutettu yksilö löytyy. Ainakaan minulla.
Mun miehen ei tarvitse osata lukea ajatuksia, mutta jonkinlaista sosiaalista- ja tunneälyä kyllä pitää löytyä valmiiksi.
Ja lisäksi hiukan kykyä myös lukea rivien välistä.
Koska haluan sellaisen suhteen jossa olemme samanhenkisiä ja kutakuinkin samoilla aaltopituuksilla.Villen vaari oli neuvonut hyvin. Suhteen pitää mennä mukavasti ja luontevasti. Hyvässä suhteessa ei tarvitse koko ajan tehdä hartiavoimin töitä. Ja huonossa suhteessa ei kannata olla, parempi olla yksinkin.
Siksi pitää olla kemiaa ja samalla aaltopituudella jo lähtökohtaisesti.Juuri noin. Itsekin huomasin ensimmäisessä epäonnistuneessa liitossa ettei liian erilaisten ihmisten parisuhteesta tule hyvä vaikka kuinka yrittäisi. Nykyisessä avioliitossa yhdessäoleminen on helppoa, hauskaa, turvallista ja antoisaa. Molemmat haluavat olla yhdessä ja ottaa huomioon toisen. Ei tarvitse epäillä eikä hermoilla. Kumpikin antaa toiselle tilaa olla oma itsensä, tilaa omille ystäville ja harrastuksille, mutta haluaa kuitenkin viettää paljon aikaa yhdessä.
Näistä pareista Anniina ja Ville muistuttavat eniten meitä, heille povaan onnellista tulevaisuutta. Noista muista osa tuntuu valmiilta parisuhteeseen, ja joku Olli näyttää osaavan ottaa toisen huomioon. Täällä on paljon kiistelty Heidi-Oskari parista. Heillä molemmilla taitaa olla aika lailla tekemistä ihan itsensä kanssa, ja Heidillä myös ihan parisuhteen alkeiden kanssa jos ei ole tuohon ikään koskaan asunut kenenkään miehen kanssa. Mutta lykkyä kaikille!
Minä opin saman ensimmäisestä avioliitostani, vasta kun pääsin onnellisesti toiseen liittooni. Suhteeseen voi lähteä vaatimukset edellä, tai toisen huomioonottaminen edellä. Ensimmäisessä liitossani molemmat olimme kolmenkympin molemmin puolin, ja oli asioita joita etsimme ja halusimme suhteesta. Niitä ilman jääminen kiristi pinnaa ja riitelimme. Olin sitkeä ja sitoutunut, liiankin kanssa ja väärässä suhteessa.
Jostain syystä toinen liitto toimi aivan toisin. Itse toimin aivan yhtä virheellisesti kuin ensimmäisessäkin. Mutta mieheni reagoi minuun aivan toisin. Puolustautumisen sijaan hän kurotti minua kohti ja yritti ymmärtää. Siksi minä taas linnoittautumisen sijaan aloin luottaa ja uskaltaa.
Me samat virheelliset ihmiset, jotka olimme epäonnistuneet suhteissa muiden kanssa, olimmekin toisillemme jostain mystisestä syystä hyväksi.
Minun tapa olla ei triggeröinytkään hänessä ilkeyttä, vaan suojelunhalua.
Hänen tapa olla ja kommunikoida ei triggeröinytkään minussa vetäytymistä vaan luottamusta.
Hyvä kerryttää hyvää, on mahdollista saada aikaan hyvän kierre.
Muuten, mieheni kertoo joka päivä että rakastaa minua ja että olen kaunis. Tottakai peili kertoo minulle etten ole kaunis. Ymmärrän sen niin, että hän viestii että haluaa minun kokevan olevani hänelle kaunis ja arvokas ja rakastamisen arvoinen.
Minä sanon hänelle että hän on komea.
No, minun silmissäni hän onkin joka vuosi vain komeampi.
Ehkä Katja on yksi fiksuimmista: hän on huomannut että miehessä sinänsä ei ole vikaa, hän on vain väärä juuri hänelle. Ja kuluttaaa ohjelma-ajan kohteliaasti ja telkussa revittelemättä kunnes voivat erota.
Oskari etsii vaimoa joka on äiti hänen lapsilleen. Perhettä. Heidin edesottamuksia ja juttuja kuunnellessaan, mm festarit, glitterit, bilekämppä jne Osku tajuaa että parempi hiljentyä, koska tämä ei tule johtamaan perhettä kohti. Heidi ei ole äitimatskua. Onhan tämä nyt selvää että heillä on fokuksessa vähän eri asiat. Tämä lämmöllä todettu, ilkeilemättä, ottamatta puolta.
Itse miehenä tunnistan jonkun verran Oskarin käytöstä, koska näen siinä omaani. Eli tietynlaista epäkypsyyttä. Pidetään mykkäkoulua, pantataan tuntemuksia, sanotaan toista, esitetään toista jne. Ja sitten kun on hyvä tilaisuus, esim kun on asiantuntija ja kamerat kylässä kerrotaan kuinka on aina haluttu perhettä ja muuta kaunista ja kuinka koko maailma on ollut minua vastaan, voi minua parkaa. Ja voi sinua nainen, jos menetät tällaisen hyvän miehen.
