BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ei voi olla totta, Jukka luulee että ansaitsee alkoholia koska on tuonut viihdettä taloon Eeviksen kanssa! Hyi mikä tyyppi
en ymmärrä minäkään, miksi kaksi viinipulloa annetaan 9 hengelle.
mutta jukka luulee tehneensä jonkun palveluksen, kun on nussinut eevistä, ja ansaitsevansa siitä palkinnon. huhhuh. on toi kyllä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helmeri roikkuu noiden junttien mukana?
Hemmi-ressu on jääny teinipoika -asteelle ja sillon just viinanjuonti ja panojutut on parhaita.
Yhyy yhyy, kohta Helmeri alkaa taas itkeä äityliä.
Jukka on ihan meidän ja bb-pomojen vuoksiluntänyt eevistä ja ansaitsee kiitokseksi viinaa ja makkaraa.
hiano miäs.
ihan tosissaan ragee. tajuaiskohan eevis mitä se sanoo jos kuulis.
Kiroilukielto jos kiroilee joutuu maksaa rahnan🤣
Krisulla loppuisi melko nopeesti🤑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka on oppinu älyttömästi uusia sanoja! Äskenkin kun Eevis käytti sanaa relevantti niin heti seuraavassa lauseessaan myös Jukka käytti sitä, ei ihan kohdallaan, mutta käytti kuitenkin. :D
Juu. Kyllä siinä maalaiskylän sonni on ihmeissään. Nainen puhuu ja vieläpä sanoilla, joita ei ymmärrä.
Jukka jaksaa kuitenkin. Ihan vaan sen ajatuksen voimalla, että kotikylässä odottaa sankarivastaanotto. Juntit taputtelevat selkään tippa linssissä, kun meän kylän poika sai toosaa oikein televisiossa.
Ihmettelin kun Jukka sanoi, että "mä oon tossa ika paljon tänne ku lähin ni uhranu omaa mainettani, mulla oli sellasii juttuja että mä tiedän että niitä on uutisoitu, tuolla että tota...
Että mitähän se luulee itsestään uutisoidun??
Tarkoitti varmaan pahoinpitely juttua.
https://www.seiska.fi/Telkkari/Big-Brother-Suomi-Jukka-oikeuteen-pahoin…On varmaan kova sankari omalla kylällä, mutta ketä noi oikeesti muualla kiinnostaa?!
Tuota juttua siis Jukka tarkoitti kun sanoi että hän on antanut tälle talolle niin paljon.
Siis meinasiko tosissaan että hänet pitäisi palkita ilmaisella viinalla vain siksi kun hänen pahoinpitely jutut tulee nyt julkisuuteen?
Ihan pimee äijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helmeri roikkuu noiden junttien mukana?
Hemmi-ressu on jääny teinipoika -asteelle ja sillon just viinanjuonti ja panojutut on parhaita.
Yhyy yhyy, kohta Helmeri alkaa taas itkeä äityliä.
Mikä sun ongelma on?
Krisulla ja Jukalla levy päällä. Jukalla itsesääli siitä että kun hän on antanut kaikkensa viikkotehtävässä ja tietää että jotain hänen menneisyydestäänkin tulee julkisuuteen BB:n takia, joten kasvisruoka ja lasi viiniä ei vaan ole palkinto uhrauksesta. Ja krisulla hirvee viinanhimo ja panetus päällä. Ne jotka on näkevinään jotain pelaamista tuossa Jukalta niin ei kyllä. On oikeasti ihan hermo mennä.
Keleperke kun tuo yx on niin hvetin tyhymä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta, Jukka luulee että ansaitsee alkoholia koska on tuonut viihdettä taloon Eeviksen kanssa! Hyi mikä tyyppi
niin ja siksi myös että on joutunut taloon tulonsa takia seiskaan pahoinpitelynsä vuoksi.
Siitä pitäisi nyt häntä palkita.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Krisu kertoo, miten halvalla humalan voi vetää. Ei ole koskaan ollut juhlissa selvinpäin.
Eeviksellä on hauskempaa olla selvinpäin kännisten kanssa kuin kännissä kännisten kanssa.
Tarinasta humalatila tekee itsekkäämmän ja volyymi nousee entisestään, ei halua sen vuoksi juoda.
Tarinan kohdalla täytyy ihmetellä, että onko tuo edes millään tavalla mahdollista?
ihan pitäisi punaposken saada siitä palkinto että paneskeli haisulia ja teki itsestään pellen.
Kyllä on noilla nyt rankkaa kun eivät saa lisää alkoholia. Aivan pellejä tekevät itsestään tuolla itkulla. Ovat talossa vapaaehtoisesti joten eikun luovutuksen kautta reppanat toivottavasti ymmärtävät poistua. Hauskaa katsoa välillä normaalisti käyttäytyviä ja sitten siirtyä makkarin alkoholiongelmaisiin.
Onko edellisillä kausilla ollut yhtä kauheita ihmisiä?
Krisun ja Jukan dialogia:
J: "Vittu kun mä oon antanu tälle talolle vittu paljon muutakin...vittu kaikki haavat revitty auki täällä! Ja sit joku kaks pulloo viiniä kymmenelle ihmiselle palkinnoks ja jotain vitun ruokaa...vittu ei sillä että se alkoholi se juttu ois mutta kyllä jotain pitäis saada...vittu yks lasillinen viiniä!"
K: "No sä oot saanu pillua."
J: "No vittu sitä mä saisin tuolla ulkomaailmassakin."
K: "No ei se oo siitä kiinni ja se on nyt mennyttä elämää (että saisit)."
Hetken kuluttua:
K: "Vittu vois jättää nuo kaikki syömiset välistä ja ottaa vaikka kolmen litran pönikän viinaa!"
J: "Mä en haluu vittu olla sellanen vitun valittaja..!"
Joo ei oo alkoholi se elämän keskipiste suinkaan :D Mistäköhän auki revityistä haavoista Jukka höpisee, etä yleisölle ois näytetty jotain sen yksityisasioita tms.? En oo huomannut mut katsonkin yleensä vain osan koosteista.
Näin amiksen käyneenä en tykkää, että nuo nyt tituleeraa ja kuvittelee edustavansa amislaisia. Noloja tyyppejä, ei kaikki amiksen käyneet ole tuollaisia juntteja.
Onhan nuo Krisun jutut jo ihan juopon horinoita ja pelkkää v*tun hokemista. Silti olen sitä mieltä, että voisivat saada alkoholia tänään.
"Me noustaan vaan kuselle - no ei ees sinne, eihä nää oo meiä patjoja"
Jukka vissiin ihan tosissaan luulee, että Eevis sai vip-palkinnon sen vuoksi, että on paneskellut siellä. Ja hän nyt jäi ilman palkintoa.
Nyt alkoholiton 2 viikkoa ja tiukka tehtävä viikko. Pojatko alkaa hajoileen. Menkööt tuo moukka Lappajärvelle.