BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Krisu sanoi "kohta ilmoitus Anun päivä voitte mennä nukkumaan"😅
Toivottavasti Anu tajus!
Itse olen tyytyväinen että makaavat sängyssä ei tartte kattoo niitä!!
Vierailija kirjoitti:
Kissajuttuja. Kimmo oli kävellyt kotieläinpuistossa kaverinsa kanssa, kun kissa kiipesi Kimmon olalle ja istuskeli siellä. Krisu opetti nuorta kissaansa kävelemään hihnassa. Kun kissa ei viihtynyt hihnassa, Krisu otti kissan olkapäälle, laittoi hihnan taskuunsa ja näin kävelivät kilsan lenkin kylän läpi muiden pällistellessä.
Kissat vaistoavat ihmisten suhtautumisen niihin, pahojen lähelle kissat eivät mene.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te jaksatte tuota pskaa seurata ja kommentoida? Itse lopetin koosteiden ja ruudun katselun sekä tänne kommentoinnin BB:stä silloin kun Jukka häädettiin talosta ja tajusin että olisi pitänyt tehdä se jo PALJON aikaisemmin. Voittajana tulee olemaan joko Kristian tai Kevin ja sen on tiennyt jo ensimmäisistä viikoista alkaen.
Mää lopetin katselun kun Mira (suosikkini) tippui. Mutta torstaisin olen vilkaisuut nimeämiset ja sunnuntaina kuka tippuu.
Ja nyt näköjään ihan muuten vaan aloin tölläämään hetken.
Mutta eihän tota tosiaan enää katsomalla jaksa katsoa, ei tuolla edes ole ketään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Hemmi ollut koskaan naisen kanssa???
Ei ainakaan seksiä ole harrastanut, se on varma.
Mä taas luulen et Hemmi on hyvä sängyssä. Huomaavainen ja osaa varmaan tyydyttää naisen..
Ens alkuun herrasmies mutta pikkuhiljaa P e t o
Mulla Ikean irrallinen saareke ja kukaan siihen ei persettänsä laske.
Leivon siinä ja pilkkoan vihanneksia.
Hemmiii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on ollut kihloissa naisen kanssa
Sou? Ei se tarkota että ois koskaan pannut ketään.
Kyllä tosta kilometrien päähän nä'kee, että on neitsyt.
Eikä sillä mikrotapilla kehenkään voisi yhtyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Ikean irrallinen saareke ja kukaan siihen ei persettänsä laske.
Leivon siinä ja pilkkoan vihanneksia.
Minun sohvalle ei istuta alushousuissa.
Kevinillä 2 palloa muilla 1
Vierailija kirjoitti:
Typerää etteivät ihmiset vielkään tajua miten Anu siirtyy petistä petiin saadakseen mitä haluaa, että kimmokin vielä noin ulalla eikä tajua olevansa manipulaation kohteena.
Kimmo on enemmän kartalla kuin kukaan tuolla. Katsojatkaan ei taida ymmärtää, Kimmo menee askeleen edellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos Anun kakarat on villejä ku ei äitilläkään ole minkäänlaisia käytöstapoja. Ääliö makaa täysin pitkänä kekttiötasolla!!! Aivotoiminta mitätön.
Kuka äiti jättää lapsena 4 v ja ekaluokan aloittajan kotiin ja lähtee itse julkisuutta tavoittelemaan. On BB Saulin kamu ja huvitti kun Krisu ja Kimmo puhuivat toisessa huoneessa BB Saulista ja Anu nyhjäsi makkarissa. Ei ole kertonut mitään...että on BB Saukin siivellä tänne päässy... sekä Krisu tajusi,että miksi Anu on tutunnököinen kun Anu alkoi puhua missä on ollut...... jossain kapakassa ja Anu joutui myöntämään että on ollut vaahtobile hile ja kieränyt kamunsa kanssa jossian kapakoissa nuorena... vaahtobilehilenä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen et Hemmi on hyvä sängyssä. Huomaavainen ja osaa varmaan tyydyttää naisen..
Ens alkuun herrasmies mutta pikkuhiljaa P e t o
Tämä on Big Brother Helmeri SEIS!
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta tota vaj-akkia.. POMPUTA SITÄ PÅALLOA YLÖS, diskaisin ton kyllä jos olisin BB.
He,vireilija lopeta sekå sulla on mikro.....
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä vässykkä tuo Helmeri roikkuu tuossa anussa kuin takiainen ja seuraa koko ajan Anun ilmettä milloin uskaltaa antaa suukon!!!
Anu taas on ihan hemmetin omituinen tiedä onko lintu vai kala vai tuotannon tyyppi niin menee laidasta laitaa tuon Helmerin kanssa??
