Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset välit sinulla on siskosi kanssa?

Vierailija
29.08.2019 |

Oletteko hyvissä väleissä ja vai onko väleissänne kitkaa? Jos on, niin miksi?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni on kohta eläkeiässä, minä tulen pian perässä. Meillä ei ole koskaan ollut mitään yhteistä mukavaa, jota voisi edes hyvällä muistella. Jo lapsena olimme aivan erilaisia, ei uskoisi, että meillä on samat vanhemmat.

Olen tavannut hänet joskus 1999 tai 2001, en muista tarkkaan. Näin hänestä facebookissa kuvan pari vuotta sitten, en tahtonut tuntea. Ei ole ollut ikävä. Tietty kaipaisi siskoa, jonka kanssa olisi läheinen ja jatkuvasti tekemisissä. Mutta oma siskoni ei ole sellainen henkilö.

Hän varmaan ajattelee minusta samoin.

Vierailija
42/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 ja siskoni on 14. Ehkä vähän outoa, mutta ollaan käytännössä parhaat kaverit. :D meillä on samanlainen ajatusmaailma, samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja huumorintaju. En tiedä olenko mä vaan niin lapsellinen vai kenties sisko kypsä.

Asun omillani ja sisko tietenkin vanhemmillamme, mutta jutellaan päivittäin ja tehdään paljon juttuja yhdessä aina kun vaan ehditään: ulkoillaan, pelataan, shoppaillaan, löhötään you name it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon, kun asuin lähempänä tehtii paljon asioita yhdessä, nähtiin vähintään kerran viikossa. Nyt, kun muutin kauemmas, niin nähdään ja tehdään yhdessä vähemmän, mutta yhteydessä ollaan viikottain. Edelleen pyritään kerran vuoteen reissaamaan jossain yhdessä. Sisko on yksi parhaista ystävistäni.

Vierailija
44/44 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan toimeen, siinäpä se. Yhteistä ei ole, ikäero ei ole suuri. Pari kertaa vuodessa nähdään ja puhutaan jotain yleimaailmallista tai urheilusta. Mistään henkilökohtaisesta ei puhuta, en halua et lörpöttelee kaiken äidille. Ei sillä et hän edes kuuntelisi, jos haluaisin puhua. Mä taas vaivaannun muiden ihmisten yksityisasioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi