Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Toivon näin minäkin, ammatti-ihmisiä kun ovat. Tarkoitushakuisella editoinnilla voi tietenkin luoda sitä draaman kaarta myös, mikä harmittaa osallistujien puolesta, epäreilua ”roolittaa” osallistujat etukäteen, mikäli näin on.
Toivottavasti saavat kuitenkin sen asiantuntija-avun mitä kokevat tarvitsevansa, rohkeita ovat kaikki, enkä usko että kukaan tuohon lähtisi vain julkisuutta saadakseen. Eri asia sitten, mitkä ovat todellisuudessa kunkin valmiudet löytää pari tätä kautta, siinä tarvittaneen tuota valmistautumista ja itseensä tutustumista etukäteen. / aiempi
Taidan hakea ensikaudelle. On niin vaikea löytää miestä. En ole nirppanokka, ulkoisesti viehättävä, mutta ikävä kyllä osaan tehdä myös ns miesten töitä. Ikää on 52 v. Monelle miehelle tämä on ensin hienoa, sitten alkaa se taistelu miehisyydestä :) J tällöin tuntemani miehet aloittavat joillain tapaa alistamisen.
Vierailija kirjoitti:
Taidan hakea ensikaudelle. On niin vaikea löytää miestä. En ole nirppanokka, ulkoisesti viehättävä, mutta ikävä kyllä osaan tehdä myös ns miesten töitä. Ikää on 52 v. Monelle miehelle tämä on ensin hienoa, sitten alkaa se taistelu miehisyydestä :) J tällöin tuntemani miehet aloittavat joillain tapaa alistamisen.
Jospa vaan lopetat puheen "miesten töistä ", voisi se mieskin jäädä rinnalle. Nyt varmaan oikein korostat, että osaat vaihtaa auton renkaat sille miehelle kun ei edes tarvitsisi, vaihdat vaan ne renkaat.
Siis tottkait haetaan draamaa. Ei kai nyt kukaan usko, että tätä viihdettä tehtäisiin ilman sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan lopetat puheen "miesten töistä ", voisi se mieskin jäädä rinnalle. Nyt varmaan oikein korostat, että osaat vaihtaa auton renkaat sille miehelle kun ei edes tarvitsisi, vaihdat vaan ne renkaat.
Ehei. On kyse ihan muist akuin renkaidenvaihdosta :)
Miksi Heidin pukeutumismakua on moitittu? Onko naiset kateellisia kun Heidi uskaltaa pukeutua niin kuin haluaa ja millaisissa vaatteissa ja kengissä viihtyy?
Tehkää sama, sillä ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa tapaa pukeutua.
Kengätkin herättäneet arvostelua, kun käyttää Minna Parikan suunnittelemia kenkiä? Kateutta sekin? Minna Parikan kengistä todetaan, että ne on suunniteltu naisille, joiden tyylitaju ei petä koskaan. Tyylitajuinen ja tietoinen käyttää Parikan kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 41v nainen. Miehiä on kyllä ollut. Mutta olen tottunut itse hoitamaan ok-talon ja autoni. Puut rangoista polttopuiksi, ensin ne haetaan metsästä. Autoon rangaidenvaihto tietenkin, öljyjenvaihto itse , jarruremontiti ym. Lumityöt, lämmitys (puulömmitteinen talo). On miehiä ja on miehiä. Todella vaikeaa löytää sellainen mies, joka olisi rinnalla ilman vittuilua.
Renkaidenvaihto tietenkin onnistuu ym auton pikkuremontit. Olen itse remontoinut taloni, olen ollut myös 10 v rakennuksilla töissä. Kuntoni on tosi hyvä! Ja on siis miehiä elämässäni, mutta todella vaikeaa löytää miestä, jonka miehiselle itsetunnolle tämä on ok. Mutta katsotaan, hakisinko ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Renkaidenvaihto tietenkin onnistuu ym auton pikkuremontit. Olen itse remontoinut taloni, olen ollut myös 10 v rakennuksilla töissä. Kuntoni on tosi hyvä! Ja on siis miehiä elämässäni, mutta todella vaikeaa löytää miestä, jonka miehiselle itsetunnolle tämä on ok. Mutta katsotaan, hakisinko ohjelmaan.
