BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Millainen äiti jättää lapsensa ja hakee johonkin BB.hen. Kysyn vaan.
Elämä on valintoja!!!!
Vierailija kirjoitti:
Millainen äiti jättää lapsensa ja hakee johonkin BB.hen. Kysyn vaan.
Millainen isä jättää lapsensa ja hakee johonkin BB.hen. Kysyn vaan.
Bb - blaah kirjoitti:
Tylsin kausi ikinä.
Virtasen mukaan nyt ”palattiin juurille”, mutta ei se kyllä tätä tarkoita. Lobotomiaosastollakin on kovempi meno.
Aiemmilla kausilla on tullut kesken kauden uusia asukkaita sekoittamaan ryhmädynamiikkaa, ja asukkaita on jopa vaihdettu maasta toiseen jne.
Tämän kauden seuraaminen on ollut tylsempää kuin ruohon kasvamisen katselu.
Toivottavasti, jos uusi kausi tulee, se tehdään ammattimaisella otteella, rohkeasti ja isolla rahalla.
Tylsäksihän se menee kun porukka äänestää ensimmäisenä ärsyttävät härdellit ja riivinraudat ulos. Sieltä lähti kunnon hämmentäjät tarinat, eevikset, emmat.
Nyt sitten katsotaan kun talossa on Anu ja Hemmi, toinen sanoo ’ättä’ ja toinen sanoo ’tättä’ ja sitten hihitetään. Mahtavaa viihdettä...
Mutta mikä minä olen arvostelemaan kun en äänestäkään. Tätä ovat ihmiset halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kevinillä mitään työtä tai opiskeleko edes..
Kumma, ettet ole tätäkään asiaa mistään nähnyt, vaikka se on moneen kertaan kerrottu. On töissä ja tarkoitus mennä opiskelemaan. Hänhän on vasta 21-vuotias!
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin on ollut sporan julisteessakin, valhe syrjäytyneestä murenee edelleen.
Juliste on iso ja ollut kaupungilla pysäkeillä. Saanu isot rahat taatusti.
Onko talossa vielä olevien uusimpia verotietoja julkistettu? Kauden alussa julkaistun uutisen mukaan Kevinin tulot on viime ja sitä edellisenä vuonna olleet vaan reilu tuhat euroa, kun muiden tulot on olleet useampia kymmeniä tuhansia, oletettavasti myös Kimmon, vaikka häntä ei oltu mainittu.
Mene verotstoon tutkimaan sieltä saat sukulaistenkin tienestit tietää
Tuolle yhdelle verotietoja utelevalle tiedoksi, että viime vuoden (vuosi 2018) tulot julkistettiin vasta nyt. Ne ei siis ole aikaisemmin olleet tiedossa!
Helmerin tulot 2017 oliko vajaa 60 000 ha pääomatulot n 30 000. Krisun tulot n 30 000 . Anun tulot n 21 000 päöomatulot 30 000 . Timolla ei juuri pääomatuloja . Tulot oliko 89 000
Näin Anu tienasi vuonna 2017
Anu
Ansiotulot: 22 661 €
Pääomatulot: 2 409 €
Mätkyt: 330 €Helmeri
Ansiotulot: 52 690 €
Pääomatulot: 33 014 €
Palautus: 2 237 €Kevin
Ansiotulot: 1 204 €
Palautus: 56 €Kristian
Ansiotulot: 32 604 €
Mätkyt: 382 €
Anulla kiire saada se rikas mies. Melkoisen huonot tulot. Onkohan ollut hoitovapaalla esim osan vuodesta?
Eevis ja Jukka eivät istuneet vierekkäin suorassa lähetyksessä
Anu haluaa selvästi julkkikseksi. Uskon että Kevin myös. Muilla en usko että on tarvetta. Krisusta en tiedä..
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin on ollut sporan julisteessakin, valhe syrjäytyneestä murenee edelleen.
Juliste on iso ja ollut kaupungilla pysäkeillä. Saanu isot rahat taatusti.
Onko talossa vielä olevien uusimpia verotietoja julkistettu? Kauden alussa julkaistun uutisen mukaan Kevinin tulot on viime ja sitä edellisenä vuonna olleet vaan reilu tuhat euroa, kun muiden tulot on olleet useampia kymmeniä tuhansia, oletettavasti myös Kimmon, vaikka häntä ei oltu mainittu.