Syynä tällaiselle käytökselle on todennäköisesti tietynlainen kypsymättömyys tunne-elämässä. Onhan tuo Heidikin hankala, mutta hän on ainakin sitä rehellisesti ja avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että Oskarinko ulkonäköä, ulosantia ja ties mitä ja ihan kaikkeako Heidin porukat eivät täällä ole törkeasti haukkuneet.
Kyllä ovat. Olen eri kuin tuo jolle vastasit, mutta oikeudenmukaisuuden vuoksi tähän pakko puuttua.
Kummatkin ihan ok ulkonäöltään mielestäni.
Vai että Heidin porukat. Minä en tunne Heidiä mutta tunnen Oskarin ja olen siksi arvostellut (mielestäni asiallisesti) hänen käytöstään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä valitetaan ettei Oskari alkanut keskustelemaan Heidin kanssa. Mitä luulette, olisiko Heidi kestänyt jos Oskari, jonkun kameroiden välissä olleen riidan jälkeen (molemmat niistä kertoivat) olisi kertonut rehellisesti miltä hänestä tuntuu ja mitä hän Heidistä ajattelee? Vai olisiko Oskarin pitänyt vain rauhoitella, kertoa Heidille mitä Heidi haluaa kuulla? Koko suhteen alku oli Heidin tunnemyrskyä jota Oskari näytti seuraavan hämillään vieressä, ei siinä tainnut olla tilaa Oskarin tunteille ja ajatuksille. Oskari sanoi silloin ekassa Marianna tapaamisessa, että on hiljaa mutta "pieni mies sisällä huutaa ihmetystä", että suhteessa ei ole tilaa hänen tunteilleen, hän ei voi näyttää itseään kun pitää tukea Heidiä. Oskari taisi olla mahdottoman edessä, jossa turvautui hiljaisuuteen ettei ainakaan sanoillaan tilannetta pahentaisi.
Näinpä. Luulen että osa täällä kritisoidusta "Oskari vain olla möllöttää eikä avaudu eikä keskustele" reaktiosta johtuu tästä kroonisesta hämmennyksen tilasta, jossa O joutuu/joutui elämään. Todennäköisesti hänen ex-kumppaninsa ovat edustaneet melko erilaista naistyyppiä mitä Heidi on. Oskari ei vaikuta mieheltä, joka havittelisi ja kaipaisi H:n kaltaista yltiöoriginellia seuraa. Enemmänkin sellaista vakaata ja leppoisaa suomalaista perusnaista, jonka kanssa voi elellä tasaista perusarkea. Ja perustaa sen kauan kaivatun perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin ihan ok ulkonäöltään mielestäni.Vai että Heidin porukat. Minä en tunne Heidiä mutta tunnen Oskarin ja olen siksi arvostellut (mielestäni asiallisesti) hänen käytöstään täällä.
En kyllä ymmärrä miksi joku haluaa arvostella tuttuaan tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin ihan ok ulkonäöltään mielestäni.Vai että Heidin porukat. Minä en tunne Heidiä mutta tunnen Oskarin ja olen siksi arvostellut (mielestäni asiallisesti) hänen käytöstään täällä.
Hienoa, mikäli olet kritisoinut asiallisesti. Ketjussa on kuitenkin ollut erittäin runsaasti todella luokatonta ja asiatonta arvostelua, eikä se nyt sen paremmaksi muutu on sen takana sitten kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, mikäli olet kritisoinut asiallisesti. Ketjussa on kuitenkin ollut erittäin runsaasti todella luokatonta ja asiatonta arvostelua, eikä se nyt sen paremmaksi muutu on sen takana sitten kuka tahansa.
Kannattaa muistaa mainita että SINUN MIELESTÄSI on ollut todella luokatonta ja asiatonta arvostelua. Koska kyseessä on SINUN MIELIPIDE.
MINUN MIELESTÄ täällä ei ole ollut luokatonta ja asiatonta arvostelua vaan erittäin avointa ja hersyävää naurua toistuvasti esiin kutittelevaa keskustelua. Se mikä täällä on pistänyt silmään on pitkät kirjoitukset, missä ihmiset kuvittelevat olevansa jotakin asiantuntijoita parisuhderintamalla. Tuota asiantuntijuutta pönkitetään googlella löytyneillä ilmaisuilla kuten itsereflektointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa mainita että SINUN MIELESTÄSI on ollut todella luokatonta ja asiatonta arvostelua. Koska kyseessä on SINUN MIELIPIDE.
MINUN MIELESTÄ täällä ei ole ollut luokatonta ja asiatonta arvostelua vaan erittäin avointa ja hersyävää naurua toistuvasti esiin kutittelevaa keskustelua. Se mikä täällä on pistänyt silmään on pitkät kirjoitukset, missä ihmiset kuvittelevat olevansa jotakin asiantuntijoita parisuhderintamalla. Tuota asiantuntijuutta pönkitetään googlella löytyneillä ilmaisuilla kuten itsereflektointi.
No ei kyllä ihan noinkaan. Jos jostain henkilöstä kerrotaan valheita ja perustetaan esim. wikipediasivuja, on se kaikilla mittareilla kyllä asiatonta, ei suinkaan vain kenenkään mielipide.
Yksi kysymys.
Päinvastoin.
Rehellisyys maan perii.