Oletan, että haluat miehen joka on samanlainen kuin sinä, mutta sitten et kuitenkaan halua, että hän tekee samat kuin sinä vaan lopulta haluat sitten kuitenkin tehdä ne asiat yksin tai ns. itse. Oletatko, että kätevän käsistään on kiva katsella vierestä, kun sinä puuhailet kaiken ja he vain ovat vieressä?
Mutta näille joille sopii oikein hyvin todella ahkera ja aikaansaava nainen, he eivät taas sinulle kelpaa, koska et osaa arvostaa ihmistä, joka ei tee tai osaa mitään. Joko teidän on hankittava niin paljon autoja ja taloja, että niissä riittää teille molemmille paljon tehtäväksi ja eri paikoissa. Illalla väsyneinä tulette sitten kotiin yhdessä lepäämään.
En usko, että sinuntyyppiset miehet tosin katsovat ensitreffejä tai osallistuvat niihin.
Oliko tuo Heidì pyrkimässä näyttelijäksi? Jossain vaiheessa oli sellaista keskustelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että haluat miehen joka on samanlainen kuin sinä, mutta sitten et kuitenkaan halua, että hän tekee samat kuin sinä vaan lopulta haluat sitten kuitenkin tehdä ne asiat yksin tai ns. itse. Oletatko, että kätevän käsistään on kiva katsella vierestä, kun sinä puuhailet kaiken ja he vain ovat vieressä?
Mutta näille joille sopii oikein hyvin todella ahkera ja aikaansaava nainen, he eivät taas sinulle kelpaa, koska et osaa arvostaa ihmistä, joka ei tee tai osaa mitään. Joko teidän on hankittava niin paljon autoja ja taloja, että niissä riittää teille molemmille paljon tehtäväksi ja eri paikoissa. Illalla väsyneinä tulette sitten kotiin yhdessä lepäämään.
En usko, että sinuntyyppiset miehet tosin katsovat ensitreffejä tai osallistuvat niihin.
Ei todellakaan ole niin. Olen antanut mahdollisuuden ja en missään nimessä puutu, jos mies haluaa auttaa. Hyväksyn myös hänen toimintatavat ilman muuta. Ei ole kyse siitä, että minun pitää päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että sinuntyyppiset miehet tosin katsovat ensitreffejä tai osallistuvat niihin.Ei todellakaan ole niin. Olen antanut mahdollisuuden ja en missään nimessä puutu, jos mies haluaa auttaa. Hyväksyn myös hänen toimintatavat ilman muuta. Ei ole kyse siitä, että minun pitää päättää.
Jos haluaa auttaa? Luuletko, että hyvällä itsetunnolla oleva mies ja taitava tekijä oikeasti suostuu apupojan rooliin? Ethän sinä itsekään suostu.
Ei varmasti kyse ole, että sinun pitää päättää, se vaan sattuu olemaan, että sinä tiedät aina mitä pitää tehdä. Jos joku tietää paremmin, niin silloin sinulle sopii, että toinen päättää. Mutta kuinka monta kertaa näin on oikeasti tapahtunut? Että joku tietää paremmin vaikka miten öljyt vaihdetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen en voi kuin suuresti ihmetellä, että MIKSI Heidi osallistui tähän koko ohjelmaan, jos tarkoitus on tuonikäisenä vain bilettää, käydä festareilla ja muuta teinimäistä.
Olisiko edes halunnut perustaa perhettä?
Oskari halusi perheen.
Meni hukkaan tuokin juttu Oskarilta.
Hyvin osasi Heidi teeskennellä valintatilanteessa.
