Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Tämä keskustelu on niin. Pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Outoa mollata Heidiä 'järkyttäväksi ja pinnalliseksi' yhden instagram-tilin perusteella. Instassa on paljon, siis huomattavasti paljon, pahempia heruttelijoita kuin yhden heidin sinänsä viattomat lettikuvat. Tuo tilihän on vartavasten perustettu braids-yhteisöä varten, ja suunnattu samoista asioista kiinnostuneille. Jos ei ole itse innostunut laittautumisesta ja ulkonäöllä leikittelemisestä niin sisältö varmaan vaikuttaakin tosi hörhöltä ja pinnalliselta, mutta teille on sitten ihan eri kanavat olemassa.
Tunnustan. Kävin katsomassa.
Ja hienojahan ne päät irtopäinä oli (siis tarkoitan, jos en mieti, että joku 38v menee tuossa lookissa Ruisrockiin, vaan ihan ’taiteellisena tuotoksina’) - en kyllä ikinä itse saisi aikaan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ala-arvoista ja luokatonta spämmäämistä, kiusantekoa, trollailua, jankkaamista, suoranaista valehtelua. Toivon, että mahdollisista ensi vuoden osallistujista ja heidän lähipiiristään löytyy fiksumpaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä oma ig-tili pelkille hänen tekemille glittereille ja kampauksille. On kyllä nelikymppiseks toi some muutenki aika täynnä glitteriä ja festaria. #vacay #yay #blessed tietty perässä.
Tukee tv:stä saatua kuvaa "ikiteinistä". Henk.koht tili löytyy ton tykkääjistä ja seuraajista suht iisisti.
@hairbyregeOlipa järkyttävä instatili. Huh. miten joku voi olla noin ihastunut omaan ulkonäköönsä? Eihän kukaan mies jaksa tuommoista leidiä katsella.
Minusta taas tuntuu että tuo lettikampausten ja glittermeikkien väkertely on Heidille rakas harrastus. Hän vaan tykkää testailla erilaisia lookkeja ja ottaa niistä kuvia muistoksi. Tai mahdollisesti joku kaveripiiriin kuuluva on ammatiltaan kampaaja ja/tai maskeeraaja, joka sitten käyttää Heidiä ja muita ystäviä mallina.
Minustakin tuo on aika tavallinen kampaajan/meikkaajan/maskeeraajan yritystili. Eiköhän aika monellakin pää- tai sivutoimisella ammattilaisella ole vastaaja, ja tilistä päätellen Heidi tekee kampauksia ja glittermeikkejä vähintäänkin sivutoimisesti. IG on ihan perusmarkkinointia nykyään ja hyvä keino näyttää osaamistaan.
Eiköhän-ihminen tuli paikalle pakonomaisine tyhjine kommentteineen
Ja mikä oli tämän kommentin sisältö? Toiko se jotakin uutta keskusteluun?
Mikähän on heidin ig-tilin nimi?
En ole tämä eiköhän ihminen, mutta eiköhän kaikilla ole oikeus täällä keskustella?
Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ala-arvoista ja luokatonta spämmäämistä, kiusantekoa, trollailua, jankkaamista, suoranaista valehtelua. Toivon, että mahdollisista ensi vuoden osallistujista ja heidän lähipiiristään löytyy fiksumpaa porukkaa.
Ootko tosiaan sitä mieltä, että osallistujien lähipiiri on tämän keskutelun pilannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosiaan sitä mieltä, että osallistujien lähipiiri on tämän keskutelun pilannut?
En mä oikein näe, miten kenelläkään muulla olisi samanlaista kiihkeää tarvetta yrittää mustamaalata toista osapuolta, ellei ole jotain henkilökohtaista perustetta. Perusteetontahan se silti on keskustelupalstalla änkyröidä.
