**LOKAKUISTEN TIISTAI**
Kommentit (22)
Onpas ollut taas vauhdikas päivä - ulkoilua, kunnon kävelylenkki, makuuhuoneen suursiivous, kauppareissu jne. Nyt on puhti pois, mutta onneksi pyykkikoneen tyhjennystä vaille kaikki hommat tehtynä.
Heh, on se vaan tuo raha suhteellista :) Alko meinaan hymyilyttää, kun tuota Jenin juttua luin. Meillä kun on varmaanki mennyt suunnilleen saman verran nykyisten kolmen lapsen KAIKKIIN hankintoihin (tietysti ei ruokaa lasketa) kuin Jenin vauvan vaunuihin :DD Pahalla en tätä todellakaan tarkoita, tuli vaan mieleen :) Mutta meillä onki melkeen kaikki ollu käytettyä ja toisaalta tosi iso säästö on tullut mm. turvaistuimista, kun ollaan saatu ne " lahjaksi" mun äitin kaupasta. Vaatteita en oo ostanu varmaan ku muutamia + sitten kirpparin muutaman sentin löytöjä kasapäin. Paljon saadaan siis sukulaisten lapsilta kierrätysperiaatteella ja mummit ostelee sillointällöin lapsille kaikenlaista. Ja sitten taas minä annan meidän lasten pienet vaatteet jms kiertoon seuraavalle sukulaiselle :) Kätevää.
Nukkumisesta: Minusta on viimeisen viikon aikana alkanu selällään pitkään makaaminen tuntua pahalta. Meille kyllä aikanaan perhevalmennuksessa sanottiin, että vkolta 28 pitäs alkaa välttää selällään oloa mahdollisimman paljon. Ja perustuu tosiaan siihen, että iso kohtu painaa verisuonia jne. kuten aiemmin oli kirjoitettukin. Toisaalta olen myös kuullut, että äiti itse tuntee huonona olona sen, että on aika kääntyä.. Jokainen siis päätelköön itse miten on parasta tehdä. Itse en edes tykkää nukkua selällään, joten ei tarvi moista miettiä.
Hikoilusta: Juu, tervetuloa joukkoon! Viimeyönäkin hipsin hiljaa aukaisemaan ikkunan, kun oli niin pirun kuuma. Ja voin vaan kuvitella, minkalaista se kesähelteillä isomman mahan kans on. Tiedättekös, kun odotin toista lastemme (laskettu aika oli elokuussa) niin en enää kesäkuusta lähtien voinu yhtään nukkua sisällä. Koko yö meni vaan hikoillessa, puuhkuessa ja asentoa vaihdellessä. Niinpä kannoimme 3 istuttavan sohvan parvekkelle ja nukuin siinä! Ja KOSKAAN en oo nukkunu niin hyvin! Nukuin siellä yhteensä reilun kuukauden, kunnes tyttö syntyi heinäkuun lopulla. Voih, kun sais taas tehdä saman, mutta eipä oo parveketta ja täällä Kuusamossa ei onnistuskaan sääskien takia.
Jeps, mutta taidan vaihtaa yöpuvun ja laittaa ne pyykit. Sitten voikin hipsiä peiton alle. Ihanaa alkaa nukkua todellakin PUHTAASSA huoneessa. Hyvä minä!
A & Kirppu h21+5