Harmi vain kun vei paikan joltakin paremmalta.Mikä tämä VAIN bilettäjä on? Käynyt yhdet festarit kesässä? Festareilla on moniin ravintoloihin ikäraja. Ne ovat siis oikeasti aikuiselle tarkoitettuja.
Luuletko, että työelämässä jossain pikkujoulujuhlissa istutaan kädet ristissä ja lähdetään kotiin klo 19? Mikä tämä muu teinimäinen käytös on? Tukholman risteily, juhannuksen vietto, kahvilassa istuminen ja kuvien näyttäminen puhelimesta vai mummon luona käynti, ehkä ensitreffeille osallistuminen? Onpa niin teiniä, niiiin teiniä.
Tuohonkin festariin panostettiin ja suhtauduttiin kyllä sellaisella intohimolla, ettei todellakaan tullut sellaista kuvaa, että vain yksillä festareilla käydään. Taitaa olla vastaava meno päällä joka viikonloppu ja vähän päällekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen en voi kuin suuresti ihmetellä, että MIKSI Heidi osallistui tähän koko ohjelmaan, jos tarkoitus on tuonikäisenä vain bilettää, käydä festareilla ja muuta teinimäistä.
Oskari halusi perheen.
Harmi vain kun vei paikan joltakin paremmalta.Mikä tämä VAIN bilettäjä on? Käynyt yhdet festarit kesässä? Festareilla on moniin ravintoloihin ikäraja. Ne ovat siis oikeasti aikuiselle tarkoitettuja.
Luuletko, että työelämässä jossain pikkujoulujuhlissa istutaan kädet ristissä ja lähdetään kotiin klo 19? Mikä tämä muu teinimäinen käytös on? Tukholman risteily, juhannuksen vietto, kahvilassa istuminen ja kuvien näyttäminen puhelimesta vai mummon luona käynti, ehkä ensitreffeille osallistuminen? Onpa niin teiniä, niiiin teiniä.
Tuohonkin festariin panostettiin ja suhtauduttiin kyllä sellaisella intohimolla, ettei todellakaan tullut sellaista kuvaa, että vain yksillä festareilla käydään. Taitaa olla vastaava meno päällä joka viikonloppu ja vähän päällekin.
Mutta sellaisesta ei ole mitään todistetta. Hän puhuu vain ja ainoastaan Provinssista. Ei Ruisrockista, ei Weekendistä, ei mistään juhannusfestareista ym. Joten päättelet tämän kaiken vain koska hän puhuu yksistä festareista ja näyttää sen jälkeisenä viikkona kuvia sieltä puhelimestaan muutaman minuutin?
”Taitaa olla”, on ihan sinun kuvitelmiasi. On todennäköisempää, että Oskari kaljoittelee joka viikonloppu. Hänellä sentään on maha mistä voisi sen päätellä ja sohvalla maatessaan hänelle kannettiin olut. Eikä ollut ilta eikä ehkä edes viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oskari halusi perheen.
Mutta sellaisesta ei ole mitään todistetta. Hän puhuu vain ja ainoastaan Provinssista. Ei Ruisrockista, ei Weekendistä, ei mistään juhannusfestareista ym. Joten päättelet tämän kaiken vain koska hän puhuu yksistä festareista ja näyttää sen jälkeisenä viikkona kuvia sieltä puhelimestaan muutaman minuutin?
”Taitaa olla”, on ihan sinun kuvitelmiasi. On todennäköisempää, että Oskari kaljoittelee joka viikonloppu. Hänellä sentään on maha mistä voisi sen päätellä ja sohvalla maatessaan hänelle kannettiin olut. Eikä ollut ilta eikä ehkä edes viikonloppu.
Voi olla Oskarikin kaljoittelija, mistäs sen tietää. Mutta miksi joku yksi festari kaikkien joukossa olisi jonkun elämässä niin yli kaiken, että vain sitä varten vedetään hileet ja mojitot ihan viimeisen päälle, hehkutetaan sitä jälkikäteen kuin olisi uskoon tullut ja muuten mukamas istutaan koko vuosi siveästi sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oskari halusi perheen.
