Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
82341/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kveini ja Kimmi 😁😁😁

Vierailija
82342/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu

Solvannut Tarinaa, solvannut Villeä, solvannut Jukkaa, kännissä uhannut väkivallalla, sammunut kesken viikkotehtävän ja melkein pilannut sen, provosoinut Jukan ulos talosta, joutunut häätöuhan alle ja jäi taloon - eli ei mitään todellista rangaistusta, käyttäytynyt rooman keisaritehtävässä muita kohtaan todella alentavasti, pyytelee anteeksi tarkoittamatta mitään. Nyt puhuu vain muista pahaa röökipaikalla ja muutenkin negatiivisuus vallannut hänet ja Kimmon. Keksittekö vielä muuta?

Hänkö mielestäsi ansaitsee voittaa? Peukku ylös joo, PEUKKU ALAS EI

Mirankin kanssa meni henk. kohtaisuuksiin. Riideltiin päätöksen teosta, eli talon asiasta ja sit pitää mennä sanomaan, että hänellä ei ole ystäviä ulkomaailmassa ja että hänestä ei pidetä talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82343/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä kimmi tahallaan sanoi Villelle pahasti. kimmi on todellä törkeä.

ja sinä pottuilija ja laittelet niitä hymynaamioita. mitkä todella ovat vanhanaikaisia. kukaan ei käytä enään mitään hymiöitä. niin tiedoksi veetuilija en vastaa mihinkään omiin kirjoitukssini.

taitaa tädillä ottaa koville kun kimmistä paljastui koko kansan pelle.

Vierailija
82344/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo kyllä sanoi Villelle monta kertaa, että saattaa ihan hyvin muistaa väärin, ja että jopa on saattanut lisätä sen itse, vaikka ei hänen sanavalinnaltaan kuulostakaan. Sekä Kimmo että Ville molemmat myönsivät, että tunnemyrskyssä on vaikeaa, ja tuommoisessa äkkiä eteen tulevassa tilanteessa miltei mahdotonta muistaa sanatarkasti.

Vierailija
82345/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerin takapuoli näyttää ladonovelta kylpytakin kanssa(oisko vähän naismallinen)mies ei ainakaan!

Vierailija
82346/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä mieltä olisin tuosta Anun muuvista nukkua Kimmon vieressä. On siitä toki puhunut jo monta viikkoa, että haluaa Kimmon viereen, mutta silti, mitä te ajattelette?

- Peliliike? Tavoitteena mikä? Erottautua katsojille paremmin yksilönä eikä pariskunnan osapuolena?

- Helmerin kiusaaminen? Tavoitteena saada Hemmi vielä pahemmin koukkuun, pelaamalla kylmää-kuumaa-kylmää-kuumaa?

- Yöunet? Häiritseekö Hemmin vieressä nukkuminen unia ja haluaa kokeilla, jos saisi paremmin nukuttua ilman jatkuvaa hipsutusta?

- Jotain muuta, mitä?

Kieltämättä outoa, nyt vielä kun antoi Kimmolle kaksi pistettä. Anu osaa hämmentää!

Anu ensin ärsyyntyi siitä, kun Kimmo sanoi, että parisuhteilu Hemmin kanssa häiritsee.

Sittemmin pohtinut asiaa ja liika iilimatoilu alkanut ahdistaa itseäänkin vielä enemmän - tai ainakin ehkä uskaltanut myöntää sen itselleen, mutta ei tiedä miten hoitaisi asian helmerin suuntaan.

Kimmo toimii anulle tässä kohden hyvän turvasatamana, kun soutaa ja huopaa asioitten ja tunteiden välillä.

Vierailija
82347/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kveini. kimmi. heemi. krissu. ani....... heheh  hhehhe hhheeh hhhheeeeeh hhhhhhh eeeeee

Vierailija
82348/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo kimmi todella törkeä Villeä kohtaan.

kyllä ihmiset muistaa jos joskus kimmi valmistuu juristiksi. jos valmistuu.

Kimmo läpällä sano eilen. Eikä Kimmokaan kaikkea muista. Tilanne absurdi ja valtava tunnemyrsky. Kyllä Villellä meni cuppi nurin. Aivan uskomatonta. Villellä oli tiukat mielipiteet joistain asioista. Ei muistanut mitä hänkin tehnyt elämässään joskus.

Mä oon ihan samaa mieltä!! Mun mielestä se oli niin selvä läppä. Tuntuu vaan et ihmisillä on jo niin puolueelliset mielipiteet että vitsitkin väännetään pahansuopaisiksi. Mä oon koko kauden nauranu Kimmon tilannekomiikalle joka on mustaa aina välillä.

Tahalleenhan se lisäsi joo mutta ihan vittuillakseen..

"Ai niin ja vielä älä oli niin kalkkis" sanoi Villelle!!(vaimo ei tuota enää sanonut,selvä vittuilu)

Jos maailma musertuu noin vähästä, en suosittele osallistumista tositelevisioformaattiin. Ainahan niissä luodaan ihmissuhdedraamaa.

Vierailija
82349/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on todennäköisyys että äänestys päättyy kaksi kertaa samaan lopputulokseen? Silloin kun Jukka lähti ja nyt kun Ville lähti. 49,1 ja 50,9 molemmilla kerroilla. Ellei sitten ole sovittu että silloin äänestys poikki. Eikös tästä voisi tehdä jotain tutkintaa? Kuitenkin jotkut ihmiset laittavat paljonkin rahaa näihin äänestyksiin toivoen että oma suosikki voittaa.

Mutta jos voittaja on sovittu jo etukäteen, niin sehän on ihmisten rahojen varastamista? Varmasti joku laki kieltää tällaisen. Minne voisi ottaa yhteyttä?

