Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
14061/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo ajat sitten että Jukka on ihastunut Eevikseen ja minua ei uskottu.

Vierailija
14062/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvvi-Juvvi ja Pivvu-Evvi.

Voisit pitää tuon aivovammasi ihan omana tietonasi. Olen katsonut nyt pari viikkoa tätä 24/7, eikä ole yhtään särähtänyt korvaan Eeviksen puhe. Ihan ihmeellistä, että voikin jotakin noin kovasti häiritä.

Jotain on kuitenkin vialla, kun kaivaa ja kaivattelee paikkojaan muiden seurassa. Ei tuo normaalia ainakaan ole. Helv*tin törkeää käytöstä muita kohtaan. Sihen verrattuna pieni puheviasta v*ttuilu on pientä.

Typerää on molemmat. Se että toinen toimii typerästi ei kuitenkaan oikeuta ilkeilemään.

Niinpä. Toi ihmisen puhevian matkiminen on ihan älyttömän lapsellista ja luotaantyöntävää. Tulee lukijallekin sellainen olo että tekis mieli kuurata aivonsa kloritella ja kyseenalaistaa mitä teen tässä ketjussa koukukiusaajien joukossa.

No awnteeks🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14063/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Römpsän nuolemispuuhiin :D

Vierailija
14064/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eevis : odotan innolla että päästään römpsän nuolemispuuhiin

sanoi siis jukalle, oikeasti noilla sanoilla! :D ei luoja

Vierailija
14065/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että odottaa innolla että päästään römpsän nuolemispuuhiin, yäk

Vierailija
14066/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorsormi leikki alkaa

Vierailija
14067/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan siltä ku jukalla ois menny fiilikset

Tainnut tottua siihen, että joka viikko hommataan uusi ihastuneen Tinder-tytön tilalle...

Nyt kun Eevis on se joka ei halua seurustella, niin on kova paikka. 

Päästääkö Eevistä enää silmistään tämän jälkeen?

:D

Vierailija
14068/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti! Haisuli sanoi että odottaa että pääsisivät römpsän nuolemispuuhiin!! mulla tulee oksennus just nyt! YÄK!

Vierailija
14069/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi jukka, kova kolaus kun eevis ei ole ihastunut ja itse on

Mä oon satavarma että Eevis on se joka loppupelissä saa kylmää kyytiä ja jää nuolemaan haavojaan. Ei pysty peittämään palvovaa katsetta kun katsoo Jukkaa. Ei vaan kehtaa myöntää sitä ääneen.

Minä taas tulkitsen Eeviksen ilmeen just sellaiseksi, että "sua on kiva panna, mutta thats it". Uskon myös, että on ihminen jonka suusta ei kamalasti valheita tule, edes tällaisessa asiassa joka saa toisen olon tukalaksi.

Onko muita, joille Eeviksen käytöksestä tulee mieleen Silta-sarjan päähenkilö, joka oli juuri tuon kuvauksen kaltainen.

Vierailija
14070/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyl mä näist vakavist keskusteluist huolimatta nii kyl odotan silti innolla et päästään römpsännuolemispuuhiin"

jestas.

Vierailija
14071/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän että jotain suututtaa että Kimmo antoi Timolle ääniä mutta silti ei tarvi Kirjotella valheita mitä Kimmo mukamas puhuu tulla talossa. Jotkut ottaa ne tosissan.

Mitä valheita? Kyllä minäkin katsoin nimeämiset ja sanoi ihan oikeasti Timoa kermaperseeksi, tosin pehmensi sanomaa kyllä sanomalla, että kuulostaa pahemmalta kuin mitä se hänen päässään tarkoittaa.

Vierailija
14072/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Jukka miettii miten homman voi lopettaa menettämättä kasvojaan.

vielä kerran kassit tyhjäksi jonka jälkeen vetäytyminen. 

Vierailija
14073/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Jukan pitäisi tehdä että saisi Eeviksen ihastumaan häneen?

Vierailija
14074/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka kun sai pussit tyhjättyä niin alkaa happamaksi.

Jukkapoika leikkii ja eevis on tyhmä kun lähti kalleintaan edes antamaan tuollaiselle mutta kärsikööt

Vierailija
14075/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähestyy asiaa siten, että kuka tarvitsisi mahdollisesti voittoa eniten ja mihin rahat menisi, niin Krisu ryyppäis ja narkkais ne.

Anu varmaan käyttäisi perheen sisällä reissuun, uuteen autoon tms. Kimmo;juristi on hyväpalkkaisissa hommissa jo valmiiksi ja uskoisin, että samoin myös Timo.

Ville varmaan valjastaisi rahat enimmäkseen taivaan iskän palvelemiseen, esim hankkisi uuden teetupabussin tms.