Anun tilanne ei ole sama, Kuin muilla. Anun on mietittävä rakkaimpiaan, ettei tee mitään sellaista, josta on vahinkoa läheisille. Eikö ole ihan loogista, ett suitsii puheitaan. Helpostihan tuolla lähtee lapasesta jutut, ja tulee puhuttua läheisistä, ja omasta elämästä asioita, jotka ei ole tarkoitettu suurelle yleisölle. Mielestäni Anu on onnistunut upeasti pitämään rajat sellaisisina, ettei mitään tarvitse hävetä kun talosta poistuu. Osaisipa olla lukematta sairaiden kommentteja hänestä kun on ulkona. Upea nainen, ja varmasti ihana äippä lapsilleen. Mutta siinä mielessä väritön, että voittoa ei ansaitse. Värittömyys johtuu juurikin rajoista, joita noudattanut orjallisesti. Pakon sanelema juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta tota vaj-akkia.. POMPUTA SITÄ PÅALLOA YLÖS, diskaisin ton kyllä jos olisin BB.
Otitko päivälääkkees?
Täällä joku pitää Krisua "viihdyttävänä" asukkaana. Itse en kyllä pitäisi hänen keskustelujaan mitenkään aikuisten välisinä kypsinä keskusteluina, johon osuva, älykäs huumori nivoutuisi sopivasti mukaan. Jos Krisu olisi ollut älykäs, olisi hän Villen kanssa saanut mainioita ja oikeaa viihdyttävää keskustelua aikaan aloittamalla itse sopivalla aiheella. Näin Villen muita vieruksevat, raamatulliset sanat olisivat jääneet taka-alalle. Ihmisten välinen hienotunteisuus puuttuu asukkaiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te jaksatte tuota pskaa seurata ja kommentoida? Itse lopetin koosteiden ja ruudun katselun sekä tänne kommentoinnin BB:stä silloin kun Jukka häädettiin talosta ja tajusin että olisi pitänyt tehdä se jo PALJON aikaisemmin. Voittajana tulee olemaan joko Kristian tai Kevin ja sen on tiennyt jo ensimmäisistä viikoista alkaen.
Minä seuraan vain tätä keskustelua, on niin kiehtovaa lukea ihmisten reaktioita mm. kiusaamiseen, havainnollistaa aika hyvin, mistä ongelmat syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Kevinillä 2 palloa muilla 1
Tyhmät säännöt kun yhdellä voi jatkaa..
Ihmettelin jo aiemmin miksi ei sitten vaa aloitettu yhdellä pallolla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä vässykkä tuo Helmeri roikkuu tuossa anussa kuin takiainen ja seuraa koko ajan Anun ilmettä milloin uskaltaa antaa suukon!!!
Anu taas on ihan hemmetin omituinen tiedä onko lintu vai kala vai tuotannon tyyppi niin menee laidasta laitaa tuon Helmerin kanssa??Anun tilanne ei ole sama, Kuin muilla. Anun on mietittävä rakkaimpiaan, ettei tee mitään sellaista, josta on vahinkoa läheisille. Eikö ole ihan loogista, ett suitsii puheitaan. Helpostihan tuolla lähtee lapasesta jutut, ja tulee puhuttua läheisistä, ja omasta elämästä asioita, jotka ei ole tarkoitettu suurelle yleisölle. Mielestäni Anu on onnistunut upeasti pitämään rajat sellaisisina, ettei mitään tarvitse hävetä kun talosta poistuu. Osaisipa olla lukematta sairaiden kommentteja hänestä kun on ulkona. Upea nainen, ja varmasti ihana äippä lapsilleen. Mutta siinä mielessä väritön, että voittoa ei ansaitse. Värittömyys johtuu juurikin rajoista, joita noudattanut orjallisesti. Pakon sanelema juttu.
Juuri näin. Ei se tonne ole mennyt huomiota tai kamuja hakemaan, vaan saaliin kotiin pennuilleen.
Kunnon naarasleijona.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku pitää Krisua "viihdyttävänä" asukkaana. Itse en kyllä pitäisi hänen keskustelujaan mitenkään aikuisten välisinä kypsinä keskusteluina, johon osuva, älykäs huumori nivoutuisi sopivasti mukaan. Jos Krisu olisi ollut älykäs, olisi hän Villen kanssa saanut mainioita ja oikeaa viihdyttävää keskustelua aikaan aloittamalla itse sopivalla aiheella. Näin Villen muita vieruksevat, raamatulliset sanat olisivat jääneet taka-alalle. Ihmisten välinen hienotunteisuus puuttuu asukkaiden välillä.
Tämä Krisun "viihdyttävyys" on ihmetyttänyt minuakin pitkin kautta. Onhan hän äänekäs ja täyttää tyhjää tilaa puheella, ehkä se riittää, vaikkei puheessa sisältöä olisikaan? Ihan liian monta kertaa etenkin alkukaudesta minua on turhauttanut, kun muilla on joku hyvä keskustelu käynnissä ja Krisu tulee ölisemään jotain tortillajuttua, mikä vie jutut muille urille.
Krisu sanoi "kohta ilmoitus Anun päivä voitte mennä nukkumaan"😅