Mene verotstoon tutkimaan sieltä saat sukulaistenkin tienestit tietää
Tuolle yhdelle verotietoja utelevalle tiedoksi, että viime vuoden (vuosi 2018) tulot julkistettiin vasta nyt. Ne ei siis ole aikaisemmin olleet tiedossa!
Helmerin tulot 2017 oliko vajaa 60 000 ha pääomatulot n 30 000. Krisun tulot n 30 000 . Anun tulot n 21 000 päöomatulot 30 000 . Timolla ei juuri pääomatuloja . Tulot oliko 89 000
Anu
Mätkyt: 330 €Helmeri
Palautus: 2 237 €Kevin
Palautus: 56 €Kristian
Ansiotulot: 32 604 €
Mätkyt: 382 €
Saattaa se Anunkin sydän taas lämmetä Helmerille, kun tulee lukeneeksi nämä tiedot...
Krisulla todella hyvät tulot siihen nähden, minkä mielikuvan on itsestään antanut sekä ottaen huomioon, että kertonut osan vuodesta reissanneensa ja tehneensä pätkätöitä.
Oliko Helmerin yhtiökumppani siskon poikaystävä? Olin ymmärtäväni näin. Voi olla että ymmärryksessä vikaa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotako se Hemmi tekee työkseen? Ikää 32 vee. Kannattaa pitää kypärää ettei tuu vammaa.
No hei jos mietitään järjellä niin kaikki lasten jutut ja lapsenmieliset jutut on kuitenkin bisnestä ja niitä vetää aikuiset, ei lapset. Kateellinen hemmille et tekee sitä mitä oikeasti rakastaa ja tienaa vielä hyvin sillä!
Onko se kovin kadehdittavaa jos 32vuotias mies rakastaa potkulautailla päivät pitkät? Kyllä mä mielummin "kadehtisin" vaikka Kimmon intohimoa opiskeluun ja uraansa.
Mitä sillä on väliä mikä se homma on jos se on mitä haluaa tehdä. Hemmi ei vaikuta lukumiehiltä, enemmän toiminnan mies.
Joensuun yliopistossa taloustietoa kauppatieteiden kandi. Ts maisteri osuus suorittamatta.
Kas vain ja ohhoh! Kylläpä olemus huijaa. Hyvä Hemmi!
Vierailija kirjoitti:
Anu haluaa selvästi julkkikseksi. Uskon että Kevin myös. Muilla en usko että on tarvetta. Krisusta en tiedä..
Krisu on sanonutkin haluavansa näyttelijäksi. Jukalla tosin vaikuttaisi tehtäväsuoritusten perusteella olevan siihen enemmän lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut että tulee Villeä ikävä. Imurikin jäi yksinäiseksi.
Ajattelin ettei sitä niin huomaa vaikka lähti mutta kyllä huomaa.Liian vähän porukkaa talossa niin siksi tylsää tää viikko.
Olihan Ville vähän niin kun ton talon isäntä. Kyllä olis pitänyt finaaliin asti pitää pitämässä tilukset ja asukkaat kunnossa. Sitten kun olis kaikkien kapsäkit pakattu ja istuttu finaali sohvalla niin olis voinut lähteä vaikka ekana. Hänen hommansa olis hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kiinnostus lopahti kun Milla ja erityisesti Jukka lähti. Ärsytti että ihmiset eivät suostuneet näkemään Jukan potentiaalia, ystävällisyyttä ja positiiviset muutosta. Jäädään roikkumaan johonkin vanhoihin ärsytyksen eikä suositusta antamaa mahdollisuutta. Nuo kaksi olisi sopineet finaaliin niin paljon paremmin kun muutama noista jotka siellä nyt jostain kumman syystä ovat. Erityisesti Anun pysyminen talossa on vienyt koko bb maun.
Jukan "positiivinen muutos" oli loppuun saakka osa hänen peliään. Pelaaminen on ok, mutta kaksnaamainen käytös ärsyttää silti. Olis pelannut paremmin niin saattaisi yhä olla talossa. Jätkä lähti jo tokalla viikolla provoisoimaan Krisua, joka lopulta kalahti jätkän omaan nilkkaan, sitä saa mitä tilaa.
Mutta Milla oli ehdottomasti talon naisista finaaliainesta. Mirassakin enemmän potentiaalia kuin Anussa, joka vaan on. Yhä edelleen. 10 viikkoa kohta odotettu että siitä sais jotain irti, mutta heikolta näyttää.
Alkuviikkojen jälkeen Jukka suunnitteli ääneen pk huoneessa muuttavansa taktiikkaa ja aloittavansa mm. Kevinin lämmittelystä. Ja niin sitten tekikin ihan hyvällä menestyksellä.. Aika moni on missannut/unohtanut tämän bromancelumoissaan - - olis mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa, jos/kun Kevin näkee ko pätkän jälkeenpäin..
En ole unohtanut tätä. En myöskään käsitä, että joku voi laittaa yhden lauseen versus kolmen viikon tapahtumat = kehonkielen, puheet, eleet + vielä reilu viikko ulkona talosta ja mitä kaikkea on siinä sanonut -- ja tehdä päätelmän, että se yksi kontekstista irrallinen lause on oikea totuus, ja tämä ilman näyttelijäkoulutusta oleva lappajärveläinen koneistaja on vetänyt viitisen viikkoa roolisuoritusta 24/7.
Suhtauduin aluksi skeptisesti Jukan ja Kevinin lähentymiseen. Jos siinä olikin peliä mukana aluksi, niin ei sitä kuitenkaan voi noin kauan ja systemaattisesti feikata edes ammattinäyttelijä, saati nuori mies, jonka ilmeet muutenkin paljastaa tunteet niin herkästi.
Jukka kertoi myöhemmin talossa ja talosta lähtemisen jälkeenkin, että ekaan kolmeen viikkoon hän ei miettinyt peliä lainkaan, vain Eevis oli tärkeä. Eeviksen lähdön jälkeen joutui keräämään itsensä ja aloittamaan pelaamisen -- eli neljä viikkoa myöhemmin kuin kaikki muut olivat aloittaneet. Muilla oli jo porukat ja suhteet luotuna, Jukka joutui takamatkalta lähtemään lämmittämään kaikkia, että pääsisi mukaan samalle bondauksen tasolle, missä muut jo oli. Totta kai hän joutui tekemään sen tietoisesti. Mitä muuta siinä olisi voinut tehdä? Eristäytyä?
Mun mielestä tuohon pelaamis-termiin tartuttiin liian herkästi Jukan kohdalla. Kun kuuntelee, mitä hän määrittelee siksi "pelaamiseksi" ja "peliin panostamiseksi" sen jälkeen kun Eevis häädettiin, niin sehän oli:
- itsensä kasaaminen Eeviksen yllätyshäädön jälkeen
- motivaation löytäminen, kun jäi itse taloon (oli alussa pitkästynyt eikä kokenut tarpeeksi haastavaksi ja sitten luovutti kun Eevis häädettiin uskoen, että hänet häädetään heti perään seuraavalla viikolla, kun näin ei käynytkään oli pakko asennoitua uudelleen)
- parempien suhteiden luominen muihin asukkaisiin Eeviksen lähdön jälkeen, koska huomasi itsekin, että oli takertunut yhteen ja jäikin sitten ihan yksin
- avautuminen enemmän muille asukkaille, koska sai kritiikkiä siitä, että hän tuntuu etäiseltä
Ei se pelaaminen ikinä tarkoittanut, että Jukka teeskentelee koko loppuajan kaiken mitä tekee ja millaisia suhteita luo. Noihan on sellaisia "peliliikkeitä", mitä kuka tahansa olisi Jukan tilanteessa tehnyt, jos ei halua olla yksin talossa ja jos haluaa viettää lopun ajan talossa kokien, että se on jollain tapaa itselle mielekästä. Ja kyllähän Jukan asenne muuttuikin selvästi ja alkoi myös tykätä talossa olosta.
Vierailija kirjoitti:
Bb - blaah kirjoitti:
Tylsin kausi ikinä.
Virtasen mukaan nyt ”palattiin juurille”, mutta ei se kyllä tätä tarkoita. Lobotomiaosastollakin on kovempi meno.
Aiemmilla kausilla on tullut kesken kauden uusia asukkaita sekoittamaan ryhmädynamiikkaa, ja asukkaita on jopa vaihdettu maasta toiseen jne.
Tämän kauden seuraaminen on ollut tylsempää kuin ruohon kasvamisen katselu.
Toivottavasti, jos uusi kausi tulee, se tehdään ammattimaisella otteella, rohkeasti ja isolla rahalla.Tylsäksihän se menee kun porukka äänestää ensimmäisenä ärsyttävät härdellit ja riivinraudat ulos. Sieltä lähti kunnon hämmentäjät tarinat, eevikset, emmat.
Nyt sitten katsotaan kun talossa on Anu ja Hemmi, toinen sanoo ’ättä’ ja toinen sanoo ’tättä’ ja sitten hihitetään. Mahtavaa viihdettä...
Mutta mikä minä olen arvostelemaan kun en äänestäkään. Tätä ovat ihmiset halunneet.
Mitä voi muuta voi odottaa kun äänestäjät äänestävät perusteilla ”hyvä perse”.
Helmiä sioille kaikki keskustelukykyiset ja mielenkiintoiset henkilöt kun perseen katselu riittää viihteeksi.
Jukka takaisin jos ens vuonna tulee bb. Joutui niin epäreilusti pihalle ja hänen mahdollisuudet suorastaan pilattiin koosteissa ja leikkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kevinillä on tarkoitus päästä valtsikkaan ts Hgin yliopiston valtiotieteelliseen ja vaikee päästä. Oli olkut pienestä kiinni pääseminen.
Kertoi olleen koulussa hikari.
Vierailija kirjoitti:
Eevis ja Jukka eivät istuneet vierekkäin suorassa lähetyksessä
Jukka sai siitä hajusta tarpeekseen jo talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksuaalivähemmistöt eivät pitäisi seksistään niin kovaa meteliä niin vähemmän kai ihmiset seksualisoivatkin heitä? Eihän heterotkaan huuda olavansa heteroita. Mielipide vaan.
Seksuaalinen suuntautuminen ja seksisuuntautuminen ovat kaksi eri asiaa. Homoudella, heteroudella, biseksuaalisuudella jne. viitataan kokonaisvaltaiseen mielenkiintoon tiettyä sukupuolta tai tiettyjä sukupuolia kohtaan. Se käsittää siis myös romanttisen ja ei-eroottisen mielenkiinnon. Jos joku ilmaisee mihin sukupuoleen oma mielenkiinto kohdistuu, se ei automaattisesti tarkoita seksiä ellei henkilö itse tarkenna, että puhuu juurikin seksistä. En ole huomannut, että seksuaalivähemmistöt pitäisivät seksistään sen enempää meteliä kuin heterot. Jos arkipäiväinen elämäsi koostuu lähinnä keskustelupalstoista, iltapäivälehtien ja muiden medioiden seuraamisesta netissä niin en ihmettele, jos tosielämä muuttuu vieraaksi. Kukaan tuntemistani seksuaalivähemmistöihin kuuluvista henkilöistä ei ole tuonut seksielämäänsä yhtään sen enempää esille kuin muutkaan. Oikeastaan päinvastoin, monet heistä eivät puhu edes seurustelusta, koska ovat joutuneet sietämään kaikenlaista ikävää p*skaa kuten ennakkoluuloja, kiusaamista ja häirintää.
Nyt puhut potaskaa sen ainoan kerran kun olen harvoin törmännyt homoon tai lesboon ovat he aloittaneet puheet seksistään ja toimistaan ja minä olen sanonut että STOP, ja pyytänyt lopettamaan tuloksetta. En voi sietää että joku laittaa minut seuraamaan edes mielikuvissaan mitä hän tekee sillä alueella. Ellei mulla ole itselläni suhde menossa.
Jep, [b]"sen ainoan kerran"[/b]. Muutaman kohtaamisen perusteellahan sitä kannattaa koko ihmisryhmä leimata. Itse kuulun seksuaalivähemmistöön ja tunnen taatusti enemmän heitä kuin mitä sinä tulet koskaan tuntemaan. Vain muutamat ovat olleet sellaisia, joiden elämä pyörii seksin ympärillä ja siitä on puhuttava jatkuvasti, mutta tällaisia olen tavannut myös heteroissa. Mutta kenenkään tuntemattoman en ole kuullut ensimmäisellä tapaamisella puhuvan seksielämästään. Sen verran intiimi aihe, että jos ei olla missään seksimessuilla tai seksuaaliterapeutilla, niin ihmettelen kyllä, että miten joku pystyy edes puhumaan siitä heti ellei kyse ole vitseistä tai kaksimielisestä huumorista. Olen siitä puhunut vain lähimpien ystävieni kanssa ja silloin kun olen ollut parisuhteessa niin tietysti toisen osapuolen kanssa.
Vaikuttaako Alma tavallista vaivaantuneemalta Villen seurassa?
Anu
Mätkyt: 330 €
Helmeri
Palautus: 2 237 €
Kevin
Palautus: 56 €