BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Kevin ja Krisu eivät pidä toisistaan. Heillä oli Ville muurina välissä, jota kumpikin hyljeksi, mutta nyt kun pastori on veke niin alkaa leimahdella.
Anu pelaa joo, mutta Anu on myös aivan varmasti ahdistunut tosta Hemmin roikkumisesta. Kuka ei olis?
Itseasiassa Krisu piti Kevinistä ja olisi halunnut tavata tätä talon jälkeenkin. Mutta Kevin ei halunnut. Kevin ei pitänyt lainkaan siitä, miten Krisu kohteli Jukkaa. Se taisi olla viimeinen pisara Krisun muun piittaamattoman ja loukkaavan käytöksen jälkeen. Ja Kevin on myös puhunut, että kaverit eivät pitäisi Krisun asenteesta ja voisi tulla sanomista. Tuskin siis haluaakaan tilannetta, jossa Krisu pääsisi loukkaamaan myös hänen talon ulkopuolisia kavereitaan samalla tavalla kuin on loukannut talossa muita ihmisiä. Tämä torjuminen on mennyt Krisulla tunteisiin näköjään.
Vierailija kirjoitti:
joo kyllä kimmi tahallaan sanoi Villelle pahasti. kimmi on todellä törkeä.
ja sinä pottuilija ja laittelet niitä hymynaamioita. mitkä todella ovat vanhanaikaisia. kukaan ei käytä enään mitään hymiöitä. niin tiedoksi veetuilija en vastaa mihinkään omiin kirjoitukssini.
taitaa tädillä ottaa koville kun kimmistä paljastui koko kansan pelle.
joo selvästi minä oon se jolla meni homma tunteisiin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Kimmo kyllä sanoi Villelle monta kertaa, että saattaa ihan hyvin muistaa väärin, ja että jopa on saattanut lisätä sen itse, vaikka ei hänen sanavalinnaltaan kuulostakaan. Sekä Kimmo että Ville molemmat myönsivät, että tunnemyrskyssä on vaikeaa, ja tuommoisessa äkkiä eteen tulevassa tilanteessa miltei mahdotonta muistaa sanatarkasti.
Ja silti siitä jaksetaan vielä jauhata! Selvästi taas tuotanto pelaa omaa peliään ku nää jätetään näyttämättä.
Kyllä niin pännii toi Anun tonne jääminen.Kuinka mielenkiintoisia naisia olis ollu ja kiva kattella miten niillä olis tuolla menny.Anu ei sanaa suustaan saanut silloin mutta nyt.Nauttii selvästi kun ajattelee et naisista nyt mielenkiintoisin. Takapuolikuvia ja pyllistelyjä tarkoituksella.Joku eilen niitä julkassu fasessaSillä mennään..
Vierailija kirjoitti:
Anu ja Kevin ei tykkää Krisusta en ihmettele. Helmeri olisi halunnut Jukan mieluummin ku Krisun tuonne.
Levin reissulla Krisun todellinen luonne pääsi kunnolla esiin. Sen jälkeen kaikki paitsi Kimmo ottivat etäisyyttä Krisuun. Enkä ihmettele, keisarikompleksinen, omahyväinen, kuvittelee, että säännöt eivät koske häntä. Pahimmanlaatuinen kiusaaja, joka on ylpeä siitä, että osaa kaivaa toista kaikkein pahimmin satuttavat asiat esiin ja painella tämän nappuloita. Kaiken kaikkiaan vastenmielinen kuvotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloon siis jäi kaksi tapettia kaksi kiusaajaa ja kevin
Jep. Kimmo ja Krisu kyl pilanneet voittomahdollisuutensa tuolla jatkuvalla läyhäämisellä ja itsensä koroittamisella.