”Taitaa olla”, on ihan sinun kuvitelmiasi. On todennäköisempää, että Oskari kaljoittelee joka viikonloppu. Hänellä sentään on maha mistä voisi sen päätellä ja sohvalla maatessaan hänelle kannettiin olut. Eikä ollut ilta eikä ehkä edes viikonloppu.Voi olla Oskarikin kaljoittelija, mistäs sen tietää. Mutta miksi joku yksi festari kaikkien joukossa olisi jonkun elämässä niin yli kaiken, että vain sitä varten vedetään hileet ja mojitot ihan viimeisen päälle, hehkutetaan sitä jälkikäteen kuin olisi uskoon tullut ja muuten mukamas istutaan koko vuosi siveästi sohvalla?
Missä todellisuudessa elät? Oletko koskaan nähnyt näitä, jotka ovat kerran käyneet ulkomailla ja sitten sitä hehkutetaan seuraavat viisi vuotta?
Sanoisin, että on todennäköisempää, että ihminen, joka harvoin käy missään jaksaa hehkuttaa ja panostaa, kuin sellainen, joka on joka viikonloppu jossain festareilla tai viihteellä.
Elämä tuntuu tyhjältä tällä viikolla ilman sarjaa.
Mitä muut tekevät ohjelman sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit -fanina olen räpiköinyt keskusteluketjun läpi ja aika masentavaa luettavaa. Keskustelun bulkki on leiristä riippuen Heidin tai Oskarin ilkeilevää haukkumista, ulkonäöstä lähtien. On mahdotonta tietää miten esim Napisgate (:)) on mennyt, kun emme olleet kärpäsenä katossa. He said, she said.
Mieluummin hehkuttaisin tässäkin keskustelussa Anniinaa ja Villeä ja heidän esimerkkiään, josta kaikki parisuhdetta toivovat voivat oppia. Tavattoman positiivinen tuo tv-haastattelu (jossa mm puulaatikkogate, sori linkkiä en enää löydä). Villestä saa itse ohjelman perusteella borderline tyhjännaurajan kuvan, mutta hänellä on oikeasti todella hyviä pointteja ja erittäin hyvin sana hallussa, älykäs mies! Ihanaa että pari löysi toisensa.
Katjan ja Ollin tarina oli monella tapaa ajatuksia herättävä, ja itse jäin myös aiemman kirjoittajan tavoin kaipaamaan aktiivisempaa asiantuntija-apua heti alkuun, olisi voinut parilta säästyä ainakin useamman viikon ahdistukset vaikka lopputulos olisikin ollut sama. Ja H&O herätti tietenkin ajatuksia myös, mitkä on jo täälläkin esiintulleet - epäsopiva match alunperin? Toki viimeinen kysymys onkin se miten paljon ohjelmaan saatava draama ja katsojaluvut ratkaisevat mätsäykset, katsojia toki tällä systeemillä saadaan enemmän, vai?Kiitos kaikille kommentoijille, meitä on moneen lähtöön ja oppia voi itse kukin loppuun asti itsestään ja siitä minkälaisen jäljen tänne haluaa jättää.[/quote
T. Heidi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan lopetat puheen "miesten töistä ", voisi se mieskin jäädä rinnalle. Nyt varmaan oikein korostat, että osaat vaihtaa auton renkaat sille miehelle kun ei edes tarvitsisi, vaihdat vaan ne renkaat.[/quote
Kyse ei tosiaan ole renkaidenvaihdosta. Ja, olen kyllä antanut miehille tilaa. Olla ihan itseään.
Marianna sanoi kyllä, että he ehdottomasti miettivät parein parasta, yrittävät oikeasti löytää parhaat ja potentiaaliset rakastavaiset. Eivät siis mieti ohjelmaa tai katsojia, ja uskonkin että he toimivat moraalisesti oikein eivätkä törkeästi vain draaman kaarta.