Kiinnostaa. Ainakin varmaan kuluttaja-asiamiehelle? Eikös ainakin jostain keräyksistä ole joskus tullut poliisitutkinta? Toisaalta miten tuota voi edes tutkia?

Vierailija
82350/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloon siis jäi kaksi tapettia kaksi kiusaajaa ja kevin

Vierailija
82351/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo kyllä sanoi Villelle monta kertaa, että saattaa ihan hyvin muistaa väärin, ja että jopa on saattanut lisätä sen itse, vaikka ei hänen sanavalinnaltaan kuulostakaan. Sekä Kimmo että Ville molemmat myönsivät, että tunnemyrskyssä on vaikeaa, ja tuommoisessa äkkiä eteen tulevassa tilanteessa miltei mahdotonta muistaa sanatarkasti.

Kimmo oli valmis menemään Villen kanssa pk huoneeseen mutta Villen mielestä se olisi epäluottamusta vaimoa kohtaan. Varmaan on heti ottanut puheeksi vaimon kanssa.

Pari sanaa ja maailma mullistui.

Vierailija
82352/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloon siis jäi kaksi tapettia kaksi kiusaajaa ja kevin

Jep. Kimmo ja Krisu kyl pilanneet voittomahdollisuutensa tuolla jatkuvalla läyhäämisellä ja itsensä koroittamisella.

Vierailija
82353/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Hemmin kylpytakkia pitää alkaa saksilla irroittamaan kun on liimautunut niin pahasti ihoon kiinni...

Vierailija
82354/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsia pitäisi opettaa olemaan pelkäämättä paljasperseisiä kettinkiukkoja ? Sanokaapa se. Mihin totuttelua se oikein on?

Missähän sinä käyt niitä (salaa) katselemassa?! En ole itse ainakaan nähnyt, kun ei kiinnosta. EnEt3 kä BB-talossa vilaukseltakaan!

Kaduilla uutisissa prime- timessä ihan näin. Lapset seassa.

Miksi lapsia pitää totuttaa paljaspersesisiin kettinkiukkoihin ? Minusta ei miksikään. Lapsille kuuluu lapsuus. Ei paljaat perseet ja kettingit ollenkaan eikä niihin tottuminen.

Kevin ei sovi roolimalliksi ollenkaan eikä Anu joka pelaa myös seksillä. Antaa naisesta alistuvan kuvankin.

Krisu on jämäkkä ja terve mies.

Kevinille soisin voiton.

Vierailija
82355/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo oli valmis menemään Villen kanssa pk huoneeseen mutta Villen mielestä se olisi epäluottamusta vaimoa kohtaan. Varmaan on heti ottanut puheeksi vaimon kanssa.

Pari sanaa ja maailma mullistui.

BB-podcastissa haastattelivat Villeä 20 min. suoran lähetyksen loppumisen jälkeen. Joonas kysyi, onko asiasta jo keskusteltu ja Ville totesi, että on asia selvinnyt ja oli juuri niin kuin hän arvelikin, että viesti välittyi väärin.

Vierailija
82356/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin ja Krisu eivät pidä toisistaan. Heillä oli Ville muurina välissä, jota kumpikin hyljeksi, mutta nyt kun pastori on veke niin alkaa leimahdella.

Anu pelaa joo, mutta Anu on myös aivan varmasti ahdistunut tosta Hemmin roikkumisesta. Kuka ei olis?

Kaikki myötätunto olis anun puolella jos anu ei ikinä ois antanu hemmin ymmärtää mitään 😂 Mutta siellä se on koko aika hot and cold. Ahdistaa koko tilanne.

Vierailija
82357/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja Kevin ei tykkää Krisusta en ihmettele. Helmeri olisi halunnut Jukan mieluummin ku Krisun tuonne.

Vierailija
82358/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu teitkö puuroo...

Krisu tein mutta en gluteiinitonta sori...

Anu ai jaa..

Krisu mä voi tehdä sule...

Anu yksi annos kiitos..

Ei sitä ite jaksa tehdä vai eikö osaa?

Vierailija
82359/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo kimmi todella törkeä Villeä kohtaan.

kyllä ihmiset muistaa jos joskus kimmi valmistuu juristiksi. jos valmistuu.

Kimmo läpällä sano eilen. Eikä Kimmokaan kaikkea muista. Tilanne absurdi ja valtava tunnemyrsky. Kyllä Villellä meni cuppi nurin. Aivan uskomatonta. Villellä oli tiukat mielipiteet joistain asioista. Ei muistanut mitä hänkin tehnyt elämässään joskus.

Mä oon ihan samaa mieltä!! Mun mielestä se oli niin selvä läppä. Tuntuu vaan et ihmisillä on jo niin puolueelliset mielipiteet että vitsitkin väännetään pahansuopaisiksi. Mä oon koko kauden nauranu Kimmon tilannekomiikalle joka on mustaa aina välillä.

Tahalleenhan se lisäsi joo mutta ihan vittuillakseen..

"Ai niin ja vielä älä oli niin kalkkis" sanoi Villelle!!(vaimo ei tuota enää sanonut,selvä vittuilu)

olipa niin tai näin ja minun mielestä sana oli tiukkis, jos jaikesta vakuuttelustaan vaimon rakkaudesta ja luottamuksesta huolimatta ottaa noin pirun koville, että pitää hospotihoilaa monta tuntia niin on seko, olisi vain nauranut päälle ja tuumannut että kotona on telkkua katottu, mutta ei, draamaqueen,

Jos maailma musertuu noin vähästä, en suosittele osallistumista tositelevisioformaattiin. Ainahan niissä luodaan ihmissuhdedraamaa.

Vierailija
82360/90773 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinin äiti näkyi Niko Saarisen instassa :)

Ketju on lukittu.