Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit Alttarilla Official 2019

Vierailija
30.08.2019 |

Mitä mieltä osallistujista? Juoruja?

Kommentit (7445)

Vierailija
3641/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä22033 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö joku siis sanoa, että tähän kauteen ei ole ollut hakijoita ja heidi ja oskari on otettu mukaan täytteeksi esittämään paria?

Käsitin, että joku jo valittu pari olisi jäänyt pois. Hakijoita varmasti riitti.

Yksi pari jänisti tai heille tuli kuulemma ylivoimaisia esteitä ja niistä 300 hakijasta ei saatu koottua mitään paria sillä aikataululla.

Jokaisella kaudella on ollut vastaava pari, joka tarvittaessa astuu esiin.

Nyt oli ensimmäinen kausi, kun tätä korttia tarvittiin.

Vierailija
3642/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katsoin ennakkoon 8/10 jakson ja täytyy sanoa, että inhoni Heidiä kohtaan vaan lisääntyy. Onneksi en ole hänen kanssaan naimisissa

SPOILER SPOILER SPOILER

Niin, minustakin tuntui todella pahalta Oskarin puolesta. Tunnistan ehkä vähän tätä yltiökeskustelevaa, "kaikesta pimahtavaa" "hu l lua" itsessänikin, mikä johtuu historiastani. Luottamukseni on petetty todella pahasti. En kuitenkaan halua piinata toista ihmistä henkihieveriin, vaan nimenomaan tunnistamalla itsessäni kestämättömiä piirteitä yritän hallita niitä, en toista. Aviomieheni tuntee minut ja on poikkeuksetta rauhallinen. Se on täysin oikea tapa käsitellä "yliherkän" ihmisen "ylihuolia". Turvallinen kumppani ei lähde niihin kohtauksiin mukaan ja on myös todella väärin syyllistää sellaista kaikesta ja kohdella arvaamattomasti. Lisäksi jokainen voi tehdä virheitä, varsinkin, jos ei tunne toista. Pitää olla toiselle armollinen.

Täällä on haukuttu Oskaria, mutta minusta hän vaikuttaa sympaattiselta ja tosissaan mukana olevalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat ja Oskari itse tietenkään ei huomaa sitä, mitä ammattilaset huomaavat vihdoin:

"Oskari on selkeästi sulkeutunut, mikä ruokkii entisestään Heidin epävarmuutta. Oskari ei selvästi hyväksy Heidiä sellaisena kuin tämä on."

Kirjoittaa asiantuntijat.

Tässä huomaa hyvin sen, millainen on ihminen, joka taiteilee kokoajan hyvien ja huonojen hetkiensä kanssa. Välillä on helvetin sulkeutunut ja alamaissa ja välillä tehdään kahta työtä ja vilkutellaan hymy korvissa taksinpenkiltä.

Ymmärrän Oskaria hyvin, varmana ottaa koville.

Juu, nähdyn perusteella voi Oskarille sanoa, että on turha yrittää nyt kääntää tätä hulluutta Heidin ongelmaksi kameroiden kuvatessa. Hieman alkaa selviämään, miksi Oskari on nyt kolme jaksoa puhunut Heidistä pahaa kameroille. Tekeeköhän Oskarin mieli puhua itsestään, mutta keksii tuollaisen mielikuvitushahmon syytöksilleen?

Itse en ole pannut merkille mitään kameroille pahaa puhumista. Sen sijaan olen nähnyt, että Heidi käyttäytyy tavalla, joka koettelisi myös omia hermojani niin, että olisi vaikea antaa kovin lupaavaa ennustetta jatkosta.

Toisaalta Heidi osaa kyllä myös olla parhaimmillaan suloinenkin, mutta sitten taas tulee niitä selfieiden räpsimisenä ilmeneviä todistelun tarpeita ja epävarmuus- ja tivaamispiirteitä pintaan.

