Ensitreffit Alttarilla Official 2019
Kommentit (7445)
Hei kaikki. Te loanheittäjätkin. Mitä jos Heidi ja Oskari ovat molemmat ok mutta eivät vain sopivia toisilleen ainakaan ET:n aikana?
Nyt on hyvä hetki miettiä, että olisiko syytä ottaa askel pois negatiivisuuden pyörteestä ja pysähtyä pohtimaan neutraalisti mitä nähdystä voisi oppia. Se antaa tilaisuuden kehittymiselle ja vie pois mustavalkoisuuden värjäämästä negatiivisuudesta.
Annan esimerkin.
Heidi vaikuttaa eloiselta ja mielenlaadultaan nuorekkaalta tyypiltä. Ulkoisesti välitön, mutta sisältä herkkä.
Oskari on vakaan oloinen ja rauhaa rakastava pohdiskelija. Ulkoisesti hidas, mutta sisältä herkkätunteinen.
Tiedoksi, en tunne kumpaakaan, en vain pidä kovin rakentavana loanheiton jatkamista silloinkin kun olisi selkeästi aika oppia ja kasvaa. Ohjelma antaa siihen erinomaisen tilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä biletyskommentit on kyllä vähän naurettavia... kyllähän sitä nyt nelikymppisenä ja vanhempanakin käydään festareilla... oikeasti, ei musiikin kuuntelulla ja biletyksellä ole mitään yläikärajaa!
Mutta se mikä Heidin ja Oskarin erotti oli erilaisuus hyvin hyvin monella tapaa. Toinen glitteristä ja kukkamekoista tykkäävä bilehiiri.. Jollain tapaa käytös jäänyt 15 v taakse. Oskari ikäistään vanhemman oloinen, vakavamielisempi ja konservatiivisempi. Enkä tiedä miten tämän tänne kirjoitan ettei kenelläkään mene herne nenään enkä varmaan osaa asiaa oikein muotoilla mutta suurin osa käsittää varmaan mitä tarkoitan. Kummassakaan ei ole mitään vikaa ihmisenä, he eivät vaan yksinkertaisesti sopineet lainkaan toisilleen ja joko haastattelussa ( Heidi?) on valehdeltu kovasti tai sitten asiantuntijoilla on tämä parittaminen mennyt täysin metsään...!
Mitä olisivat hyötyneet siitä, että valehtelevat haastatteluissa?
Heidi muistaakseni sanoi ohjelmassa haluavansa kumppanin, mutta lapsista ei puhunut. (Sehän ei tosin tarkoita, ettei niitäkin olisi toivonut.)
En kyllä myöskään näe bilettämisestä, kukkamekoista ja glitteristä tykkäämistä esteenä sille, että voisi haluta parisuhteen ja perheen.
No en tuossa kommentissani jota lainasit kirjoittanut mitään että kukkamekot ja bilettäminen olisi este parisuhteelle. Itse olen 45v, käyn edelleen bilettämässä ja jopa rockfesteillä viime kesänä - ja minulla on mies ja kaksi alakouluikäistä lasta 🙄.
Tarkoitin että Oskari ja Heidi ovat erilaisia ja eri elämänvaiheessa selvästikin... Oskari haluaa perheen asap, on konservatiivisempi. Heidi haluaa ehkä perheen ja ainakin nyt alkuun kumppanin, haluaa myös bilettää ja mennä. Kummassakaan asiassa ei ole mitään väärää, ei Oskarin eikä Heidin toiveissa. Sitä vaan mietin että onko Heidi antanut itsestään erilaisen kuvan haastattelijoille vai miten paritus on mennyt näin pahasti metsään...
Kuitenkin mainitsit nuo glitterit ja kukkamekot :D
Heidi taisi sen ohjelman aikana kerran käydä Provinssissa, oliko sitten joku keikka ja sitten omat synttäribileet. Mistä tää ajatus edes tulee, että tykkäisi kauheasti bilettää ja mennä? Ja vaikka lapsettomana tykkäisikin bilettää, niin eihän se tarkoita ettei voisi haluta myös perhettä.
Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että hyvin erilaiselta vaikuttavat Heidi ja Oskari. Miksi muuten ajattelet, että just Heidi olis antanut itsestää erilaisen kuvan..?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nuo jaksot lähes putkeen tallenteelta ( kun parisuhdeasiat kiinnostavat, kuulemma naismaista 🤪) ja huomasin miten neuroottinen ihminen Heidi on.
