BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tuntuu, että Eeviskin on ihastunut, mutta ei vaan haluaa myöntää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa noista ihmisistä ketkä on vähän yksinkertaisempia. Mira ja Milla molemmat eivät kestä kuunnella liian älykkäitä juttuja. Ahdistuvat ja vaihtavat toiseen huoneeseen.
Timo, Tarina ja Kevin jaksavat.
Ihan tosi älykästä: Mitä tekisit jos saisit 5000 ylimäärästä? OSTASIN MUN POJILLE UUDET UIKKARIT!
Kuka näin sano? Kenen pojille?
Joku siellä keittiössä.
tuo isoperseinen punapää on rasittava.
voi jukka kun on niin vaikeena
Ymmärtääköhän tuo Jukka mitä Eevis kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinalla ihmeellisiä aukkoja perustiedoissa.
Eilen ihmetteli kuunpimennystä ja nyt ei näytä tajuavan koko valonnopeuden käsitettä.
Peruskoulussa käyty nämä jo läpi.
Ei tässä oikein muuta selitystä tunnu olevan, kuin se, että vatvoo itseään niin intensiivisesti, että muut asiat eivät pääse läpi. Kimpoaa niin kuin teflonista.
Miten mä sain sellaisen käsityksen ettei Tarina olis missään koulussa peruskoulua suorittanut vaan kotikoulussa tms. Siksi ihan perustiedot ja yleissivistys hyvin olematonta.
Lukiossa saadaan yleissivistys ja hän on käynyt Kallion lukion.
Nyt naurattaa, anteeksi vaan
Ovat liian kaukana älyllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähestyy asiaa siten, että kuka tarvitsisi mahdollisesti voittoa eniten ja mihin rahat menisi, niin Krisu ryyppäis ja narkkais ne.
Anu varmaan käyttäisi perheen sisällä reissuun, uuteen autoon tms. Kimmo;juristi on hyväpalkkaisissa hommissa jo valmiiksi ja uskoisin, että samoin myös Timo.
Ville varmaan valjastaisi rahat enimmäkseen taivaan iskän palvelemiseen, esim hankkisi uuden teetupabussin tms.
Mira on pienipalkkaisissa ravintolahommissa, joten hän varmaan vetäisi voittokännit kavereiden kanssa, ostaisi vähän vaatteita ja meikkejä, kävisi kampaajalla, ripsi- ja kynsihuollossa jne, menisi ehkä reissuun ja loput menisi elämiseen.
Tupu myös matalapalkka-alalla ja sen verran vanhempi + tasapainoinen, että rahat menisi järkeviin juttuihin.
Kevin ja Tarina eivät tarvitse isomman rahasumman tuomaa shokkia kaiken muun kypsymättömyyden päälle, voisi olla psyykelle jopa haitallista, etenkin Tarinan tapauksessa.
Jukka varmaan ostais auton ja stereot ja veisi tindertreffikavereita vähän paremmille treffeille.
Eevis varmaankin tyyliin sijoittaisi rahansa ja laittaisi ne poikimaan.
Helmeri on käsittääkseni hyvinkin vakavarainen eli ei välttis tarvitse pottia mihinkään.
Millasta en osaa sanoa...Miten luulette että hän käyttäisi voittorahat?
Mikä funktio tolla sun arvailulla on, miksi et vaan kuuntele asukkaita, kun jokainen on jo kertonut, mihin rahat voittaessaan käyttäisi. Hohhoijjaa taas.
Hohhoijaa vaan itsellesi enkä ole tuo, jolle huokailit.
Se, mitä jokainen asukas on kertonut, ei välttämättä ole mikään absoluuttinen totuus.
Se, miten joku katsoja asukkaiden voittopotin käyttöä tai muuta heihin liittyvää arvioi kertoo siitä, millaisen mielikuvan arvioija on asukkaista saanut, eli ihan mielenkiintoista lukea.
Miksi keskustelupalstalla ei saisi keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä parisuhde-keskustelu :D Eeeeiiiii, voi Jukka, miksi? Eevis toisti että suhde on vaan fyysinen ja Jukka sitten oikein loukkaantuneen näköisenä, että Krisu oli kysyny onko Eevis ihastunu Jukkaan ja Jukka oli siihen vastannut että meillä on avoin suhde.
