BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kaikilla, melkein, on hyviä keskusteluja, ei ärsyttävää sekoilua, sitä ei katso kuin jonnet.
Mikä vvit tota Jukkaa nyt noin kovasti rassaa? Oon nyt 10min kattonu ja sama levy pyöriny koko ajan. Pettynyt siihen, että ihan sama onnistuuko vai epäonnistuuko tehtävä, palkinto on käytännössä sama (rahaa ruokaa varten). Asia tuli ainakin selväksi. Ei oo oppinut itestään mitään kahen viikon aikana, ainoastaan tutustunut talossa oleviin ”hienoihin uusiin ihmisiin”. Selvä. Ainahan on vaihtoehtona lähteä kotiin. Jos ei halua lähteä niin ole hyvä ja mene vaikka nukkumaan ja katellaan huomenna uusiks. Todella raskas, vaikuttaa että olis kännissä vaikka tuskin edes on. Valitti/keräs sääliä/whatever kertomalla että kaverin hautajaiset olis parin pv päästä(?). Huhhuh..
Jopa mielenkiintosempaa katottavaa tää Villen taivaan iskälle jutustelu. Tähän on tultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveljelle on huomenna tekemistä, että saa pidettyä asukkaat talossa.
Jukka : mä Lahden, jos en saa viinaa aina kun haluan ja Eevistä aina kun panettaa, En tiennyt, että tämä olikin talo, jossa ei saa viinaa ollenkaan.
Timo: parasta olisi, näiden härskien juttujen jälkeen, että saisin häädön huomenna.
Krisu: mun pää räjähtää kun en saa viinaa. Ja p**llua. Heippa, mulle riitti.
Tupu: eihän tämä tämmöstä pitänyt olla. Mulla on ikävä miestä ja lapsia, taidanpa lähteä kotiin.
Ville: No niin, nyt näyttää hyvältä. Timorin jo ihan kypsänä tähän touhuun. Yksi jos toinenkin lähdössä kotiin ilman häätöä.
Anu: lähdenkö, jäänkö......jos lähtis, mutta jos sittenkin ei
Kimmo: ollaan varmaan Villen kanssa viimeset soffalla.
Helmeri: mun kaveri flippas, lähti kotiin
Eevis: nyt täällä ei ole enää miehiä ollenkaan jäljellä, vois kokeilla Keviniä kun se ei ole parisuhteessa niin en aiheuta mitää ongelmia
Mira, Milla ja Kevin ei huomaa mitään vaikka väki vähenee makkarissa dramaattisesti.
Kiitos🤗
Mä oon menettänyt uskoni tähän ketjuun, mut tää oli hyvä.
Kiitti. Isoveli on ovela.
Timo tykkää laulaa, tuli kielto
Krisu haluu viinaa, ei anna
Mitä tahansa Jukka haluaa, ei kiinnosta Isoveljeä
Tarina, Ville ja Kevin saa oleilla omassa sfääreissä.
Eli ei tuonne taloon ole otettu asukkaita viihtymään vaan viihdyttämään meitä katsojia.
Sitä Jukan on vaikea niellä.
Helmeri on kyllä ihan teflonia, kaikki jutut ihan ympäripyöreitä ja ei mitään kunnon mielipidettä mistään, komppailee vaan toisia.
"Kaljaa, punkkua hanasta, lonkeroo, jallua litratolkulla, kyllä tämä kuuluu suomalaiseen saunakulttuuriin..."
Ville on mies, luotettava rehti jolla aikas rankka tausta...
Hirveästi pistivät rahaa mehuihin, limuihin ym. Ite kun en juo kun vettä niin vaikea käsittää. Varsinkin kun kuitenkin unohtivat kahvin.
Ai Vehviläinen luuli että saivat ostaa kaljaa:D On tää kyllä ammattitaitosesti tuotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokoon muut mitä sanovat, mutta minusta Ville on välillä ihanan lämmin ihminen.
On minustakin. Jeesushöpinöistä en tykkää, mutta kyllä melkein tuli tippa linssiin siitäkin miten Ville eilen lohdutti Miraa, kun Mira kysyi että miten Ville pystyy olemaan niin rauhallinen, niin Ville osasi vastata siihen jotenkin niin rauhallisen pehmeästi, että Mirakin rauhoittui samantien :) Muistutti Miraa siitä, että joitakin on vaan pakko äänestää ja että eiväthän he tiedä miten tiukille äänestys on mennyt ja omalla kohdallaan Ville osasi odottaakkin sitä, että on nimettynä.
