BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka yrittää nyt suolata Krisua koska tajunnut Krisun suosion ulkomaailmassa.
illalla yhteisymmärryksessä juttelivat. En tykkää Jukasta.
Etkö huomaa ettei Jukka ymmärrä Krisua ollenkaan, tai piilovittuillee tarkoituksella, ja Krisu ei tykkää Jukasta, pitää munansa perässä menevänä idioottina, mikä onkin.
Ei uskois että niillä on hyvin vähän ikäeroa, Krisu vaikuttaa niin kypsältä, Jukka taas teiniltä.
Kaikki ei aina sitä miltä se näyttää.
Tämä on BB. Tuliko kenellekkään mieleen semmoinen juttu, että Jukalle olis annettu salatehtävä sabotoida koko annettu tehtävä.
Mutta toisaalta jos jokaisessa tehtävässä joku sabotoi, niin noi arvaa heti, että taas joku on pantu kusemaan tämäkin tehtävä.
Höpö höpö, kyllä se ihan oikeasti on selvästi tollo ja seksiaddikti. Ihmettelee silmät pyöreinä kun muut miehet talossa ei sekoa siellä naiskauneudesta... ei helvetti.
Salatehtävät kerrotaan kyllä katsojille, eihän siinä muuten ole mitään järkeä. Eikä joka viikko mitään sabotoijia ole. Jukka syötti sen ajatuksen joillekin, kun luuli että Krisulla on salatehtävä kun ei päästänyt Jukkaa ja Eevistä kutemaan ala carten lattialle.
Foorumilinkkijonne tuli näemmä takaisin. Eiköhän koko maailma tiedä, että Suomi24 voi keskustella myös BB:sta. Mene vaikka virittämään sitä mopoasi tunniksi.
Mikä tämä sinun pointtisi on antaa huomiota tälle? Taidat olla itse tuo mainostaja ja vastaat itse itsellesi. Naurettava pelle olet.
Tarina taas ärsyttämässä Krisua, mitä vttua, just sanottiin ettei saa neuvoa uusia.
Tumpatkaa jo joku ton pää seinään, please.
Jukka ja Tarina polttivat VEDEN POHJAAN.
Ehkä ei kannattaisi neuvoa ketään, Tarinahan tossa mussutti pitkään ohjeita, vaikka oli kielletty.
Krisu parka.
Nyt mun kuppi meni nurin. Tulee niin outo olo, kun näitä kommentteja lukee, että katson mieluummin klippejä BB sivulta. Sieltä näkee oikeasti, mitä noi asukkaat sano ja teki.
Täällä vääristellään kaikkien asukkaiden sanomiset ja tekemiset.
Olen kuitenkin kirjoittanut mielestäni asiallisia kommentteja asukkaista, analysoinutkin.
Joten jatkakaa te, mä lähden nyt uimahalliin ja kavereiden kanssa syömään ja juomaan hyvin.
Heippa 🎶🎶. 💃🏼. 🎶🎶
Miralla hajoo pää kun Krisu käskyttää. Mirahan oli jo tänään Anun kanssa pohtimassa et antavat Krisulle nimeämispisteitä, vaikka se on kiellettyä.
Tarina ja Jukka kokkeina.
Vuoro vaihtuu.
Anu tulee kokiksi, Tarina alkaa ohjeistaa Anua.
Tarina kertoo Anulle kuinka ruokaa laitetaan,
ja toivottaa onnea matkaan.
Mira tulee toiseksi kokiksi.
Mira ja Anu ihmettelevät epämääräistä kattilaa hellalla: Mikäs tämä on?
Tarina ja Jukka: meiltä paloi vesi pohjaan.
Bon appetit vaan VIP -vieraat!
:D :D :D D D :D :D :D :D D :D
miksi krisu ei laittanut kiertävää vuoroa? skv-ruori-skv- vapaa ja taas alusta. Olisi päässyt tuossa helpommalla.
Kunpa Tarina NYT osaisi hetken pitää leipävärkkinsä kiinni, kun Krisu tuli makuuhuoneeseen ajattelemaan.