Olen Heidiä noin 7-8 vuotta nuorempi ja olin ennen samanlainen, tunteiden tuuliajolla koko aika ja herkästi valmis puolustamaan itseäni. Oikeutin itseni tuntemaan paljon erilaisia tunteita negatiivisessa mielessä ja olemaan puolustuskannalla kun vähänkään koin itseni loukatuksi. Ajauduin myös valitsemaan kumppaneita, jotka olivat vääriä ja lisäsivät turvattomuuden tunnetta. En ymmärtänyt turvallisten tyyppien kohdalla heidän olevan oikeasti turvallisia. Terapia auttoi ja omien tunteiden analysointi. Itsetunnon parantuminen erityisesti. En tiedä mitkä Heidin taustat on, mutta hänen asenteensa Mariannan luona oli hälyyttävä. Itselläni on hyvin Oskarin kaltainen mies nyt ja olin valmis hänessäkin näkemään vaaranmerkkejä. Onneksi aloitimme ensin etäsuhteessa, jolloin sain aikaa tarkastella omia turvattomuuden tunteita ja miettiä mistä ne kumpuavat. Pahimmat tunnekuohut olen saanut onneksi käydä yksin ja tavatessamme olemme voineet keskustella niistä rauhassa ja rakentavasti mikä on luonut välillemme luottamusta ja vähentänyt turvattomuuden tunnettani. Mutta emme kuitenkaan ole liikaa keskittyneet tähän asiaan tai jääneet sitä vatvomaan, vaan olemme muutenkin viettäneet mukavaa aikaa yhdessä ja vahvistettaneet suhdettamme. Yhteisiä asioita löytyy paljon ja keskinäistä kemiaa myös, vaikka olemme luonteiltamme erilaisia. Harmi että Oskarin ja Heidin välit vaikuttaa tulehtuneilta, koska potentiaalia tuntui alussa olevan.
Onko joillekin vaikea uskoa, että Oskarin kaltainen mies aiheuttaa turvattomuutta ja suuttumuksen tunteita ilman, että se toinen on terapian tarpeessa oman persoonansa vuoksi tai häiriintynyt sekopää? Tai ylipäätään vain haluaa erilaisen, puheliaamman, avoimen ja spontaanimman ihmisen rinnalleen. Ei vain kertakaikkiaan viihdy tuollaisessa suhteessa jaa tuollaisen miehen kanssa. Ilman, että ihmisessä on silloin jotain perustavaa laatua olevaa vikaa jos ei tuollaista miestä halua.
Jos joku on tyytyväinen hänentyyppisen miehen kanssa niin olkoon niin, mutta älkää tehkö siitä mitään normia. Tai poista, että jos "Oskari" ei kelpaa tai luonnon, niin siinä ihmisessä pitää silloin ollajotain pielessä. Se on loukkaavaa ja aliarviovaa.
Olen ehkä itsekin terapian tarpeessa ☺, mutta Luoja varjelkoon minua terapeutilta joka saa minut näkemään tuon miestyypin edustajat minulle sopivana kumppanina. Tai että terapian jälkeen jotenkin "valaistuisin" ja alkaisin seurustella ja elää kyseisen miestyypin kanssa. Tai nähdä nämä piirteet positiivisena.
Jokaisella on omat kriteerinsä ja arvonsa joiden mukaan parisuhteessa haluaa elää ja tulla kohdelluksi, ilman, että se vaatii terapiaa tai täytyisi mutta omia arvojaan. Joillekin terapia saattaa olla tarpeen, se on eri asia se.
Sallitaan se kriteeri myös Heidille, toki myös Oskarille, valitkoon hänkin mieleisensä ja jonkun muun kuin Heidin, mutta älkää tehkö toisesta pyhimystä ja toisesta paholaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä oma ig-tili pelkille hänen tekemille glittereille ja kampauksille. On kyllä nelikymppiseks toi some muutenki aika täynnä glitteriä ja festaria. #vacay #yay #blessed tietty perässä.
