Exä löysi heti uuden naisen, kun erottiin
Pitääkö oikeasti paikkansa, että PK-seudulla on koulutettujen miesten markkina? Ajattelin, että se k*sipää on ikänsä yksin, mutta jo puolen vuoden päästä on uusi kainalossa, mutta itse oon yksin.
Kommentit (25)
Incel, incel, incel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iida inceliinikö se siellä vinkuu?
Miksi et ole onnellinen hänen puolestaan?
Mistä sä tiedät, millainen se uusi nainen on? Voihan se olla vaikka minkälainen sekopää?
Oli vispilänkauppaa jo ennen eroanne?
Mun mies taas hommasi uuden naisen ennenkuin jätti mut 18 vuoden avioliitosta.
Hän ei ollut päivääkään yksin.
Joo, kyllä on. 30-40 -vuotiaita naisia on tinder täynnä. Sanotaanko että sen ikäinen suomalainen nainen on tinderissä alinta kastia.
Otti ensimmäisen minkä sai. Aika perus.
Kamala kun olet katkera.
Toivottavasti exäsi on nyt oikeasti hyvän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naiset mukamas valkkaa ne parhaat, niin kyllä tälläkin palstalla on käynyt selväksi, että aina ne valinnat menee päin persettä. Tosin itsekään näin aikaansaavana jännämiehenä en näe mitään syytä sitoutua tai tuhlata tunteita kehenkään yksittäiseen naiseen.
Jännämies löytää heti uuden naisen.
Sillä oli jo valmiiksi katsottuna seuraava. Tuskin alkoi vasta eron jälkeen etsimään.
Minä sen nappasin, kun sulle ei kuulemma kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hyvä mies valitsee itse naisen yli 40 vuoden iässä Helsingissä. Tarjontaa on niin valtavasti. Osat ovat iän myötä kääntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hyvä mies valitsee itse naisen yli 40 vuoden iässä Helsingissä. Tarjontaa on niin valtavasti. Osat ovat iän myötä kääntyneet.
Hyvä mies vaalii mielenterveyttään, ja valitsee olla ottamatta naista pidempiaikaiseksi riesaksi.
Mitä sitten? Nyt se kiusaa jotain muuta kuin sua.
Ku sta sun oma pääsi on täynnä, todettu on jo pidemmän ajan sisällä.
Selittäiskö joku tyhmälle mikä on incel?
Eli olet incel!
Kuinka säälittävää!