En sano tätä ilkeyttäni, Oskarissakin puutteensa, mutta olisi tuon Heidin kanssa kyllä raskas elää ja arkensa jakaa.
No en ole mikään psykologi tms. mutta tämmöisiä tuli mulla mieleen.
M 41
Paskat sä mikään mies olet :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä biletyskommentit on kyllä vähän naurettavia... kyllähän sitä nyt nelikymppisenä ja vanhempanakin käydään festareilla... oikeasti, ei musiikin kuuntelulla ja biletyksellä ole mitään yläikärajaa!
Mutta se mikä Heidin ja Oskarin erotti oli erilaisuus hyvin hyvin monella tapaa. Toinen glitteristä ja kukkamekoista tykkäävä bilehiiri.. Jollain tapaa käytös jäänyt 15 v taakse. Oskari ikäistään vanhemman oloinen, vakavamielisempi ja konservatiivisempi. Enkä tiedä miten tämän tänne kirjoitan ettei kenelläkään mene herne nenään enkä varmaan osaa asiaa oikein muotoilla mutta suurin osa käsittää varmaan mitä tarkoitan. Kummassakaan ei ole mitään vikaa ihmisenä, he eivät vaan yksinkertaisesti sopineet lainkaan toisilleen ja joko haastattelussa ( Heidi?) on valehdeltu kovasti tai sitten asiantuntijoilla on tämä parittaminen mennyt täysin metsään...!
Heidi muistaakseni sanoi ohjelmassa haluavansa kumppanin, mutta lapsista ei puhunut. (Sehän ei tosin tarkoita, ettei niitäkin olisi toivonut.)
En kyllä myöskään näe bilettämisestä, kukkamekoista ja glitteristä tykkäämistä esteenä sille, että voisi haluta parisuhteen ja perheen.
No en tuossa kommentissani jota lainasit kirjoittanut mitään että kukkamekot ja bilettäminen olisi este parisuhteelle. Itse olen 45v, käyn edelleen bilettämässä ja jopa rockfesteillä viime kesänä - ja minulla on mies ja kaksi alakouluikäistä lasta 🙄.
Tarkoitin että Oskari ja Heidi ovat erilaisia ja eri elämänvaiheessa selvästikin... Oskari haluaa perheen asap, on konservatiivisempi. Heidi haluaa ehkä perheen ja ainakin nyt alkuun kumppanin, haluaa myös bilettää ja mennä. Kummassakaan asiassa ei ole mitään väärää, ei Oskarin eikä Heidin toiveissa. Sitä vaan mietin että onko Heidi antanut itsestään erilaisen kuvan haastattelijoille vai miten paritus on mennyt näin pahasti metsään...Kuitenkin mainitsit nuo glitterit ja kukkamekot :D
Heidi taisi sen ohjelman aikana kerran käydä Provinssissa, oliko sitten joku keikka ja sitten omat synttäribileet. Mistä tää ajatus edes tulee, että tykkäisi kauheasti bilettää ja mennä? Ja vaikka lapsettomana tykkäisikin bilettää, niin eihän se tarkoita ettei voisi haluta myös perhettä.
Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että hyvin erilaiselta vaikuttavat Heidi ja Oskari. Miksi muuten ajattelet, että just Heidi olis antanut itsestää erilaisen kuvan..?
No jos sen reilun kk aikana oli nuo edellämainitut jutut plus Oskarin esittelemästä asunnosta kommentoi jotain tyyliin ”bileluola” niin kyllähän se nyt vähän kertoo siitä mikä Heidin elämässä on tärkeää. On varmasti muutkin mutta ohjelman luoman kuvan perusteella Heidi ei vaikuttanut todellakaan siltä että parisuhde/perhe olisivat nyt priority nr 1.
