Kaduttaa niin paljon, että elämäni ja aikuisuuden alkutaival meni hukkaan päihteiden vuoksi
Tätä surua ja pettymystä itseensä on välillä vaikea kestää. Alkoholi on värittänyt elämääni aina koska lähipiirini on aina koostunut alkoholismiin sairastuneista. Sairastuin minäkin.
Töitä olen tehnyt minkä olen jaksanut mutta olen ollut tunnetasollakin sitten vajavainen enkä ole tehnyt hyviä päätöksiä. Ihmissuhteet olleet vaarallisia, hankalia suurimmaksi osaksi.
Minusta tuntuu etten oikein osaakaan mitään ja ainainen alemmuuskompleksi tietyllä tapaa seurannut vaikka tiedän olevani ahkera ja hyvä työntekijä.
Rahaa olen tuhlannut aina ja elänyt velaksi ihan holtittomasti kun en ole välittänyt elämästäni tai itsestäni. Se kaduttaa valtavan paljon.
Päihteiden ja epävakaisen tunne-elämän vuoksi minulla ei sitten ole mitään. Suhteita, rahaa, työtä.
Olen raitistunut enkä palaa enää entiseen mutta mikä työ tästä nyt on sitten nousta. Olen ihan lapsen kengissä tässä maailmassa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyteen ei voi enää vaikuttaa mutta tulevaisuuteen onneksi voi.
🧡
Ja nyt tuhlaat elämääsi vauvapalsta-addiktioon 🤔
Ei kannata katua, sillä hukkaa vain nykyhetkeä.
Menneisyyden märehtiminen ja itsesääli on käytetyimpiä keinoja siihen ettei tarvitse alkaa ottaa vastuuta elämästään, myös varma tae siitä että mikään muutu paremmaksi
Päihteet on eliitin keino alistaa kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyden märehtiminen ja itsesääli on käytetyimpiä keinoja siihen ettei tarvitse alkaa ottaa vastuuta elämästään, myös varma tae siitä että mikään muutu paremmaksi
Otan kyllä vastuun elämästäni nykyään, olen muuttanut kaiken ja teen töitä sen eteen, että tulevaisuuteni olisi parempi. En koko aikaa märehdi tai sure mutta kai se kuuluu myös prosessiin ja pitää erossa vanhasta kun ymmärtää sen seuraukset selkeästi.
Tuo on kyllä harmilllsta jos käyttö ei pysy hallussa.
Menneisyyteen ei voi enää vaikuttaa mutta tulevaisuuteen onneksi voi.