BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt, että suurin osa äänestäjistä ei todellakaan ole tällä palstalla. Uskon, että varsinkin miespuoliset äänesti Anua varmasti paljon. Lisäksi naiset, jotka halusivat tukea naista. Lisäksi sellaiset ihmiset, jotka olivat jo kyllästyneet Villeen ja heitähän on paljon, sillä Ville on jakanut koko kauden mielipiteitä tosi kahtia. Kaikki ne äänesti Anua, jotka halusivat Villen ulos. Itsekin äänestin Anua, vaikken mikään Anu- fani olekaan, mutta halusin Villen ulos.
Lisäksi moni on varmasti huomannut, ettei Ville nauttinut enää talossa olosta. Halusi selvästi kotiin ja onneksi sinne pääsi. On onnellinen nyt perheensä kanssa, ei tuo talo edes ollut Villeä varten.
Sitten vielä on BB:n katsojakunta, joista osa äänestää ja osa ei. Siitä osasta joka äänestää, osa käyttää useampia ääniä. Yhdellä asukkaalla voi olla 5 äänestäjäfania, jotka äänestävät kerran, tai 1 äänestäjäfani, joka äänestää viisi kertaa = äänet tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville oikeasti ilahtu häädöstä:D Niin helpottunut että ihan kun eri mies.
Tulee varmaan monta roskaa silmään kohta, kun näkee Dianan ja muut tutut yleisössä (entiedä kuka se kaunis blondi yleisössä on + joku äijä Mokia paidassa, ovat ainakin Villen läheisiä :))
Se päivi räsäsen näköinen blondi oli kyllä todella innoissaan Villen häädöstä. Olisko ollut sisko?
Ihan tiloissa huusi kurkku suorana.
Ville kuvitteölee olevansa täydellinen. Ei haastattelussakaan pystynyt sanomaan mitä olisi oppinut. Hyvin ristiriitaista suhteessa kristillisiin arvoihin kun pitää itseään täydellisenä.
Anu hokee nyt koko ajan (24/7 katson) ”mä oon finaaliviikolla”..
Ovat kahestaan keittiössä Helmerin kanssa, yhtäkkiä Anu ”mun on pakko saada onnitella mun ex-miestä huomenna, sil on huomen synttärit”, eikä Helmeri osannut reagoida tähän ’ilmoitukseen’ mitenkään. Mitä helvettiä Anu? Nytkö se vähäinenkin suhteen lopettaminen (Hemmin kanssa) loppuu, kun on selvitty varmuudella finaaliviikolle asti.
Btw, nyt Anu ”mä en tajuu et miten mä voin olla finaaliviikolla.. siis mä en tajuu.. täl mun ulosannilla ja kaikella..” Voi kuule Anu. Samaa me ihmetellään täällä.
Krisu näyttää ihan sumerilaiselta Gudealta vilttihameessa ja päähineessä.
Myös Anullahan on varakkaat kannustajajoukot taustalla kotona!
Voi Kevin parkaa, seuraava uhri :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti.. kuka tota Anua äänestää ja MIKSI??
Kaikkien muiden asukkaiden fanit, tämä oli ainut tilaisuus saada Ville ulos ennen finaalia.
Finaalissa uskikset olisi äänestäneet Villen voittoon.
Tämä on niin totta. Hyvä kun Ville tippui nyt.
Miten vajaa Helmeri voi olla? Luulee ilmeisesti että jääkaappi on vaan kaappi muiden joukossa ja sen oven voi jättää auki moneksi minuutiksi.
Tietääkö kukaan, valvotaanko tuota äänestystä mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tuolle Anulle antaa ääniä?! En voi ymmärtää.
Hän ei selkeästi ole mammapalstalla suosittu, mutta mammapalsta on vain mammapalsta. Monet äänestäny Anua ja sun on se vaan kestettävä. Anu on ollu aina näissä vahvoilla, olin nytkin varma, että Anu on se, joka kykenee pudottamaan Villen. Joku siinä vaan iskee äänestäjiin.
Höpö höpö, tuotanto päättää. Kukaan voi oikeasti äänestää Anua noin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten prosentit menivät loppujenlopuksi???
50,9 ja 49,1
en usko että anu menee kimmon viereen kunhan kiusaa hemmiä
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan jälkeen uskon minäkin, että äänestys ja prosentit on täyttä kusetusta tuotannon suunnalta.
Kuka äänestää muka Anua?
Tuotanto on pelastanut Villen yhdeksän viikkoa, koska on rahallisesti kannattavaa pitää hänet talossa, katsojat antoivat paljon ääniä Villelle. Nyt sitten pudottivat viimeisellä viikolla, että saavat Krisun voiton näyttävän vakuuttavalta.
V*tut sanon minä.
Miks ei kukaa muka äänestäis anuu? Ihmiset, jotka eivät voineet sietää villeä, äänestivät anua jatkoon vaikka hekään ei välttämättä tykkää anusta. Mielummin anu kuin ville. En mäkää voi ymmärtää miks kukaa äänestäis villeä
Annoin 3 ääneä Anulle, koska halusin Villen ulos talosta. Eli siinä ainakin minun motiivini. Voittoa toivon ehdottomasti Kevinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi ottaako Villen faneilla koville :')
No ei todellakaan😃 Villehän oli kun elinkautisesta vapautettu vanki😍
Nimenomaan! Ihan älyttömän vapautuneen ja onnellisen ja helpottuneen näköinen. Vielä komeampi tuossa haastattelussa kuin talossa. Oikein ilo silmälle, komea suomalainen rehti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinalta tosi hyvä haastis! Halusinkin tietää, oppiko Ville talossa mitään. Hän tosin vähän luisti kysymyksen. Kiitos Ville!
Elinalla itselläänkin uskis tausta, joten symppasi varmasti Villeä.
Elina on empaattinen ja ohjelman tekijäporukkaan kuuluvana tietää miten epäoikeudenmukaisesti osaa asukkaista kohdellaan.
Anu ratsastanut Helmerin suosiolla. Ei ole herättänyt keskusteluja tai tunteita mihinkään suuntaan, talossa tai sen ulkopuolella. Täysin huomaamaton ja varmasti olisi tippunut pois ensimmäisten joukossa ellei olisi ollut Helmerissä kiinni. Miksei samantien saa äänestää keittiön kaakeleita? Nyt ottaa kantaa ensimmäistä kertaa tuo omahyväinen ilme naamalla.
En oo kuullut että Elinalla uskis tausta.