Ja ei, minulla ei ole mitään Heidiä vastaan enkä tunne häntä henkilökohtaisesti, kuten en ketään muitakaan ohjelmaan osallistujista. Kunhan kommentoin täällä omia fiiliksiäni ( kuten kaikki muutkin ) ohjelman luoman kuvan perusteella. Ja tuohon että onko Heidi antanut itsestään erilaisen kuvan haastattelussa... no, Oskari oikeasti varsin selväsanaisesti kertoi miten on halunnut perheen jo vuosia ja tehnyt töitä sen eteen. Sanoiko Heidi mitään vastaavaa missään vaiheessa ? Toimiko hän niin että oli kiinnostunut muodostamaan parisuhdetta Oskarin kanssa? Voi olla että suurin syy oli se että hän ei ollu kiinnostunut oskarista ja siksi käyttäytyi niinkuin käyttäytyi... mutta sitähän me emme saa koskaan tietää. Olisiko joku toinen mies saanut hänet toisenlaiseen “lentoon”...?? No, sitähän me emme saa koskaan tietää.
Noista traumanappuloista sanoisin, että itsellä pompsahtaa eräs (varmaan lukuisista 😁) traumanappuloistani heti esiin kun tutustumisvaiheessa tai alkavassa parisuhteessa mies sanoo, että ei nyt jutella tästä, jutellaan kun hänelle sopii tms.
Olen elämässäni senverran oppinut, että minulla ja tällä miehellä keskenään muhii katastrofin ainekset.
Syyllisiä ei tarvitse hakea, näin vaan on.
Mies on sopivampi kumppani jonkulle muulle kuin minulle ihan samoin kuin minä hänelle.
Miksi nyt sitten myös Heidi ei saisi erota kun selvästi on käynyt ilmi, että kommunikointi keskenään on liian erilaista.
Tai miksi ei Oskari saisi olla oma itsensä jonkun muun kanssa.
Olen itse elänyt useimmissa kuin yhdessä suhteessa, tiedän, että ihan todella jotkut suhteet ja ihmiset niissä nostavat esiin hyvät puolet ja toiset taas saavat samasta ihmisestä esiin ne huonot.
Sama ihminen voi olla erilainen erilaisissa suhteissa.
Tätä eivät tietenkään ymmärrettävästi tiedä ne joilla on se yksi ja sama kumppani tai vähän kokemusta parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi huoltaa ne traumanappulat kuntoon ennen kuin ryhtyy uuteen parisuhteeseen, saati tällaiseen ohjelmaan. Nyt, surullista kyllä, koko homma kaatui siihen - ei Oskarin tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Kyseessä olisi voinut olla kuka tai minkälainen mies tahansa ja lopputulos olisi ollut silti sama: jokin napakymppigateen verrattavissa oleva muu asia olisi saanut suhteettoman suuren merkityksen ja kas, traumanappula räpsähtää näpeille ja homma on sillä selvä.
Niin lienee siis aina tapahtunutkin jos kerran suhteet ovat kaatuneet joka kerta ekaan riitaan (Heidikö itse tämän seikan myönsikin..?)
Tämä siis koskee meistä jokaista, tekee ihan hyvää vähän peilata itseään näihin hahmoihin, ja ylipäätään funtsia vähän sitä omaa osuuttaan tilanteisiin eritoten jos ne toistuu läpi elämän samankaltaisina.
Voihan tämän nähdä niinkin, että Oskarin olisi pitänyt päästä tästä traumastaan, jossa kysymyksiin vastataan, ettei haluta puhua tai korkeintaan myöhemmin, jos silloinkaan. Mitä ihminen, joka halua puhua vain itselleen mieleisistä jutuista tekee parisuhteessa? Sellaisen kuuluu olla yksin.
Suomessa parisuhteet kaatuvat pikemmin puhumattomuuteen, kuin liikaan puhumiseen. Joten Oskari voisi katsoa itseään peiliin.
Joten eipä ihme, jos Heidille näitä Oskareita on tullut vastaan, niin ne suhteet päättyvät.
Tämä traumanappula voi tai sitten ei olla totta, kummankin kohdalla, mutta jos kemiaa ei ole, niin sillä ei ole merkitystä.