Siksi ymmärrän, että Oskari ei vielä halua oikein ottaa kantaa asiaan, koska tilanteen hyväksi kehuminen olisi epärehellistä ja toisaalta taas vaikuttaa siltä, että Heidi ottaisi pienenkin arvostelun niin raskaasti, että peli olisi varmaan sitten menetetty. Tulkitsen että Oskari haluaa nyt vielä antaa Heidille aikaa ja toivoo, että hän siitä rauhoittuisi ja todellinen mukavampi persoona pääsisi paremmin esiin.

enemmän musta myös tuntuu, että Heidi ei hyväksy Oskaria, kuin toisin päin. Parisuhteessa pitää antaa aikaa. Jos toinen ei ole samaa vauhtia valmis puhumaan kaikesta kuin itse, niin silloin pitää antaa toiselle tilaa omaan tahtiin.  Eikä Oskari ole mun silmiin pahaa puhunut. Vain kertonut omia tunteitaan siitä mitä tapahtuu ja on jo tapahtunut.

Vierailija
3644/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas vähän maistiaisia tulevista jaksoista! Onko samanlaisia inhon puistatuksia muista, kuin tästä Oskusta ja Heidistä?

Vierailija
3645/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Heidi kutsunut Oskaria sinä hääpäivänä herra A:ksi? Onpa hassu sattuma! Kun käykin esiin, että Oskari on todella ollut herra A....

Ei se mitään sattumaa ollut, vaan aivan normaali käsikirjoitettu näytelmä. Tästä ollut täälläkin aikaisemminkin puhetta ja kyllä tämän asian Heidin ja Oskarin läheiset tietävät.

Tämä järjestetty tilaisuus oli monen "häihin" tulleen vieraan mielestä vähän liikaa ja esim. Heidin vanhemmat eivät millään aluksi meinanneet tulla kuvattavaksi ja lopulta isänsä olikin ainoa, joka saatiin maaniteltua mukaan. Myös Heidin äiti oli paikalla, mutta ei suostunut kunnolla kuvattavaksi.

Oskarin oikeat / läheiset ystävät eivät tulleet häihin ollenkaan, kun kuulivat, että asia on järjestetty ja "pariskunta" tuntee jo entuudestaan toisensa.

Osa vieraista tulivat paikalle, mutta eivät halunneet televisioon ja heidän kasvonsa sumennettiinkin ohjelmasta.

Nämä Oskarin bestmanit ovat itse julkisuudesta tuttuja ja heidät oli helppo saada mukaan juurikin tämän julkisuuden takia. Sama homma Heidin kaasolla, ei ole Heidin mikään oikea ystävä, mutta tuli mielellään hakemaan julkisuutta seuraavaan projektiinsa.

Tämä käsikirjoitettu raivo Oskun napakymppi menneisyydestä on täyttä bullshitiä. Oli pakko keksiä jokin, millä "ero" saadaan aikaan.

Poistattakoon joku kirjoituksen, joka haluaa, mutta tämä on totta.

Tunnen Oskarin ja joitain hänen ihmisiä, ja tätä kirjoitusta on äärimmäisen vaikea uskoa. 

Vierailija
3646/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ensi viikon jakson. 

Katja ja Olli on nähty, heissä ei ole enää mitään kiinnostavaa. 

Ville ja Anniina on ihania. Yhdessä ja erikseen. Toivon heille pitkää ja onnellista, yhteistä elämää <3 

Heidi ja Oskari. Voi hyvää päivää. 

Oskari on hiljainen, rauhallinen ja eläisi mieluummin sovussa kuin riitelee. Heidi taas. Voi hyvä luoja. 

Draamaqueen, tunteet heittelee todella jyrkästi laidasta laitaan ja käy todellakin hermoille. Hän nyt sitten veti koko suhteen vessanpöntöstä alas siksi, että Oskari on osallistunut Napakymppiin. Selkesti huomasi, että hän on mielestään aina oikeassa, hänen tapansa toimia on ainoa oikea ja hän kokee olevansa suhteessa se aikuinen ja fiksusti käyttäytyvä. Ei todellakaan näe omaa osuuttaan mihinkään, plus selkeästi kuvittelee että miehen pitäisi osata lukea hänen ajatuksiaan ja vastata niihin. Erityisesti mua kävi raivostuttamaan hänen käytöksensä siellä Mariannan luona. Aargh. Sanonpa vaan, että tuo nainen ei tule IKINÄ löytämään itselleen minkäänlaista parisuhdetta. Oskari sen sijaan varmaan löytääkin oikeanlaisen ihmisen kanssa, sitä en epäile ollenkaan. 