Jummmlauta jos nyt äännähtääkään!
Krisu alkaa muistuttamaan risteilyisäntä Jokkea M/S Romantic sarjasta. Pää savuaa.
Toi tarina tän sössii jos joku. Muittenkin pitäis sanoa sille että anna nyt helvetti olla. Krisu taitaa olla ainut kellä on kanttia sanoa sille että turpa kiinni nyt
Vierailija kirjoitti:
Toi tarina tän sössii jos joku. Muittenkin pitäis sanoa sille että anna nyt helvetti olla. Krisu taitaa olla ainut kellä on kanttia sanoa sille että turpa kiinni nyt
Kyllä menee jopa ameeban ja Jukan ohi
huonotkäytöstavat kirjoitti:
Jotkut heistä syövät niin kuin siat. Yök. Hyviin käytöstapoihin kuuluu, että syödään suu kiinni - muuten syömisestä välittyy oksettava ääni ja se hei kuulkaas kuuluu myös katsojille, koska mikrofonit.
Valitettavasti ne mikit on niin lähellä kurkkua ja suuta, että ääni kuuluu vaikka suu oliskin kiinni.
Välillähän kuuluu sydämensykekin. Sekin on ällöttävää, muttei asukkaat sillekään mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mun kuppi meni nurin. Tulee niin outo olo, kun näitä kommentteja lukee, että katson mieluummin klippejä BB sivulta. Sieltä näkee oikeasti, mitä noi asukkaat sano ja teki.
Täällä vääristellään kaikkien asukkaiden sanomiset ja tekemiset.
Olen kuitenkin kirjoittanut mielestäni asiallisia kommentteja asukkaista, analysoinutkin.
Joten jatkakaa te, mä lähden nyt uimahalliin ja kavereiden kanssa syömään ja juomaan hyvin.
Heippa 🎶🎶. 💃🏼. 🎶🎶
Tuo on just niin harmillista! Mä ymmärrän! Itse kun on niin asiallinen ja analysoikin vielä
ja muut vaan vääristelee. Mut tosi kiva silleen kun kerrot tänne harrasteistasi. Toivottavasti jaksat
viel laittaa että mitä söit, ois tosi kiva kuulla.
Onko Anulla omat nuuskat tuolla vai käyttääkö noitten äijien nuuskia?
Bb vois laittaa häätöäänestykseen eniten sääntöjä rikkoneet.
Vierailija kirjoitti:
miksi krisu ei laittanut kiertävää vuoroa? skv-ruori-skv- vapaa ja taas alusta. Olisi päässyt tuossa helpommalla.
Koska Tarina. Sehän kävi alkuun narisemassa, että hän tekee sitä ja tätä ja Kevinin kanssa. Hänen pitäisi olla vaan viihdytysjoukoissa, vaikka kaikissa tehtävissä pitäisi olla. Hän ei vaan ymmärrä.
Onko tämä Tarina todellinen ihminen? - onko se ollut koskaan oikeissa töissä?
Vierailija kirjoitti:
Miralla hajoo pää kun Krisu käskyttää. Mirahan oli jo tänään Anun kanssa pohtimassa et antavat Krisulle nimeämispisteitä, vaikka se on kiellettyä.
Miksi Krisua ei saa nimetä?
Ihme vinkunaa joillakin tyypeillä tuolla. Eiköhän noille ole ollut selvää, että tulee olee tehtäviä, mitkä ei ole aina niin hauskoja. Jos on hierarkinen asetelma, niin totta v*tussa päällikköä kuunnellaan ja ohjeita noudatetaan ilman, että otetaan henkilökohtaisesti. Leikkiähän tuo vaan on.
Kevinkin inhoaa Tarinaa, muistan jo viime viikolta ne tappavat katseet. Eikä Tarinakaan siitä pidä. Mutta, eivät jotenkin näe muuta mahdollisuutta, kuin nysvätä yhdessä.. mutta Kevin pakenee aina ilolla, kun Tarinan kynsistä pääsee.