Puhumattomuutta lukuunottamatta ehkä Oskari on ihan hyvä mies, mutta seksikyyttä hänessä on Heidille nolla ja sitä ei Heidi minkään terapian avulla muuta.Vaikka suhde joka kerta kaatuisI ekaan riitaan, niin syyt voivat aina olla eri. Jos syy on pätevä, niin mitä sitä riitelemään kymmeniä kertoja samasta, jotta ymmärtää ettei hommasta tule mitään? Heidi voi muuttaa vain itseään, ei Oskaria ja jos ja kerran Oskari ei halunnut muuttaa omaa kommunikointiaan, Heidi teki täysin oikein ja erosi. Oskari saa olla oma itsensä ja Heidi vapaa etsimään sopivamman tai muutoshaluisemman ja itselleen vetovoimaisemman miehen.
Voi voi teitä Heidin puolustajia.
No mitäs syytä löytyy näistä muista traumanappulanpainajista, joita Heidin suhteessa ollut ? Aina syy muissa.
Heidi puhdas pulmunen. Just joo.
Puolustelkaa vain.
Pahoin aavistan, että Heidi ei tule parisuhteessa koskaan elämään.Mistä me sen tiedämme, mutta voin aina ehdottaa. Huumeiden käyttö, alkoholiongelma, pettäminen, väkivalta, ghoustaaminen, rasismi, eläinrääkkäys, raha-asiat, haukkuminen, sadismi, nöyryytys, raiskaus, varastaminen, mykkäkoulu ym.
Kaikista noista homma voi loppua ihan siihen ekaan kertaan ja riitaan. Ihan meidän kaikkien kohdalla vai mitä?
Ehkä hänellä on ollut 3-5 suhdetta aiemmin. Monella voi mennä kuukausia ensimmäiseen riitaan. Jopa vuosia. Mutta kun tarpeeksi kunnon syy löytyy, niin homma voi loppua siihen. Eikä se ole käyttäjän syy tai trauma, vaan ihan itsekunnioitus.No kyllä on paska säkä ollut yhdellä naisella jos noi on kohdalle osunut😂
No sovitaan niin, että vika löytyy AINA kaikista muista ja Heidi on AINA itse täydellisyys.
No mitäs sitten kun itse näimme omin silmin millainen Heidi on🤔
Kyllä noista lyhyistäkin otoksista huomaa jo millainen Heidi on.
Kyseenalaistan tämän.
Joka kerta kun kysytään, että mistä se oikein tuli esille, niin vastaus jää uupumaan. Vastaa sinä. Mikä tässä oli neuroottista tai niin teinimäistä? Liikaa meikkiä tai väärän väristä? Liian tyttömäisiä vaatteita, niitä joita kaupat tällä hetkellä kuitenkin ovat pulloillaan ja joita myydään kaiken ikäisille? Pullan leipominen? Omassa kodissa asuminen? Valokuvien näyttäminen puhelimesta? Mummon luona kahvittelu? Kahvittelu? Töissä käyminen? Kerran kesässä festareilla? Alkoholin juominen, astiasta jossa se on myyty? Minna Parikan kengät? Vansit?
Juhannuksen vietto kavereiden kanssa? Avaimen pois ottaminen ihmiseltä, jonka kanssa ei enää halua olla? Tavaratalossa shoppailu? Ruotsinristeily? Instaan päivittäminen? Kuvien ottaminen? Kaljan tarjoaminen miehelle? Tehdä asioita, kun mies röhnöttää sohvalla? Kantaa oma matkalaukku? Avata oma auton ovi? Järjestää majoitus itselleen festareiden ajaksi?
Mikä tässä on nyt niin teiniä ja vastuutonta ja pissistä ja neuroottista? En halua mitään kokonaiskuva vastausta, koska silloin kyseessä on vain ja ainoastaan oma tulkintasi, eikä mihinkään oikeaan asiaan perustuva, vaan ihan konkreettisia esimerkkejä. Niitä joita tähän mennessä ei ole tullut yhtä ainoatakaan.
Minä en näe raivoavaa Heidiä. Hän ei ole edes kertakaan korottanut ääntä. En näe häntä neuroottisena. Kerran itki väsymystään, kuten lukemattomat ihmisten stressitilanteissa tekevät. Ihan tyyppillinen stressipurkureaktio todella monelle. Mutta heillä ei vaan ole kameroita kotona kuvaamassa sitä.
Ja hänen vaatteensa on aika tyypillistä viime kesän muotia. Kukkamekkoa ja tennareita. Ja meikki oli ihan tämän vuoden glitter trendien mukaan.