Tuo on bb talo ja kaikki sanoneet tuntemuksia jostain . Kevin ainoa joka ei oo puhunut. Ei mitään vakavaa. Kimmoa oon seurannut paljon koska osaa keskustella ja ei oo joo joo mies ja omaa mielipiteet ja varsinkin haastanut Villeä . Huumorintaju. Se on selvää että Kevin ja Krisu kamppailee voitosta. Tottakai Kevin voittoon. Taas jos Krisu ja Hemmi niin Krisu voittoon. Krisu ja Kevin aiheuttaa suuria tunteita negaa ja positiivista jopa vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kevin ei ole kiinnostunut lasten suojelusta ensisijaisesti vaan kiekui omia prideoikeuksiaan siinä?
Siinä ei ole mitään uutta taivaan alla, että parikymppisen ajatukset ovat loppujen lopuksi aika mustavalkoisia. Todellista suvaitsevaisuutta oppii iän myötä, jos silloinkaan. Ja ihan mukava tyyppi Kevin on, vaikka hänen ajatukset pyörivätkin aivan liikaa identiteettikysymyksissä.
Yök tuota Helmeriä se on kuin hylje kun lipuu puoliks Anun päälle ja suunnilleen tärisee kun antaa suukon🤢mitä mitä sanoo
Kasteliko noi ne kukat vai ei katsoin nauhaa hyppien en huomannut..
Yllätys on jos tekisivät heti jotain..nuo ei sitäkään tajuu itse tehdä istumisen osaavat!!
Anu ei oikein tiedä ollako vai eikö olla.
Makkarissa tapahtuu. Samassa sängyssä Henmi päällä ja nyt tuleekin pitkä pusu mutta näyttää siltä että Anun huulet tiukkana. 😂
Anu hipsuttaa Hemmiä hiuksista. Hemmi hymyilee. Noin herkkää kohtausta en oo nähnytkään aiemmin.
Onks tuo Helmeri homo joka väkisin yrittää olla naisen kanssa..
Surkeeta kattoo toi touhu..
Oonkin koko ajan miettinyt et mitä Anu ja Helmeri oikein edustavat...
Tänään sen keksin, katsellessani tota saatanan ällöttävää nyhjäystä sängyllä.
Ilmiselvät kaksi laiskiaista, liikkeet hitaat ja aivan kun olisivat vammautuneet
Vierailija kirjoitti:
Eikö ex ollut nainen? Luonnottomalta tuntuu Hemmin olo Anun kanssa. Kamerat??????
Vierailija kirjoitti:
No itse ihmettelen Anua kun ei tunnu että olisi yhtään Anun tyyppinen tuollainen vässykkä,itse en pystyisi edes esittämään mitään tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Oonkin koko ajan miettinyt et mitä Anu ja Helmeri oikein edustavat...
Tänään sen keksin, katsellessani tota saatanan ällöttävää nyhjäystä sängyllä.Ilmiselvät kaksi laiskiaista, liikkeet hitaat ja aivan kun olisivat vammautuneet
Kaks saattohoito potilasta jotka pitää toista vuoron perään kädestä!!!
Kumpikin hipsuttaa toisiaan. Hipsuttelemalla voittoon. Ei ei ei ei ei ei.
Toi Helmeri jauhaa nyt samoja asioita aamusta iltaan joka päivä.
Meinaavat kyhnätä sängyssä koko viikon.
Kasteliko nuo ne kukat vai menikö taas tuokin tehtävänanto toisesta sisään ja toisesta samantien ulos?
Kevin on v*ttumainen jätkä mutta kyllä mä tosta porukasta soisin voiton hänelle.
Vierailija kirjoitti:
joo kyllä kimmi tahallaan sanoi Villelle pahasti. kimmi on todellä törkeä.
ja sinä pottuilija ja laittelet niitä hymynaamioita. mitkä todella ovat vanhanaikaisia. kukaan ei käytä enään mitään hymiöitä. niin tiedoksi veetuilija en vastaa mihinkään omiin kirjoitukssini.
taitaa tädillä ottaa koville kun kimmistä paljastui koko kansan pelle.
"Kukaan ei käytä enääN mitään hymiöitä" lol ai ei vai? Ehkä pitäis tavata enemmän ihmisiä niin huomaisit että melkein kaikki käyttää hymiöitä
Jooooojoooooo älä jaksa samaa jauhaa päivätolkulla