Ai, tämä kohtaus on ilmeisesti näytetty siinä koosteessakin, mullakin jäi tämä hetki mieleen, hyvä poiminta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, Jukka saattaa lähtee vielä himaan. Aika koville otti eeviksen kylmät pakit.
Mitä on tapahtunut tänään? En oo kattonut klo 14 jälkeen
Eeviksen juttuja voi luke www.seiska.fi
589485983 kirjoitti:
Ou mai gaad - Mä nyt vihdoin tilasin ruutuplussan ja se muutti kaiken. Kristian on kamala. Hänellä on likainen puhetyyli. Se ei ole enää hauska. Tupu puhuu pitkään ja softisti. Jopa Villen jutut on ihan ok - hän ei saarna enää. Tarina on rasittava AINA!!!!!!! Vaihdan aina kameraa, kun hän tulee - hän puhuu liian pitkään. Ketäkiinnostaa. Ruutuplussa ei ollenkaan niin paha - äänet selkeät, ihan ok.
Kerro Timosta, onko kermaperse kuten Kimmo sanoi?
Antaisin Timpalle pimppaa<3
Mut miks Ville saa niin paljon kamera-aikaa noilla rukoushetkillään?
Ja tän nyt ei ollut tarkoitus dissata Villee, ihmettelen vaan.
Ville puhuu iskälle. Rukoileeko bb asukkaitten puolesta.
Mahtaakohan Eeviksellä ja Jukalla olla housuja ollenkaan jalassa tuolla peiton alla...Kätevä vissiin pikkusen välillä lärpätellä. En voi käsittää miten pystyvät tuolla, kun koko ajan on muitakin ihmisiä ympärillä ja vielä kamerat kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
589485983 kirjoitti:
Ou mai gaad - Mä nyt vihdoin tilasin ruutuplussan ja se muutti kaiken. Kristian on kamala. Hänellä on likainen puhetyyli. Se ei ole enää hauska. Tupu puhuu pitkään ja softisti. Jopa Villen jutut on ihan ok - hän ei saarna enää. Tarina on rasittava AINA!!!!!!! Vaihdan aina kameraa, kun hän tulee - hän puhuu liian pitkään. Ketäkiinnostaa. Ruutuplussa ei ollenkaan niin paha - äänet selkeät, ihan ok.
Kerro Timosta, onko kermaperse kuten Kimmo sanoi?
No onhan se. Ja pitää muut ja katsojat käsimitan päässä itsestään. Käsi suorana. -eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokoon muut mitä sanovat, mutta minusta Ville on välillä ihanan lämmin ihminen.
On minustakin. Jeesushöpinöistä en tykkää, mutta kyllä melkein tuli tippa linssiin siitäkin miten Ville eilen lohdutti Miraa, kun Mira kysyi että miten Ville pystyy olemaan niin rauhallinen, niin Ville osasi vastata siihen jotenkin niin rauhallisen pehmeästi, että Mirakin rauhoittui samantien :) Muistutti Miraa siitä, että joitakin on vaan pakko äänestää ja että eiväthän he tiedä miten tiukille äänestys on mennyt ja omalla kohdallaan Ville osasi odottaakkin sitä, että on nimettynä.
Ai, tämä kohtaus on ilmeisesti näytetty siinä koosteessakin, mullakin jäi tämä hetki mieleen, hyvä poiminta :)
Joo, aina meinaa liikuttua, kun rukoilee toisten puolesta tuolla pihalla.
Ohoh, Ville komentaa Jumalaa. "puhuttele sinä häntä!"
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan Eeviksellä ja Jukalla olla housuja ollenkaan jalassa tuolla peiton alla...Kätevä vissiin pikkusen välillä lärpätellä. En voi käsittää miten pystyvät tuolla, kun koko ajan on muitakin ihmisiä ympärillä ja vielä kamerat kuvaa.
Mitä hittoa sä oikein taas sekoilet.
Miks tää on yhtäkkiä jopa mielenkiintosta kuunnella Villen ”taivaan iskälle keskustelua”?
Ihan jatkuvastiko nuo Eevis ja Jukka makoilee peiton alla?