Mutta ehkä se ongelma on, ettei aikuinen eikä ainakaan lähes nelikymppinen saa olla enää trendikäs vaan pitää jämähtää?
Ei meidän tarvitse sopia mitään, koska me emme tiedä niitä syitä joihin hänen suhteensa ovat päättyneet, mutta todistin vain väitettäni miksi suhde voi loppua yhteen riitaan.
Mutta millä sinä todistat, ettei hänellä ollut pätevää syytä? Et millään, paitsi että olet päättänyt ettei niin voi olla.
Yhtä traumanappulaa koko nainen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin että Oskari ja Heidi ovat erilaisia ja eri elämänvaiheessa selvästikin... Oskari haluaa perheen asap, on konservatiivisempi. Heidi haluaa ehkä perheen ja ainakin nyt alkuun kumppanin, haluaa myös bilettää ja mennä. Kummassakaan asiassa ei ole mitään väärää, ei Oskarin eikä Heidin toiveissa. Sitä vaan mietin että onko Heidi antanut itsestään erilaisen kuvan haastattelijoille vai miten paritus on mennyt näin pahasti metsään...Kuitenkin mainitsit nuo glitterit ja kukkamekot :D
No jos sen reilun kk aikana oli nuo edellämainitut jutut plus Oskarin esittelemästä asunnosta kommentoi jotain tyyliin ”bileluola” niin kyllähän se nyt vähän kertoo siitä mikä Heidin elämässä on tärkeää. On varmasti muutkin mutta ohjelman luoman kuvan perusteella Heidi ei vaikuttanut todellakaan siltä että parisuhde/perhe olisivat nyt priority nr 1.
Ja ei, minulla ei ole mitään Heidiä vastaan enkä tunne häntä henkilökohtaisesti, kuten en ketään muitakaan ohjelmaan osallistujista. Kunhan kommentoin täällä omia fiiliksiäni ( kuten kaikki muutkin ) ohjelman luoman kuvan perusteella. Ja tuohon että onko Heidi antanut itsestään erilaisen kuvan haastattelussa... no, Oskari oikeasti varsin selväsanaisesti kertoi miten on halunnut perheen jo vuosia ja tehnyt töitä sen eteen. Sanoiko Heidi mitään vastaavaa missään vaiheessa ? Toimiko hän niin että oli kiinnostunut muodostamaan parisuhdetta Oskarin kanssa? Voi olla että suurin syy oli se että hän ei ollu kiinnostunut oskarista ja siksi käyttäytyi niinkuin käyttäytyi... mutta sitähän me emme saa koskaan tietää. Olisiko joku toinen mies saanut hänet toisenlaiseen “lentoon”...?? No, sitähän me emme saa koskaan tietää.
Et muista edes tarkkaan mitä hän sanoi, mutta yhden sanan perusteella päätit mikä hänelle on tärkeintä. Hän itse sanoi tärkeimmäksi muistaakseni mummonsa? Et vetänyt siitä mitään johtopäätöksiä, etkä fiiliksiä. Hän käy töissä. Et vetänyt siitäkään mitään johtopäätöksiä, etkä fiiliksiä. Hän kiitti Oskaria kehuista, mutta siitäkään et vetänyt mitään johtopäätöksiä. Miksi et?
Mutta kommentti jostain asuntokuvista, kertoi sinulle kaiken Heidin arvoista? Asunnosta jota mies oli yksinään käynyt katsomassa. Miksei siitä tullut fiilistä? Miksei naimisissa olevasta miehestä, joka käy yksin asuntonäyttelyissä tule mitään fiilistä? Eikö se kerro miehestä, jolle vaimo on kuin koira, joka siirretään asunnosta toiseen eikä häntä edes oteta huomioon asunnon tai uuden kodin etsinnässä. Kuten Oskari antoi ymmärtää. Hänen perheelle. Johon luulisi, että jokainen itseään kunnioittava nainen ajattelisi, ettei kukaan voi olla noin itsekäs tai sitten se on vain hänelle itselleen ja jollekin tulevalle perheelle.
Tuolla siirtämisverukkeella myös se puhumisen siirtäjä usein näyttää siltä, että on suhteen tasapainosempi ja se "hyvis" .
Kun ei lähde riitaan mukaan tai edes yritä selittää ja "lupaa" kuitenkin puhua myöhemmin on (näyttää siltä) että on jo sillä hetkellä se järkevämpi.
