BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Krisulle tarpeeksi alkoholia, haaveilee jallupullosta ja Jukka komppaa.
Krisu ja Jukka juttelee ettei ruoka ollut ihan heidän mieleen, että mieluummin söisivät kunnon lihaa. Krisu kertoo, että laatikko kaljaa ja makkaragrilli olisi enemmän mieleen.
Pöydässä oli ainakin Serraon kinkkua ja paahtopaistia. Ne on kunnon lihaa.
Krisu huutaa koko ajan Eevikselle: Mitä vttuu sä naurat siinä.
Pojat (Krisu, Jukka) puhuu pilkkaavasti, että jos ryhdytään puhumaan kirjoista vaikka, mitä kirjoja ootte lukenu viimeksi? Jukka sanoo, että "jos seuraavaksi jaettais tämä viinipullo 9 ihmisen kesken".
Katkeraa puhetta siitä, että tää on palkinto absolutistivegaaneille ja Krisu sanoo että "missä mun jallupullo perkele?".
Alkaa vähän tulemaan esiin näiden ihmisten oikeat luonteet ja mielipiteet, Krisu ja Jukka kuulostavat siltä, että on 2 viikkoa pidätelleet tuntemuksiaan ja nyt purkautuu.
Heittäsivät tuon Krisun pois tuolta.
Eevis ihan sillipiirakka märkänä, kun ei ole koskaan kuullut krisun kaltasta jätkää missään. On ihan onnessaan, luulee että krisu iskee häntä.
Ihan k e h a ri akka. Ja toi lappajärven makkarajuntti joka ei tiedä kraavilohta, sai jonkun kohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Eeviksellähän on selkeästi asperger tai joku muu autismin kirjoin kuuluva häikkä.
Samaa olen katsonut, mutta eikös nämä ole käynyt jossain testeissä ennen taloon menoa? Siis ettei voisi olla mitään keharijuttuja. Miten toi seksiriippuvuus sitten tuohon liittyy? Selkeästi tilannetajua ei ole ollenkaan mikä sotii tuota älykkyyttä vastaan vai onko viisaus niin lähellä hulluutta että sekoittaa? Kaikkea minäkin mietin, mutta kun nyt tulee seurattua. Krisu on mun suosikki, aito oma itsensä.
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu viinapullo viikossa
-Krisu
Vierailija kirjoitti:
Villekin, kaiken kokenut maailman mies, aivan haltioissaan: näyttäkää mulle, missä on tällainen buffetpöytä ni mä meen sinne risteilee.
-C´moon nyt ihmiset, toi on ihan Viikkarin perusbuffet eikä tossa ees mun mielestä ollu kaikkee, mitä laivalla tai en ainakaan huomannu terriinejä, pasteijoita, makkaroita (ei nakkeja), quicheja ym.
No kyllä toi nyt aika paljon kivempi reaktio oli kun syljeksiä savulohet lautaselle tai toivoa buffetin tilalle makkaraa ja kaljaa.
Krisu on ihan oikeassa, jos annetaan alkoholia, pitää sitä antaa reilusti, eikä pari lasia viiniä. Ihan naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eevis ei tiedä miten päin pitäisi olla. Hämmentyneenä yrittää nauraa, kun Krisu raivoaa.
Eevis on koko tilanteen yläpuolella ja pitää poikien juntti-itkuja naurettavina.
Jukka puhuu että ei panosta seuraavaan viikkotehtävään jos palkkio on lasi viiniä ja siideri.
Vierailija kirjoitti:
Helmerillä on kusenkeltaiset hiukset ja kuukautisveren värinen naama.
Mulla on sama ongelma. Ihan sama minkä väriseksi hiukset värjää, keltaiseksi ne menee kuitenkin. Ja iho on couperosa-iho, heti kun ulos menee tai likkuu enemmän kuin 5 min niin naama helottaa kirkkaanpunaisena.
Vierailija kirjoitti:
Eevis ihan sillipiirakka märkänä, kun ei ole koskaan kuullut krisun kaltasta jätkää missään. On ihan onnessaan, luulee että krisu iskee häntä.
Ihan k e h a ri akka. Ja toi lappajärven makkarajuntti joka ei tiedä kraavilohta, sai jonkun kohtauksen.
Että MITÄ nyt taas? Katsotaanko me oikeasti samaa ohjelmaa?
Eikö toi Jukka poika oo syönyt koskaan seisovasta ruokapöydästä kun ei vaikuttanut tykkäävän.
Nyt Krisu purkautuu siitäkin, että panettaa ihan hitosti :D Tuo ei tule kyllä talossa jaksamaan, ilman viinaa, makkaraa ja seksiä. Otetaan vielä nuuskat pois ja katsotaan miten käy.
ja jukka saa vielä billua tuolla talossa ja valittaa
Varmaan Milla oli jo vähitellen lämpeämässä, mutta kyllä Krisu nyt mokasi omat vähäisetkin mahdollisuutensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis ei tiedä miten päin pitäisi olla. Hämmentyneenä yrittää nauraa, kun Krisu raivoaa.
Eevis on koko tilanteen yläpuolella ja pitää poikien juntti-itkuja naurettavina.
No eikä. Sanoi just tosi nätisti Krisulle miten ihmiset tykkää siitä.
Krisu uhkailee Eevistä väkivallalla.