BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Onnistuiko viikkotehtävä?
Kyllä
Villen ilme oli täynnä inhoa ja halveksuntaa kun Mira läähätti kieli suusta ulkona. Ällöttävä tupakoijan kieli jossa tyhmä lävistys.
Mistä näkee päiväkirjahuoneen keskustelut?! En ymmärrä miksi niitä ei näytetä kun nimeämistilanteissa
Talon parhaimmat:
Krisu, Kevin, Milla, Timo, Helmeri
Kimmo on vähän epäselvä vielä. Vaikuttaa ihan ok, mutta vähän jäänyt pimentoon. Ville myös epäselvä tapaus.. välillä ok ja välillä vähän rasittava.
Jukka, Tupu, Eevis, Anu, Tarina vois kaikki mun puolesta lähteä.. Tarina mielellään ensimmäisenä, muuten ei järjestyksellä niin väliä, kunhan lähtevät😂
Vierailija kirjoitti:
Alman mukaan tää on koko perheen ohjelma. No ei kyllä taida olla😂
Reipasta runkkailua vauvasta vaariin
Vierailija kirjoitti:
Huh, ei taida paljoa lapsia kuulua hänen elämään, kun on noin pihalla.. (tai olla järkeä päässä)
Mitä asukkaat saivat palkinnoksi onnistuneesta viikkotehtävästä? Kai nyt herranjestas vihdoin bileet..?!
Mitä Krisu sormilla mietti laivan työjärjestystä. Itse olisin mennyt keskelle taloa ja vasemmalta oikealle kääntynyt ja katsonut mitä näkyy. Esmes 1 ruori 2 keittiö 3 siivous, (eli eka vessa näkyy) 4 viihde, (eli telkka näkyy) jne, viimenen tehtävä on vapaa, sit taas ruori jne.. sit vaan joka työntekijä siirtyy yhden pykälän eteenpäin joka vaihdossa.
Miksi kauppareissusta ei ole mitään infoa fb sivuilla tai instassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asukkaat saivat palkinnoksi onnistuneesta viikkotehtävästä? Kai nyt herranjestas vihdoin bileet..?!
No varmaan karkkipussin ja yhden kaljan, wuhuu.
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä naiset vihaa tuota Eevistä niin paljon? Miksette hauku Jukkaa? Sehän paljon urpommalta vaikuttaa? Ainiin kun se ei ole nainen... Noloja olette kun jotain bb-asukasta tosissanne täällä ”vihaatte”..
Samaa ihmettelen. Kun nainen osallistuu muiden naisten seksuaalisuuden halventamiseen, siinä ylläpitää juuri sellaisten mielipiteiden olemassaoloa. Siis sahaa oksaa myös omien jalkojensa alta. Ei kovin fiksua.
En kyllä itse menisi BB:ssä sekstailemaan, mutta on eri asia kritisoida itse tekemistä kuin kritisoida pelkästään naista jostain mihin mieskin on osallistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä naiset vihaa tuota Eevistä niin paljon? Miksette hauku Jukkaa? Sehän paljon urpommalta vaikuttaa? Ainiin kun se ei ole nainen... Noloja olette kun jotain bb-asukasta tosissanne täällä ”vihaatte”..
Luulen että aika suuri osa näistä ihan sairaista kommenteista Eeviksestä on sen yhden erittäin pahoinvoivan täällä roikkuvan miehen kynästä. Sen joka laittaa juttuihinsa perään :))))). Tai _ja_kaikenlaista_surullista_paskaa. Ylipäänsä ei kannata oletusarvoisesti uskoa sanaakaan siitä mitä tässä ketjussa kirjoitetaan Eeviksestä.
Mistä päättelet, että hän on mies? Miksei esim. muu-sukupuolinen?
Tuo Alma on kuin pikkulikka häiritsee ja paljon.
Talo täynnä muka fiksuja vegaanisia muunsukupuolisia kalliolaisia hipstereitä. Missä vanha kunnon pissis posse on jotka kirkuu ja ryyppää
Millan ilme kun tarina selitti tuosta hakuna matatasta 😂👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa etsiä ketjusta ja nuo BB-sivut on todella surkeat, joten miten ne asukkaiden antamat häätöäänet lopulta jakautu?
Kannattaa muutenkin seurata BBPlazan päiväseurantaketjuja, sieltä löytyy sekä nimeämispisteet perusteluineen että muutkin talon tapahtumat hieman asianmukaisemmin raportoituna.
Kiitti vinkistä! :) T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mitä Krisu sormilla mietti laivan työjärjestystä. Itse olisin mennyt keskelle taloa ja vasemmalta oikealle kääntynyt ja katsonut mitä näkyy. Esmes 1 ruori 2 keittiö 3 siivous, (eli eka vessa näkyy) 4 viihde, (eli telkka näkyy) jne, viimenen tehtävä on vapaa, sit taas ruori jne.. sit vaan joka työntekijä siirtyy yhden pykälän eteenpäin joka vaihdossa.
Parien piti vaihtua välillä. Muutenhan toi ois ollutkin ihan simppeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, ei taida paljoa lapsia kuulua hänen elämään, kun on noin pihalla.. (tai olla järkeä päässä)
Onko tuo ALMA jonkun muun mielestä rasittava... Jotenkin äänikin vähän ärsyttää.
Käy sääliksi Timoa, ei ansaitse olla häätöäänestyksessä
En tiedä onko monikin jo kirjoittanut, mutta olisipa hauska, kun nimeämiset näytettäisiin asukeille.
Toisi väkisin jännitteitä. Ainakin Jukalle ja Krisulle😅