Rauhallisen ja järkevän ihmisen imago säilyy tahrattomana jos vielä nyt sitten käykin niin onnellisesti hänen kannaltaan, että toinen ei enää ota asiaa esille. Asia unohdetaan autuaastI.
SItten taas jos toinen kaikesta huolimatta ottaa tuon "ikävän" asian uudelleen puheeksi, niin senhän voi taas kuitata, että eiköhän sen anneta olla, mitä sitä vanhaa juttua...Itse hän ei mokomaa asiaa enää olisi halunnut ottaa esille.
Jos toinen siitä huolimatta jatkaa, toivoo tai vaatii puhumaan ja lopulta hermostuu, suuttuu jopa raivostuu kun puhetta ei synny, niin herranjestas, näkeehän sen jo otsallaan, että tämä hermostujahan tässä nyt on se tasapainoton hermoraunio.
Puhumaton itsehän on edelleen jämäkän rauhallinen tuppisuu. Miten nyt hänessä, rauhallisessa ja hiljaisessa ihmisessä nyt mitään vikaa olisi? Tuo toinenhan tuossa kiljuu ja huutaa.
Senhän nyt näkee ja kuulee naapurin Erkkikin.
Näppärää, mutta ikävä kyllä monesti totta. Ja tämä kikka menee läpi kuin häkä moniin ulkopuolisiin ihmisiin hämmästyttävän helposti.
Ja sen myös nämä "maan hiljaiset" myös tietävät. 😐
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nuo jaksot lähes putkeen tallenteelta ( kun parisuhdeasiat kiinnostavat, kuulemma naismaista 🤪) ja huomasin miten neuroottinen ihminen Heidi on.
En sano tätä ilkeyttäni, Oskarissakin puutteensa, mutta olisi tuon Heidin kanssa kyllä raskas elää ja arkensa jakaa.
No en ole mikään psykologi tms. mutta tämmöisiä tuli mulla mieleen.
M 41
Onneksi et ollut ohjelmassa, koska sinut olisi kyllä "harrastuksesi" perusteella luokiteltu ja kyseenalaistettu pahasti😂😂
Mietin just tälläviikolla, että jos törmään Heidiin sopivassa tilanteessa, menen kysymään häneltä, onko hän mielestään sellainen persoona/kumppaniehdokas, jollaisena tuotantoyhtiö hänen ET:ssä katsojille näytti.
Epäilen nimittäin, että tuotantoyhtiö pelasi omaan pussiinsa. Eihän kukaan voi olla noin sekopää ja tulla muuten valituksi ohjelmaan. Varsinkaan Oskarin pariksi.
Ja aattelin ehdottaa tuotantoyhtiölle, et houkuttelee Oskarin seuraavalle kaudelle mukaan ja valitsee hänelle jonkun potentiaalisen naisen. Katsojat varmaan mielellään näkisivät, millaista kumppania kannattaisi itselleen hakea, jos on samankaltaisia toiveita tulevaisuudesta, kuin Osakarilla. Monella vissiin on.
Vierailija kirjoitti:
Sekö tekee ihmisestä "bilehiiren", että juhlii syntymäpäiväänsä (joka jokaisella meistä on kerran vuodessa), käy Provinssissa (joka järjestetään kerran vuodessa) ja viettää juhannusta ystäviensä kanssa (niin ikään juhlapyhä, joka on kerran vuodessa)? Nämä nyt sattuivat kaikki osumaan 6 viikon kuvausjakson sisään, mutta kerran vuodessa tapahtuvien juhlien viettäminen ei mielestäni vielä ole mikään merkki kauheasta bilettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin just tälläviikolla, että jos törmään Heidiin sopivassa tilanteessa, menen kysymään häneltä, onko hän mielestään sellainen persoona/kumppaniehdokas, jollaisena tuotantoyhtiö hänen ET:ssä katsojille näytti.
Epäilen nimittäin, että tuotantoyhtiö pelasi omaan pussiinsa. Eihän kukaan voi olla noin sekopää ja tulla muuten valituksi ohjelmaan. Varsinkaan Oskarin pariksi.
