BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tämä on Big Brother,
Milla,
POISTU TALOSTA!!
Vierailija kirjoitti:
Mikä homma tää on kun osa miehistä tavallaan flirttailee toisilleen, tai just kuten krisu, menee toisen kainaloon yms
Toiset miehet on tällaisia ja toiset taas ei, onko joku sisäinen bi?
Tai ehkä ovat vaan sinut itsensä kanssa. Läheisyys ei ole mitenkään seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Krisu tulee tarpeeksi känniin noista ostamistaan juomista ja alkaa homotella hermafrodiitti-Keviniä :)
Keltä osti lisää juomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi että tuo Jukka on ällö. En tiedä mikä siinä on, mutta on niin omahyväisen näköinen koko ajan. Yök!
Se on Jukan seksi-ilme!
😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka on ärsyttävä pomottaessaan palvelijoita. Ärsyttäviä pyyntöjä. Ja näsäviisas.
Älykäs voi näytellä tyhmää mutta ei päinvastoin. Eli Jukka oisi vaan omana itseään. Joku häviää geenilotossa.
Voi ku olette tosikkoja. Tyhmät ei tajua ei se mitään. Koittakaa tsempata
No mua on jostain syystä tökkinyt tuo Milla koko ajan..se alko siitä näkkileivän syömisestä kun mussuttaa jatkuvasti keittiössä🤣ja joku siinä vaan tökkii?
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta nuo Millat ja muut apinat hoilaa samalla kun Kristian kertoo sukulaisensa itsemurhasta Tupulle. Ei kuulu mitään tuon hoilauksen takia!
No oli vähän huono hetki hoilata ja toki kiellettiin koska sillä ei ole uutis- tai viihdearvoa. Paljon kuvataan millaa nyt, jotenki ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla yrittää epätoivoisesti esitellä itseään ja saada huomiota.
Mä ihmettelin tuota sen biksu valintaa. Tiesi kyllä miksi bikinit pitää pakata mukaan ja se valitsi noi yli isot narut alaosakseen. Ne peittää hirveen vähän ja valuu päältä. Sitten se pyllistelee pois altaasta ja altaaseen.
En tiedä vaikka muillakin mimmeillä olisi sama tilanne, mutta tämä Millan käytös on pistänyt vain silmään.
Meinas laatta lentää, kun avasin 24/7 ja vispasi peräänsä biksut päällä, yöks!
Timo ei olis läheskään noin charmantti jos värjäis harmaat pois.
Timon nimien pudottelu alkaa tökkimään.
Mikäköhän siinä on, että Milla on tosiaan alkanut ärsyttämään monia tässä viime päivinä? Myös minua. Taitaa olla jo ykkösinhokkini.
Tais jukka ja eevis sössiä tän tehtävän taas.
Tarinalla hyvä tuo yleissivistys. Kevin puhui Ellpsin biisista kolera allas, niin tämä viisas vain hihkuu kuinka siistii kuinka ihanan siistii kun on tehty kodittomasta alkoholistista biisi ihanaa. Mikä sen nimi oli koleera Alla?
Ai koleera allas?
Kolera allas ihan uus juttu jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siinä on, että Milla on tosiaan alkanut ärsyttämään monia tässä viime päivinä? Myös minua. Taitaa olla jo ykkösinhokkini.
Ihan sama!
Yksi on tuon pe-rseensä tunkeminen joka paikkaa ja se jatkuva hytkyminen..
Hemmi illan bileisiin. Ville ja Eevis on oman osuutensa ryssinyt.
Vierailija kirjoitti:
Tais jukka ja eevis sössiä tän tehtävän taas.
Siellähän ne taas sängyllä pussailli.
Minkäs tehtävän ne ovat jo sössineet?
Jukka ja eevis sössi päivätehtävän joten bileet peruttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama!
Yksi on tuon pe-rseensä tunkeminen joka paikkaa ja se jatkuva hytkyminen..
Joo, hän ei ole persoona vaan perseena.
Sanoiko Timo, et on ollut linnan juhlissa itsenäisyyspäivänä?