Jukka on tottunut itse olemaan se, joka päättää että juttu on vain fyysisellä tasolla. Ottaa koville, kun toinen nyt ilmeisesti käyttää häneen samankaltaisia otteita kuin hän itse yleensä muihin. Ja jos (siis todellakin jos) ulkomaailmassa naiset vaihtuu joka viikonloppu, niin ei varmaan ole tottunut noin "pitkään" juttuun kuin Eeviksen kanssa.
Onko niille jo kerrottu ketkä häädössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jukka, kova kolaus kun eevis ei ole ihastunut ja itse on
Mä oon satavarma että Eevis on se joka loppupelissä saa kylmää kyytiä ja jää nuolemaan haavojaan. Ei pysty peittämään palvovaa katsetta kun katsoo Jukkaa. Ei vaan kehtaa myöntää sitä ääneen.
Minä taas tulkitsen Eeviksen ilmeen just sellaiseksi, että "sua on kiva panna, mutta thats it". Uskon myös, että on ihminen jonka suusta ei kamalasti valheita tule, edes tällaisessa asiassa joka saa toisen olon tukalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä sain sellaisen käsityksen ettei Tarina olis missään koulussa peruskoulua suorittanut vaan kotikoulussa tms.
Siksi ihan perustiedot ja yleissivistys hyvin olematonta.
Eikö kotikoulussakin suoriteta sama opetussuunnitelma?
Jos ei, niin sitten se varmaan on ainakin osittain selittävä tekijä.
Ihan ohjelman alusta alkaen on käynyt ilmi, että Tarinalla on heikko yleissivistys
ja ihan tavallisia perusasioita ei vaikuta ymmärtävän.
nyt viinaa niin jukka itkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvvi-Juvvi ja Pivvu-Evvi.
Voisit pitää tuon aivovammasi ihan omana tietonasi. Olen katsonut nyt pari viikkoa tätä 24/7, eikä ole yhtään särähtänyt korvaan Eeviksen puhe. Ihan ihmeellistä, että voikin jotakin noin kovasti häiritä.
Jotain on kuitenkin vialla, kun kaivaa ja kaivattelee paikkojaan muiden seurassa. Ei tuo normaalia ainakaan ole. Helv*tin törkeää käytöstä muita kohtaan. Sihen verrattuna pieni puheviasta v*ttuilu on pientä.
Pakko oli vaihtaa kameraa ei hyvää päivää tuota Eevistä kun se selittää ei tuolla pää kestä eläkeikään🤪
Eevis monologina taas sanoittaa ja analysoi auki kaikki ja vähän enemmän.
Voi Eevis :D Nyt kuulostaa ihan Big Bang Theoryn Sheldonilta :D "Kyllä minä olen sen verran perillä miesten tunteiden etenemisestä ja niinku hormoneista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvvi-Juvvi ja Pivvu-Evvi.
Voisit pitää tuon aivovammasi ihan omana tietonasi. Olen katsonut nyt pari viikkoa tätä 24/7, eikä ole yhtään särähtänyt korvaan Eeviksen puhe. Ihan ihmeellistä, että voikin jotakin noin kovasti häiritä.
Jotain on kuitenkin vialla, kun kaivaa ja kaivattelee paikkojaan muiden seurassa. Ei tuo normaalia ainakaan ole. Helv*tin törkeää käytöstä muita kohtaan. Sihen verrattuna pieni puheviasta v*ttuilu on pientä.
Typerää on molemmat. Se että toinen toimii typerästi ei kuitenkaan oikeuta ilkeilemään.
Katsopas, kun tuon risteilytehtävän aikana yhtenä iltana Kristian ja Kimmo kyseli Jukalta Eeviksestä ja Kimmo kysyi mikä teidän suhteen tila on ja Jukka ei osannu sanoa oikein muuta kuin emmä tiiä eikai meillä oo mitään tilaa. Ja Kimmo siihen että no miten teidän homma on muuttunu nyt tässä viikon aikana ja Krisu kysyi että ootteko te lähentyneet ja onhn teillä nyt joku tila ihan selvästi.
Ni Jukan täytyy nyt sit kysyä eevikseltä kun ei itse hokannut edes mitä kysytään.