Tukee tv:stä saatua kuvaa "ikiteinistä". Henk.koht tili löytyy ton tykkääjistä ja seuraajista suht iisisti.
@hairbyregeOlipa järkyttävä instatili. Huh. miten joku voi olla noin ihastunut omaan ulkonäköönsä? Eihän kukaan mies jaksa tuommoista leidiä katsella.
Minusta taas tuntuu että tuo lettikampausten ja glittermeikkien väkertely on Heidille rakas harrastus. Hän vaan tykkää testailla erilaisia lookkeja ja ottaa niistä kuvia muistoksi. Tai mahdollisesti joku kaveripiiriin kuuluva on ammatiltaan kampaaja ja/tai maskeeraaja, joka sitten käyttää Heidiä ja muita ystäviä mallina.
Minustakin tuo on aika tavallinen kampaajan/meikkaajan/maskeeraajan yritystili. Eiköhän aika monellakin pää- tai sivutoimisella ammattilaisella ole vastaaja, ja tilistä päätellen Heidi tekee kampauksia ja glittermeikkejä vähintäänkin sivutoimisesti. IG on ihan perusmarkkinointia nykyään ja hyvä keino näyttää osaamistaan.
Eiköhän-ihminen tuli paikalle pakonomaisine tyhjine kommentteineen
No sulla ainakin tuntuu olevan tyhjä pää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan haluaisi tuollaista Heidin kaltaista puolisoa, ystävää, äitiä tai yhtään mitään.
Koko ajan pitää olla varpaillaan, ettei toinen räjähdä.
Lisäksi Heidin jäätävyys on kamalaa. Miten voi yrittää keskustella ihmisen kanssa, joka näyttää kylmältä, torjuvalta ja halveksivalta. Jos katse voisi tappaa, olisi Oskari kuollut sinne eteiseen.
Tilanteessa jäätävää oli nimenomaan se Oskarin kykenemättömyys kommunikointiin. Kuinka vaikeaa on sanoa esim. että "Ymmärrän, että susta tuntuu pahalta, olen pahoillani etten ole ehkä osannut ajatella asiaa sun näkökulmasta." Monet Heidin keskustelualoitukset tökkää juuri tuohon kun mitään ei saa toisesta irti, ainoastaan hiljaisuus ja toive ettei asioista keskusteltaisi. Uskon, että tämä tuo paljon ongelmia parisuhteisiin yleisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Onko joillekin vaikea uskoa, että Oskarin kaltainen mies aiheuttaa turvattomuutta ja suuttumuksen tunteita ilman, että se toinen on terapian tarpeessa oman persoonansa vuoksi tai häiriintynyt sekopää? Tai ylipäätään vain haluaa erilaisen, puheliaamman, avoimen ja spontaanimman ihmisen rinnalleen. Ei vain kertakaikkiaan viihdy tuollaisessa suhteessa jaa tuollaisen miehen kanssa. Ilman, että ihmisessä on silloin jotain perustavaa laatua olevaa vikaa jos ei tuollaista miestä halua.
Jos joku on tyytyväinen hänentyyppisen miehen kanssa niin olkoon niin, mutta älkää tehkö siitä mitään normia. Tai poista, että jos "Oskari" ei kelpaa tai luonnon, niin siinä ihmisessä pitää silloin ollajotain pielessä. Se on loukkaavaa ja aliarviovaa.
Olen ehkä itsekin terapian tarpeessa ☺, mutta Luoja varjelkoon minua terapeutilta joka saa minut näkemään tuon miestyypin edustajat minulle sopivana kumppanina. Tai että terapian jälkeen jotenkin "valaistuisin" ja alkaisin seurustella ja elää kyseisen miestyypin kanssa. Tai nähdä nämä piirteet positiivisena.Jokaisella on omat kriteerinsä ja arvonsa joiden mukaan parisuhteessa haluaa elää ja tulla kohdelluksi, ilman, että se vaatii terapiaa tai täytyisi mutta omia arvojaan. Joillekin terapia saattaa olla tarpeen, se on eri asia se.