Mira on pienipalkkaisissa ravintolahommissa, joten hän varmaan vetäisi voittokännit kavereiden kanssa, ostaisi vähän vaatteita ja meikkejä, kävisi kampaajalla, ripsi- ja kynsihuollossa jne, menisi ehkä reissuun ja loput menisi elämiseen.

Tupu myös matalapalkka-alalla ja sen verran vanhempi + tasapainoinen, että rahat menisi järkeviin juttuihin.

Kevin ja Tarina eivät tarvitse isomman rahasumman tuomaa shokkia kaiken muun kypsymättömyyden päälle, voisi olla psyykelle jopa haitallista, etenkin Tarinan tapauksessa.

Jukka varmaan ostais auton ja stereot ja veisi tindertreffikavereita vähän paremmille treffeille.

Eevis varmaankin tyyliin sijoittaisi rahansa ja laittaisi ne poikimaan.

Helmeri on käsittääkseni hyvinkin vakavarainen eli ei välttis tarvitse pottia mihinkään.

Millasta en osaa sanoa...Miten luulette että hän käyttäisi voittorahat?

Mikä funktio tolla sun arvailulla on, miksi et vaan kuuntele asukkaita, kun jokainen on jo kertonut, mihin rahat voittaessaan käyttäisi.  Hohhoijjaa taas.

Hohhoijaa vaan itsellesi enkä ole tuo, jolle huokailit.

Se, mitä jokainen asukas on kertonut, ei välttämättä ole mikään absoluuttinen totuus.

Se, miten joku katsoja asukkaiden voittopotin käyttöä tai muuta heihin liittyvää arvioi kertoo siitä, millaisen mielikuvan arvioija on asukkaista saanut, eli ihan mielenkiintoista lukea.

Miksi keskustelupalstalla ei saisi keskustella?

Jos arvioija sanoo esim että Tuula matalapalkkaisen olisi järkevä rahankäyttäjä, kun Tuula on kertonut kuinka mökillä on rotukissat, mönkijät, veneet ja hän haahuilee vain siellä ympäriinsä kun mies hoitaa kaikki asialliset hommat 

tai kaikki se asukkaita halveksiva soopa, niin mielikuva on niin poikkeava BB:tä seuraavien mielipiteistä että ei se kiinnosta. Ohjelmaa ja etenkin liveä seuraavien mielipiteet ja näkemykset kiinnostaa paljonkin, ei tuollainen huuhaa. Ja hei, kaikkien muiden kommentit on ihan yhtä paljon keskustelua kuin sinun kusiset muka-analyysisi ja itsesi puolustelut.

Vierailija
14076/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja illalla sitten levitetään patja sohvan viereen ja pyydetään tunnelmavalaistus. Toivottavasti kutupari saa olla vapaasti yhdessä koko ensi viikon, niin voi seuraavissa nimeämisissä ropista kunnolla pisteitä.

Ei noilla enää kovin pitkä matka ole siihen, että kettu käy kolossa siinä muiden seurassa makoillessa.

Sviitin olemassa olo on selvinnyt, niin saattavat pyytää päästä sinnekin.

Jos eivät pääse, niin sitten jatkavat olohuoneessa ja pihalla. 

Vierailija
14077/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvvi-Juvvi ja Pivvu-Evvi.

Voisit pitää tuon aivovammasi ihan omana tietonasi. Olen katsonut nyt pari viikkoa tätä 24/7, eikä ole yhtään särähtänyt korvaan Eeviksen puhe. Ihan ihmeellistä, että voikin jotakin noin kovasti häiritä.

Jotain on kuitenkin vialla, kun kaivaa ja kaivattelee paikkojaan muiden seurassa. Ei tuo normaalia ainakaan ole. Helv*tin törkeää käytöstä muita kohtaan. Sihen verrattuna pieni puheviasta v*ttuilu on pientä.

Typerää on molemmat. Se että toinen toimii typerästi ei kuitenkaan oikeuta ilkeilemään.

Itse kuitenkin syyttelit muita aivovammaiseksi.

Vierailija
14078/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne nyt pihalla vehtaa, Jukka sormeilee Eevistä ja Eevis huokailee

Vierailija
14079/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nuo kaksi menneet tuonne olemaan kahdestaan muista erillään,

en edes kehtaisi olla tuolla enää,

Tuo jatkuva ruutuaika Eevistä ja Jukkaa kertoo paljon että on Eevis tuonne tilattu!

Mikään muu ei selitä tuota käytöstä!!

Vierailija
14080/90773 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti! Haisuli sanoi että odottaa että pääsisivät römpsän nuolemispuuhiin!! mulla tulee oksennus just nyt! YÄK!

Oon seuranut ja ei sanonut ylläolevaa. Eevis kertoi suhteen tilan Jukalle.

Ketju on lukittu.