Ja aattelin ehdottaa tuotantoyhtiölle, et houkuttelee Oskarin seuraavalle kaudelle mukaan ja valitsee hänelle jonkun potentiaalisen naisen. Katsojat varmaan mielellään näkisivät, millaista kumppania kannattaisi itselleen hakea, jos on samankaltaisia toiveita tulevaisuudesta, kuin Osakarilla. Monella vissiin on.
Kerro esimerkki tästä sekopäisyydestä, jota kukaan muu ei voi olla? Yksikin riittää, vaikka tosielämässä yksi asia ei tee kenestäkään sekopäätä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän anneta muille jo mahdollisuus? Hänhän on jo kaksi kertaa paritusohjelmaa kokeillut, joten miksi ihmeessä kolmas? Sen lisäksi hänessä ei ole mitään kiinnostavaa. Kiinnostavuus liitty ainoastaan Heidiin. Ilman Heidiä hänestä ei olisi saanut mitään irti. Istui tuppisuuna, odotteli ja makasi sohvalla ja mumisi jotain turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän anneta muille jo mahdollisuus? Hänhän on jo kaksi kertaa paritusohjelmaa kokeillut, joten miksi ihmeessä kolmas? Sen lisäksi hänessä ei ole mitään kiinnostavaa. Kiinnostavuus liitty ainoastaan Heidiin. Ilman Heidiä hänestä ei olisi saanut mitään irti. Istui tuppisuuna, odotteli ja makasi sohvalla ja mumisi jotain turhaa.
En minä ainakaan Heidistäkään mitään irti saanut. Vaikka puhui ehkä enemmän kuin joku toinen, sisältö puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan Heidistäkään mitään irti saanut. Vaikka puhui ehkä enemmän kuin joku toinen, sisältö puuttui.
Mitä sait irti Oskarista? Hän ei puhunut eikä tosiaankaan sanonut mitään järkevää. Muutaman kerran kommentoi Heidiä.
"Kerro esimerkki tästä sekopäisyydestä, jota kukaan muu ei voi olla? Yksikin riittää, vaikka tosielämässä yksi asia ei tee kenestäkään sekopäätä."
Ihan neuroottista asioiden ylianalysoimista ja pikkuriikkisiksi palasiksi pilkkomista. Nimenomaan mietityttää, kannustiko tuotantoyhtiö tähän kamenroiden edessä vai tuleeko se sisäsyntyisesti Heidistä itsestään ulos.
Joo, on tärkeää puhua, mutta osalla ihmisistä on taipumusta keskittyä oleelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia viestejä Heidistä. Joten kyllä hänestä aika paljonkin on saatu irti. Ilman Heidin tekoja ja oleskelua Oskari olisi ollut turha koko ohjelman kiinnostavuuden kannalta. Oskarin olisi voinut vaihtaa keneen tahansa eikä paljoakaan olisi muuttunut, tosin kuin Heidin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
"Kerro esimerkki tästä sekopäisyydestä, jota kukaan muu ei voi olla? Yksikin riittää, vaikka tosielämässä yksi asia ei tee kenestäkään sekopäätä."
Ihan neuroottista asioiden ylianalysoimista ja pikkuriikkisiksi palasiksi pilkkomista. Nimenomaan mietityttää, kannustiko tuotantoyhtiö tähän kamenroiden edessä vai tuleeko se sisäsyntyisesti Heidistä itsestään ulos.
Joo, on tärkeää puhua, mutta osalla ihmisistä on taipumusta keskittyä oleelliseen.
Neuroottinen asioiden ylianalysointi? Puhuutko Heidistä? Juuri joku kirjoitti viestin, ettei hän sanonut mitään olennaista. Minkä asian hän ylianalysoi? Ettei hänellä ollut kemiaa Oskarin kanssa? Että hänestä tuntui huijatulta? Jos hän olisi analysoinut, hän ei olisi ehkä ollut noin tunteella menijä. Näen hänet pikemmin tunteiden perässä menevänä, kuin analysoivana henkilönä.
No kyllä on paska säkä ollut yhdellä naisella jos noi on kohdalle osunut😂
No sovitaan niin, että vika löytyy AINA kaikista muista ja Heidi on AINA itse täydellisyys.
No mitäs sitten kun itse näimme omin silmin millainen Heidi on🤔
Kyllä noista lyhyistäkin otoksista huomaa jo millainen Heidi on.