Sallitaan se kriteeri myös Heidille, toki myös Oskarille, valitkoon hänkin mieleisensä ja jonkun muun kuin Heidin, mutta älkää tehkö toisesta pyhimystä ja toisesta paholaista.
heidin raivoominen ja lapsellinen käytös ei ole normaalia oli kyseessä millainen mies tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä itsekin terapian tarpeessa ☺, mutta Luoja varjelkoon minua terapeutilta joka saa minut näkemään tuon miestyypin edustajat minulle sopivana kumppanina. Tai että terapian jälkeen jotenkin "valaistuisin" ja alkaisin seurustella ja elää kyseisen miestyypin kanssa. Tai nähdä nämä piirteet positiivisena.Jokaisella on omat kriteerinsä ja arvonsa joiden mukaan parisuhteessa haluaa elää ja tulla kohdelluksi, ilman, että se vaatii terapiaa tai täytyisi mutta omia arvojaan. Joillekin terapia saattaa olla tarpeen, se on eri asia se.
Kyllä kyllä, pointtisi on ymmärretty. Mutta Heidi ei ole tainnut viihtyä suhteessa minkäänlaisen miehen kanssa, mikä silloin siis on yhdistävä tekijä..?
Käyttäjä22033 kirjoitti:
Huhhuh, tätä Provinssi -asiaakin. Oskarihan myi oman lippunsa sen vuoksi, ettei hänellä ollut muuta majoituspaikkaa, kun Heidi pistikin välit poikki Napakymppi Gaten vuoksi Nyt Heidi esittelee kuvia Provinssista ja ihmettelee, kun Oskaria ei kauheasti kiinnosta hänen hehkutuksensa siitä. Miten voi olla noin itsekeskeinen ihminen kuin tämä Heidi?! Siis käsittämätöntä! Vai onko oikeasti noin saapas?
Vai oliko Heidi todellakin tarkoituksella ilkeä? Jos hän vieläkin halusi kostaa Oskarille? Täytyihän Heidin ymmärtää, että hän oli itse omalla käytöksellään saanut aikaan sen, että Oskari ei voinut tulla mukaan festareille vaikka siitä oltiin jo sovittu yhdessä ja liput oltiin ostettu. Nyt hän esitteli videoitaan ja kertoi miten hauskaa oli ollut, täysin tietoisena siitä, että toinen olisi halunnut tulla mukaan mutta ei saanut tulla. Ikäänkuin "hieroi suolaa haavoihin".
Kiva kosto: "Minä olen vieläkin vihainen sinulle mutta en esitä sitä vihaisesti vaan näytän iloiselta ja haluan aiheuttaa sinulle pahan mielen näyttämällä, miten kivaa minulla oli ilman sinua". Ei jessus, ei noin saa tehdä toiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan haluaisi tuollaista Heidin kaltaista puolisoa, ystävää, äitiä tai yhtään mitään.
Lisäksi Heidin jäätävyys on kamalaa. Miten voi yrittää keskustella ihmisen kanssa, joka näyttää kylmältä, torjuvalta ja halveksivalta. Jos katse voisi tappaa, olisi Oskari kuollut sinne eteiseen.Tilanteessa jäätävää oli nimenomaan se Oskarin kykenemättömyys kommunikointiin. Kuinka vaikeaa on sanoa esim. että "Ymmärrän, että susta tuntuu pahalta, olen pahoillani etten ole ehkä osannut ajatella asiaa sun näkökulmasta." Monet Heidin keskustelualoitukset tökkää juuri tuohon kun mitään ei saa toisesta irti, ainoastaan hiljaisuus ja toive ettei asioista keskusteltaisi. Uskon, että tämä tuo paljon ongelmia parisuhteisiin yleisestikin.