Tän jakson katsottuani käsitykseni Heidistä muuttui niin radikaalisti, että enpä oikeastaan enää yhtään ihmettele jos hän on tämän ketjun sekojen Oskari-viestien takana. Sen naisen viha ei varmaan ikinä lopu sen jälkeen kun se jossakin kohtaa syttyy. Tuli jopa sellainen olo,että tähän asti nähty "herttainen Heidi" on ollut pelkkää ulkokuorta ja esittämistä, ja nyt tuossa jaksossa sitten vihdoin todellinen luonne pääsi esiin. 

Uusin cmore jakso toden totta veti sanattomaksi.

kyllä.

Vierailija
3647/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä22033 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö joku siis sanoa, että tähän kauteen ei ole ollut hakijoita ja heidi ja oskari on otettu mukaan täytteeksi esittämään paria?

Käsitin, että joku jo valittu pari olisi jäänyt pois. Hakijoita varmasti riitti.

Yksi pari jänisti tai heille tuli kuulemma ylivoimaisia esteitä ja niistä 300 hakijasta ei saatu koottua mitään paria sillä aikataululla.

Mihin tää perustuu? Siis tieto?

Vierailija
3648/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oskari ei vaikuta ymmärtävän uusimman jakson perusteella (Cmore), että hänen oma kommunikointitapansa ruokkii Heidin epävarmuutta ja saa näin hänet käyttäytymään ailahtelevasti, kuten Oskari ilmaisee. Se, että panttaa ajatuksiaan päiväkausia, eikä suostu puhumaan tilanteen ollessa päällä, tuntuu hieman epäreilulta asetelmalta. Totta kai sellaisessa tilanteessa toinen haluaa yhä enemmän tietää missä mennään ja Heidillä tämä näkyy ajoittain päällekäyvänä tenttaamisena. Mutta se tuntuu ikävältä, että yksin puhellessaan kameralle Oskari ei tunnu yhtään tajuavan oman käytöksensä osuutta tässä kaikessa. Hän omituisesti vihjailee, että on raskasta, kun ei tiedä mistä suunnasta tuulee ja puhuu muutenkin vaimostaan epämääräisen passiivisaggressiiviseen sävyyn. Heidillä on omat haasteensa, mutta olen saanut sen kuvan, että hän on myös yrittänyt konfliktitilanteissa tarkoituksella vetäytyä, koska Oskari on toivonut, että asiasta ei keskusteltaisi, kuten Tukholman reissulla. Minusta se osoittaa, että Heidi on kyllä kykeneväinen reflektoimaan omaa toimintaansa ja hänellä on myös ollut halua tulla vastaan.

Mä taas ymmärsin, että Oskari on yrittänyt kommunikoida, mutta "mitä tahansa sanoo, se vaan muuttaa asioita pahempaan suuntaan". Tämä tuli mun mielestä esille siellä Mariannen luona plus jossain kohtaa missä Oskari puhui kameralle. Tämän takia ei nyt sitten uskalla enää sanoa yhtään mitään, koska ihan sama mitä sanoo, asiat vaan pahenee. Itse olisin samassa tilanteessa myös ihan hiljaa, etenkin kun Oskari (ja minä myös) on sellainen ihmistyyppi, joka ei jaksa draamaa vaan haluaisi selvittää asiat oikeasti aikuisten tavoin. 

Sitäpaitsi. Vaikka itsekin tykkään analysoida ja keskustella, niin kyllä tuo Heidin tivaaminen ja jauhaminen on niin raskasta kuultavaa jo näin katsojan näkökulmasta, että en varmasti jaksais sitä livenä. 

Luulisi, että henkilökohtaisena avustajana työskentelevä osaisi hillitä tunteitaan ja käytöstään paremmin, ja olisi myös pitempi pinna. Toisaalta työ ei välttämättä ole kovin hektistä eikä tarvitse esim. Palvella isoja asiakasjoukkoja tai ratkoa konfliktitilanteita työn puolesta. Kai noita taitoja työssä oppisi, kantapään kautta, jos niitä ei aiemmin lapsuudessa tai koulumaailmassa ole oppinut.