Olet täysin väärässä ja selvästikään et ole parisuhteessa. Jos akka käppäilee yksisarvinen päästä sojottaen naama glitterillä läiskittynä ja jatkuvasti, ihan koko ajan, vaatii keskustelua mistä tahansa mitättömästä asiasta, niin Oskarin kaltainen kiireinen bisnesmies joutuu välillä sanomaan, että puhutaan myöhemmin. Ja jos tämän jälkeen se päästä sojottava yksisarvinen alkaa väpättämään ja akka piipaa ettei tästä taas selvitä ilman ammattiapua, niin ei ole ihme jos Oskarin kaltainen empaattinen mies menee huolenpidosta niin suunniltaan että menee tavallaan shokkilukkoon.
Samaa mietin. Millaisessa pari kolme viikkoa kestäneessä parisuhteessa todetaan joka käänteessä ettei tilanteesta selvitä ilman ammattiapua? Ei minkäänlaisessa. Jos tilanne olisi niin paha täytyy toisen tai molempien olla niin vinksahtaneita että ns. kumitransit tulisi soittaa äkkiä paikalle ja glittermeikin laittamisen sijaan henkilö tulisi laittaa hetkeksi lepositeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Heidin jäätävyys on kamalaa. Miten voi yrittää keskustella ihmisen kanssa, joka näyttää kylmältä, torjuvalta ja halveksivalta. Jos katse voisi tappaa, olisi Oskari kuollut sinne eteiseen.Tilanteessa jäätävää oli nimenomaan se Oskarin kykenemättömyys kommunikointiin. Kuinka vaikeaa on sanoa esim. että "Ymmärrän, että susta tuntuu pahalta, olen pahoillani etten ole ehkä osannut ajatella asiaa sun näkökulmasta." Monet Heidin keskustelualoitukset tökkää juuri tuohon kun mitään ei saa toisesta irti, ainoastaan hiljaisuus ja toive ettei asioista keskusteltaisi. Uskon, että tämä tuo paljon ongelmia parisuhteisiin yleisestikin.
En mä ainakaan olisi uskaltanut sanoa mitään tuollaiselle "raivosta nyrjähtäneelle". Vaikutti tosi aggressiiviselta tuossa tavaroidenhakukohdassa, tulisi varmaan silmille sanoi mitä hyvänsä. Mistä tiedät, kuinka paljon Oskari on kommunikoinut ennen kuin kamerat tulivat paikalle (ellet ole itse Heidi)?
Miten ihmeessä Oskari olisi kerinnyt muutamassa viikossa kertoa KAIKKI elämänsä vaiheet?Esim tuo Napakympissä olemisen.Ollut hänelle ihan pikkujuttu ja Oskarille ei ole tullut MIELEENKÄÄN koko asia avioliiton aikana.Morsian vetää kauhean kohtauksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin väärässä ja selvästikään et ole parisuhteessa. Jos akka käppäilee yksisarvinen päästä sojottaen naama glitterillä läiskittynä ja jatkuvasti, ihan koko ajan, vaatii keskustelua mistä tahansa mitättömästä asiasta, niin Oskarin kaltainen kiireinen bisnesmies joutuu välillä sanomaan, että puhutaan myöhemmin. Ja jos tämän jälkeen se päästä sojottava yksisarvinen alkaa väpättämään ja akka piipaa ettei tästä taas selvitä ilman ammattiapua, niin ei ole ihme jos Oskarin kaltainen empaattinen mies menee huolenpidosta niin suunniltaan että menee tavallaan shokkilukkoon.
Kiireiseltä bisnesmieheltä menisi tähän yhteen esittämääni lauseeseen se 10 sekuntia. Mitä kiireisempi ihminen, sitä enemmän kannattaa panostaa vuorovaikutustaitoihin, niitäkin kun voi oppia. Hyvä parisuhde kun vaan on niitä upeimpia asioita elämässä! 😉