Vierailija
3649/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä oppii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oskari ei vaikuta ymmärtävän uusimman jakson perusteella (Cmore), että hänen oma kommunikointitapansa ruokkii Heidin epävarmuutta ja saa näin hänet käyttäytymään ailahtelevasti, kuten Oskari ilmaisee. Se, että panttaa ajatuksiaan päiväkausia, eikä suostu puhumaan tilanteen ollessa päällä, tuntuu hieman epäreilulta asetelmalta. Totta kai sellaisessa tilanteessa toinen haluaa yhä enemmän tietää missä mennään ja Heidillä tämä näkyy ajoittain päällekäyvänä tenttaamisena. Mutta se tuntuu ikävältä, että yksin puhellessaan kameralle Oskari ei tunnu yhtään tajuavan oman käytöksensä osuutta tässä kaikessa. Hän omituisesti vihjailee, että on raskasta, kun ei tiedä mistä suunnasta tuulee ja puhuu muutenkin vaimostaan epämääräisen passiivisaggressiiviseen sävyyn. Heidillä on omat haasteensa, mutta olen saanut sen kuvan, että hän on myös yrittänyt konfliktitilanteissa tarkoituksella vetäytyä, koska Oskari on toivonut, että asiasta ei keskusteltaisi, kuten Tukholman reissulla. Minusta se osoittaa, että Heidi on kyllä kykeneväinen reflektoimaan omaa toimintaansa ja hänellä on myös ollut halua tulla vastaan.

Mä taas ymmärsin, että Oskari on yrittänyt kommunikoida, mutta "mitä tahansa sanoo, se vaan muuttaa asioita pahempaan suuntaan". Tämä tuli mun mielestä esille siellä Mariannen luona plus jossain kohtaa missä Oskari puhui kameralle. Tämän takia ei nyt sitten uskalla enää sanoa yhtään mitään, koska ihan sama mitä sanoo, asiat vaan pahenee. Itse olisin samassa tilanteessa myös ihan hiljaa, etenkin kun Oskari (ja minä myös) on sellainen ihmistyyppi, joka ei jaksa draamaa vaan haluaisi selvittää asiat oikeasti aikuisten tavoin. 

Sitäpaitsi. Vaikka itsekin tykkään analysoida ja keskustella, niin kyllä tuo Heidin tivaaminen ja jauhaminen on niin raskasta kuultavaa jo näin katsojan näkökulmasta, että en varmasti jaksais sitä livenä. 

Luulisi, että henkilökohtaisena avustajana työskentelevä osaisi hillitä tunteitaan ja käytöstään paremmin, ja olisi myös pitempi pinna. Toisaalta työ ei välttämättä ole kovin hektistä eikä tarvitse esim. Palvella isoja asiakasjoukkoja tai ratkoa konfliktitilanteita työn puolesta. Kai noita taitoja työssä oppisi, kantapään kautta, jos niitä ei aiemmin lapsuudessa tai koulumaailmassa ole oppinut.

Jokaisella on työminä ja siviiliminä. Minun työminäni on se, joka pysyy kaikkein rauhallisimpana ja jonka tukea kaikki hakevat ongelmatilanteissa ja paineistettuina. Sen sijaan siviiliminäni kiihtyy helposti nollasta sataan ja tunteet rullaavat. Syynä on pitkäkestoinen trauma, joka pääsee esille vain tärkeissä ihmissuhteissa, ei vaikuta mitenkään työympäristössä. 

3650/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä22033 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi silti, että pareja on muodostettu enemmän kuin kolme ja jätetty osa varalle siltä varalta että joku jää pois, koska poisjäänti on aina syystä tai toisesta mahdollista. En oikein uskoisi tuohon "näyttelevään" pariin.

Vierailija
3651/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari ja Heidi on aivan niinku minä eksäni kanssa. Oisin varmaan saanut samanlaiset kilarit tuosta napakymppihommasta ja vttuuntunut siitä että toinen haluaa päättää milloin puhutaan kieltäytymällä keskustelemasta. Yllättäen erottiin. Olin aivan hiilenä siitä puhumattomuudesta ja siitä että mies yritti päättää mistä asioista voi tulla paha mieli yms.537

Nykyisen kanssa ei ikinä päädytä tuollaiseen tilanteeseen ja tunnetilat ovat aivan toiset ja tasaiset.

Vierailija
3652/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Heidi kutsunut Oskaria sinä hääpäivänä herra A:ksi? Onpa hassu sattuma! Kun käykin esiin, että Oskari on todella ollut herra A....

Ei se mitään sattumaa ollut, vaan aivan normaali käsikirjoitettu näytelmä. Tästä ollut täälläkin aikaisemminkin puhetta ja kyllä tämän asian Heidin ja Oskarin läheiset tietävät.

Tämä järjestetty tilaisuus oli monen "häihin" tulleen vieraan mielestä vähän liikaa ja esim. Heidin vanhemmat eivät millään aluksi meinanneet tulla kuvattavaksi ja lopulta isänsä olikin ainoa, joka saatiin maaniteltua mukaan. Myös Heidin äiti oli paikalla, mutta ei suostunut kunnolla kuvattavaksi.

Oskarin oikeat / läheiset ystävät eivät tulleet häihin ollenkaan, kun kuulivat, että asia on järjestetty ja "pariskunta" tuntee jo entuudestaan toisensa.

Osa vieraista tulivat paikalle, mutta eivät halunneet televisioon ja heidän kasvonsa sumennettiinkin ohjelmasta.

Nämä Oskarin bestmanit ovat itse julkisuudesta tuttuja ja heidät oli helppo saada mukaan juurikin tämän julkisuuden takia. Sama homma Heidin kaasolla, ei ole Heidin mikään oikea ystävä, mutta tuli mielellään hakemaan julkisuutta seuraavaan projektiinsa.

Tämä käsikirjoitettu raivo Oskun napakymppi menneisyydestä on täyttä bullshitiä. Oli pakko keksiä jokin, millä "ero" saadaan aikaan.

Poistattakoon joku kirjoituksen, joka haluaa, mutta tämä on totta.

Tunnen Oskarin ja joitain hänen ihmisiä, ja tätä kirjoitusta on äärimmäisen vaikea uskoa. 

Mistä tunnet Oskarin, kuinka hyvin ja mistä tunnet nämä mainitsemasi "hänen ihmiset"? Vaikea uskoa..

Oliko nämä "hänen ihmiset" vieraana näissä leikkihäissä?

Vierailija
3653/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville kertoi isänsä sanoneen viisaasti jotain sellaista, että hyvä suhde soljuu kuin itsestään. Ei ole jatkuvaa tappelua eikä henkinen työleiri. Olen samaa mieltä.

Kontrastina tuolle oli Oskari ja Heidi, jotka kertoivat näiden neljän viikon olleen elämänsä raskaimmat. Tapeltu oli ja paljon, he kertoivat. Jos alusta lähtien on jatkuvaa riitelyä ja sopimista ja taas riitelemistä, niin eivät kyllä sovi yhteen.

Olli... Olli ei vieläkään hiffaa, että ei? Ja edelleen Ollin puhe on metapuhetta heidän suhteestaan ja väleistään. Rannalla maatessa "kyllä sä periaatteessa olet sellainen johon mä voisin ihastua". Oih! Kyllähän tuosta jo lämpenee. Not. Ei tuollaista voi sanoa kuin sellaiselle, jota tarvitsee vain täyttämään tyhjää vaimon paikkaa. Parisuhde parisuhteen vuoksi.

Vierailija
3654/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran on viitattu julkkiksiin häissä ja nyt yksi pari on jo näytelty. Voisiko joku nyt kertoa ihan tarkalleen että mistä nämä "julkkikset" on tuttuja? Alkaa olemaan ihan höpöhöpöhumppaa.

Vierailija
3655/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin aika kamalaa että näen Heidissä ja Oskarissa hieman omaa parisuhdettani ja Heidissä itseäni. En kyllä itse ole ihan noin energinen häslääjä mutta todella tunteellinen ja omien tunteideni mukana menevä ihminen. Epävarma, toisilta hyväksyntää ja varmuutta hakeva ihminen, varmasti välillä jopa ärsyttävyyteen asti. Tunnistan itseni tuollaisesta tilanteesta kun itseäni ahdistaa jokin asia ja siitä haluaisi puhua toisen kanssa mutta toinen ei jaksa/ei ole valmis puhumaan ja asia jää ns. "roikkumaan". Mun on jotenkin kauhean vaikea odotella päivää tai paria sen tunnemylläkkäni kanssa että koska toinen on valmis vastaamaan jotakin koska sitten se asia vaan pyörii omassa päässä ja on vaikeaa olla normaalisti. Mieheni on myös välillä sanonut tuota samaa kuin Oskari että on vaikeaa pysytellä toisen tunteiden muutoksissa perässä kun ne tapahtuu välillä niin nopeaan eikä oikein ikinä tiedä mitä tapahtuu. Toisaalta ehkä tässä on erona kuitenkin hieman se että ollaan vasta alle kolmekymppisiä (25 ja 27v) ja mentiin teini-iässä yhteen, lisäksi sairastan itse masennusta. Lisäksi käytiin jo sillon nuorempana suhteen alussa yhdessäkin perheterapiassa ja itse käyn terapiassa. Jotenkin vaan tunnistan välillä noita Heidin ajattelutapoja ja varsinkin epävarmuuksia esim just tuossa että on tosi kummallista että joku ei heti hylkää ensimmäisen riidan jälkeen vaan haluaakin tehdä töitä sen suhteen eteen. Itselläni se johtuu pitkälti huonosta lapsuudesta ehkä Heidillä sitten enemmän huonoista parisuhteista? Jotenkin kuitenkin toivon että olisin itse edes vähäsen helpompi ihminen, tunnistaahan Heidikin jonkin verran omia ongelmiaan mutta yrittääkö tehdä jotakin niiden muuttamiseksi? Helppoahan se ei ole mutta pistääkö kuitenkin liikaa Oskarin vastuulle että Oskarin pitäisi aina ymmärtää ja mennä hänen mukaansa? Anteeksi osaa kuitenkin ilmeisesti pyytää kun siitä Kanalalle mainitsi, onhan sekin jo jotain mutta eihän se toki lohduta paljoa jos jatkuvasti pitää olla pyytämässä anteeksi ja vieläpä samoista asioista. Seuraavan jakson tapahtumiin en voi kommentoida kun en sitä ole nähnyt mutta kieltämättä aika oudolta kuulostaa suuttua jostakin Napakymppiin osallistumisesta...

Vierailija
3656/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari valehtelee yksistään puhuessa. Silmät menee puolelta toiselle, suu on supussa ja otsa kurtussa.

Vierailija
3657/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja: ..”.. mä oon insinöörimäisempi..”

Hohhoijaa..

Vierailija
3658/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi on OUTO! Kiertää rettukauppoja, zalandon paketteja kodin nurkissa, meikkaa kuin 15 vuotias ja käyttäytyy äkkiarvaamatta. Miten ihminen on voinut jäädä tuohon tilaan. Siis aikuinen muija rakentaa itsetuntoa tavaralla ja suuttuu miehelle, jos kaikki suju niinkuin jossain haavemaailmassa.

Olen itse 44v ja tilaillaan tyttären kanssa aika useinkin zalandolta vaatteita. Olenko nyt 15v teini?

Poimit nyt yhden asian kokonaisuudesta. Heidin koti on täynnä härpäkkeitä ja hän ostaa koko ajan lisää vaatetta. Jos ihmisellä on pakkomielle ostamiseen, niin ihminen ei hallitse sisintään, kun tavaralla yritetään täyttää jotakin puuttuvaa palasta. Ei kovin tasapainoisen aikuisen naisen elämää. Toi plus meikkaamisen luokattoman huono taso ja arvaamaton käytös muistuttaa enemmän teinin elämää. Mies sai nyt lähtöpassit, kun oli ollut häntä ennen tosi-TV-ohjelmassa... oikein napakympissä! Huoh!

Huonoa käytöstä Heidiltä, että on käynyt sitä asiaa läpi juhannusmökillä, jossa on paikalla hänen kavereitaan.

Niin, mikä siinä Napakympissä on niin pahaa?

Tiedän parikin tyyppiä kun on siellä olleet, ”matkaa hakemassa” - siis eihän siellä (automaattisesti) mitään seksiseuraa haeta, vaan sehän on nyt oikeastaan ihan samanlainen juttu kuin joku ’the Wall’ - eri asia jos olis ollut jossain Love Islandissa tai Tempparisinkkuna...

Vierailija
3659/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja ja Olli on ihan selkeä tapaus. Olli ei ole seksikäs Katjan mielestä. Ei ole sitä seksuaalista vetovoimaa. Sitä joko on tai ei. Nyt ei ole.

Ollin habitukseen auttaisi parran ajo ja siistit farkut.

Vierailija
3660/7445 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja ja Olli on ihan selkeä tapaus. Olli ei ole seksikäs Katjan mielestä. Ei ole sitä seksuaalista vetovoimaa. Sitä joko on tai ei. Nyt ei ole.

Ollin habitukseen auttaisi parran ajo ja siistit farkut.

Sekä Itsevarmuutta lisää ja hiusten leikkaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme